KTM_EXC Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 mam KTM a 125 i ma on coś takiego jak zawór wydechowynie bardzo rozumiem zasadę działania i po co on właściwie jest.Po za tym ten zawór się reguluje a jak to nie mam pojęcia Jak ktoś coś wie na ten temat to proszę o wpisy pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 (edytowane) na ten temat jest są miliony postów. Wystarczy w szukajce wpisać "zawór wydechowy"Kazdy wyczynowy i nie tylko 2T go ma. Jest to zawór przy wyjsciu z cylindra do wydechu. W miare wzrostu obrotów otwiera sie on zwiekszając przepustowosc wydechu. Jednym słowem jak motor jest na wolnych obrotach to zawór jest zamknięty i powoduje ze spaliny mają utrudnione opuszczanie cylindra dzięki czemu lepiej ise dporęza natomiast im większe obroty tym zawór bardziej sie otwiera ułatwiając spalinom przejscie do dyfuzora.Jak byś zawór np zlikwidował to motocykl nie bedize miał mocy na niskich obrotach tylko dopiero jak by sie z trudem dokręcił do ok 6000 zaczoł by poprawnie jechac. A jak zawór by np był cały czas zamknięty to motocykl miał by mocne dolne obrpty a potem jzu by dalej sie nie chciał wkręcac powyzej powiedzmy tych 6000.Do zamknięcia... Edytowane 29 Czerwca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.