Komarek Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Sprawa wygląda mnie więcej tak:Kupiłem Charta (silnik nawet z plombami i bardzo ładnie chodzi) iskra od początku była słabiutka ale palił bez problemu na małej przerwie na świecy.I śmigał aż miło.Ale razu jednego stanął w trasie i już się nie chce nawet odezwać.Gaźnik wyczyszczony, nowe: świeca i przewód do niej.Iskra jest ale zdarza się że po kilku kopnięciach znika.Potem znów sie pojawia :biggrin: Raczej go nie zalewam.Miał ktoś podobne problemy? Jeśli tak to proszę o pomoc i radę co jest przyczyną takiego stanu.Moduł, impulsator, cewka zasilająca a może cewka wysokiego napięcia?Nie chcę wszystkiego po kolei wymieniać aż trafię na usterkę.Czy cewka wysokiego napięcia w Charcie może być zastosowana np. od Jawki?Chartowcy pomóżcie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 Sprawa wygląda mnie więcej tak:Kupiłem Charta (silnik nawet z plombami i bardzo ładnie chodzi) iskra od początku była słabiutka ale palił bez problemu na małej przerwie na świecy.I śmigał aż miło.Ale razu jednego stanął w trasie i już się nie chce nawet odezwać.Gaźnik wyczyszczony, nowe: świeca i przewód do niej.Iskra jest ale zdarza się że po kilku kopnięciach znika.Potem znów sie pojawia :D Raczej go nie zalewam.Miał ktoś podobne problemy? Jeśli tak to proszę o pomoc i radę co jest przyczyną takiego stanu.Moduł, impulsator, cewka zasilająca a może cewka wysokiego napięcia?Nie chcę wszystkiego po kolei wymieniać aż trafię na usterkę.Czy cewka wysokiego napięcia w Charcie może być zastosowana np. od Jawki?Chartowcy pomóżcie :Pnie mialem charta ale sugeruje zebys zobaczyl na cewke wysokiego napiecia. W jawce taka cewka ma bodajze 6V i chyba w charcie rowniez takze powinna podejsc. Jak masz 12V to proponuje skoluj sobie od syrenki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Sprawa wygląda mnie więcej tak:Kupiłem Charta (silnik nawet z plombami i bardzo ładnie chodzi) iskra od początku była słabiutka ale palił bez problemu na małej przerwie na świecy.I śmigał aż miło.Ale razu jednego stanął w trasie i już się nie chce nawet odezwać.Gaźnik wyczyszczony, nowe: świeca i przewód do niej.Iskra jest ale zdarza się że po kilku kopnięciach znika.Potem znów sie pojawia :) Raczej go nie zalewam.Miał ktoś podobne problemy? Jeśli tak to proszę o pomoc i radę co jest przyczyną takiego stanu.Moduł, impulsator, cewka zasilająca a może cewka wysokiego napięcia?Nie chcę wszystkiego po kolei wymieniać aż trafię na usterkę.Czy cewka wysokiego napięcia w Charcie może być zastosowana np. od Jawki?Chartowcy pomóżcie :lapad: Najprościej i najtaniej jest poszukać w okolicy innego Charta i podmieniać części, ale pewnie nie masz takiej możliwości. Cewka WN wg. Schematu instalacji elektrycznej z książki „Motorowery Romet. Obsługa i naprawa” jest typu 4212.7.000.7 i pojawia się tam kwestia napięcia – jest raz podane 6 V, a raz 8 V. Od samochodu nie polecam, postaraj się o oryginalną, co prawda na cewce od Syreny też pojedzie, ale ma inne parametry. Jeśli to nie będzie cewka to proponuje sprawdzić dokąd dochodzi napięcie, a dokąd nie, stan przewodów, odłączyć część instalacji nie odpowiedzialną za zapłon. Osobiście miałem problem z cewką zasilającą, niestety, ale jest niewymienna oraz z cewką wyzwalającą. Naprawiałem podmieniając elementy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.