RayoV6 Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 No i mamy ładną istrukcję użytkowania naked'a w dziale ociosane/krążowoniki :bigrazz: Mam do sprzedania Hondę CB 450S z '89 - będzie lepiej chodziła niż każdy GS, jakiego znajdziesz :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 No i mamy ładną istrukcję użytkowania naked'a w dziale ociosane/krążowoniki :bigrazz: :crossy: NO WŁAŚNIE :wink: Jeszcze raz proszę nie rozpisywać się na temat nakedów i innych rodzajów motocykli z wyjątkiem "czoprów i cruzów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Dzieki Prałat :icon_twisted: bo wlasnie do tego nawiazałem w swoim wczesniejszym poscie.Skoro kolo pisze w dziala choprow/cruiserow to chyba tego szuka a nie .............. golasa ;) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirekpsary Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Ja szukam dokładnie LS,tylko chciałbym zaciągnąć info jak wygląda utrzymanie tego motocykla,począwszy od np.zwykłej wymiany oleju,filtrów poprzez wymianę pasa napędowego,aż do kapitalki silnika! Pytam,bo czasem można w dobrej kasie kupić dobry motorek a czasem za dużo dostać niedużo. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Ja szukam dokładnie LS,tylko chciałbym zaciągnąć info jak wygląda utrzymanie tego motocykla,począwszy od np.zwykłej wymiany oleju,filtrów poprzez wymianę pasa napędowego,aż do kapitalki silnika! Pytam,bo czasem można w dobrej kasie kupić dobry motorek a czasem za dużo dostać niedużo. :icon_eek: Przegląd to koszt około 250 zł (olej 4x 30 zł, filtr oleju 20 zł filtr powietrza niemam pojęcia ile ale pewnie około 100 zł). Pas to wydatek spory około 1000 zł w ASO koła pasowe pewnie podobnie. Remont (kapitalny) silnika nieopłacalny z finansowego punktu widzenia wymiana tłoka nie umiem powiedzieć ale pewnei też około 1000 zł (tłok, szlif, uszczelki i robota). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kefas Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Czytam ten wątek i wtrące swoje trzy grosze.Trzy lata temu moi znajomi kupili LS sprowadzonego z Niemiec. Po pierwszym sezonie padła głowica. Koszt naprawy przekroczył 4 tys. A na czas obecny głowica już nadaje się do remontu, nie mówiąc o cieknącym oleju z silnika.Osobiście nie polecam LS. Jak chcesz pojeździć kup Drag Stara. Nieazwodny jak dbasz o niego. LS-a sobie odpuść lizardking. Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.