michael Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 otóż fabrycznie z tyłu powinna być żaróweczka 6V 3W. i byłoby ok, gdyby nie to, że prądnica trochę za dużo daje prądu i na luzie jak się doda gazu to wywala ową żarówkę... macie jakieś patenty na zabezpieczenie jej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 dac mocniejsza zarowke np 12V 5w albo 6V 10w lub zostawic orginalnie czyli 6V 3w i wlutowac opornik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 30 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 chwilowo mam 12V, ale to się ledwo żarzy, także odpada. sprawdzę czy mają w sklepie te mocniejsze na 6V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 1. Włożyć akumulator.2. Inne żaróweczki np. 6V 5W Pytanie: Gdzie można kupić takie żarówki 6V 3W ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 3 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 otóż jest tak- żarówek 6V/3W nie ma. są 2W i 4 W. wsadziłem tą 4W i świeci może nie do końca jak oryginał, ale i tak o wiele lepiej niż 12V. kupiłem w sklepie rowerowym sprzedającym również części do polskich motorowerów.p.s. wsadzić akumulator... do takiego moto? to bluźnierstwo!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Byłem przekonany, że tam wchodzi akumulator, ale następnym razem sprawdzę, zanim coś powiem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aster Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Podobny problem mieliśmy z kumplem w Jawkach jak zrobiliśmy instalację wg polskiego schematu. Tylna żarówka była podłączona normalnie między + a masę. Żarówki "przeżywały" jakiś tydzień - dwa przy wstawieniu 12V10W zamiast 6V10W na tył i 6V25W zamiast 6V15W na przód. Nominalne u mnie wytrzymywały kilka godzin. Ja rozwiązałem problem wstawiając akumulator. Kumpel rozwiązał, gdy dorwał czeski schemat instalacji. Tylną żarówkę wpina się między długie i krótkie światła. I działa. Cytuj Jawa 50 Mustang 1977 => Yamaha XJ 600N 1999 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Ja troche z inne beczki.michael jakie masz linki w SHLce bo ja obecnie robie WFMke z 56roku i jak wiadomo ma ona praktyczne taki sam osprzęt kierownicy (mówie o oryginalnym oczwiście) i jak widomo zabardzo niema produkowanych spacjamie linek. Od WSki podpasowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michael Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 jest w necie firma, która robi linki na zamówienie. jest też sklep z rzeczami do rometów i wsk w bstoku. pancerz zwykły czarny, końcówki chrom, no a linka to przeze mnie lutowana. chyba, że chcesz kupić odpowiednią linkę gotową, ale polecam polutować- pancerze łatwo się skraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.