Skocz do zawartości

Honda ns 1 Przerywa od 5-6,5 tyś. obrotow !! pomozcie


matrixP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem mam honde ns 1 montesse , chodzi ladnie ale jak jade i wkrece to od 5 tys do okolo 6,5 tysiaca obrotow zaczyna przerywac;/ ibardzo ciezko sie wkreca na obroty;/ pozniej jak juz sie wkreci to idzie super. nie wiem co zrobic , zmienialem juz swiece fajke przewod od swiecy. nie wiem pomozcie mi prosze bo takim motorem nie da sie jezdzic:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny problem albo taki sam, że jade jade i od 7 do 9 tys. motor przerywał, muliło go a jak wyskoczył z tych obrotów po chwili to dostawał powera dostawał całą moc i tak miałem na wszystkich biegach opruch jednego, ale niepamiętam jakiego jakiegos wyrzszego biegu. Kombinowałem z tym problemem kuuupe czasu z mechanikami i tutaj na forum aż się okazało że gdy miałem remont to w servisie jak kupywałem tłok to wcisneli mi tlok o calkiem innych rozmiarach, zakrutki, od krawedzi tloka do sworznia inna odległosc i wogule inny kształt ten tłok ma, inne wyciecia itp. i to wina tłoka była, kupiłem niedawno tlok z MBX 80 i wszystkie problemy znikły. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wicie co to jest odkrecilem podkrywe i to co jest kolo magneta jakas taka przykrecona koszteczka z magnesem. Jak to odkrece i podniose trohe do gory ( oddale od magneta) to chodzi dobrze ale pojezdze chwile i znowu sie je*ie;/ bo to moze byc?

 

sytuacja na dzien dZISIAJESZY wyglada tak : jak jej dam pare razy w pizde to juz nie przerywa alse tylko przez chwilke. przyczyna jest to kolo magneta. tylko nie wiem co to jest taka kostka jakas. z magnesem. jak ja odsune to chodzi dobrze ale przejade sie ra zi znowu sie psuje nie wiem co jest pomozcie,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta kostka koło magneta to pewnie czujnik położenia wału znaczy się czujnik zapłonu to co informuje moduł o tym ze ma dać iskrę.....czyli generalnie próbujesz ustawić zapłon...no cóż może to być tego wina....a może zapłon w tym moto jest sterowany i moduł dostosowuje opóźnienie zapłonu do obrotów silnika i w tym momencie około tych 5-6 tysiecy coś mu się szwankuje.....może sam moduł jest zwalony?

Edytowane przez Jackuzy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wedłóg mnie to wina złej regulacji gażnika lub jeśli Masz zawór wydechowy to może być on do regulacji. Ja u siebie miałem to samo że miedzy 5 a 6 tys przerywał i winą był żle wyregulowany zawór wydechowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...