xeper Opublikowano 7 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2003 W związku z wykonawym szlifem cylindra postanowiłem zająć się całą resztą mojego Ogara, tzn. wszystkim tym co powduje, że motorower wygląda dobrze, a raczej co powoduje że dobrze nie wygląda. Otóż poprzedni właściciel pomalował ramę i zbiornik na wojskową zieleń. Zrobił to niestety dość nieudolnie - bez rozbierania motoroweru!. Zacieków jest mnóstwo, a spod zielonej farby wsytaje miejscami kolor jaskrawo pomarańczowy - to chyba oryginalny kolor. Znajomy porawdził mi, żeby do usunięcia starej farby zastosować opalarkę. Twerdzi, iż farba odpada do gołej stali. Czy ktoś z Was wcześniej próbował czegoś takiego???? Czy nie powoduje to szybszej korozji lub np. rozhartowania niektórych części konstrukcji??? Pozdrawiamxeper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 8 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 Nie polecam opalarki kiedys moj kumpel opala zbiornik od WSK nagrzało sie i wybuchło nic ze zbiornika nie zostało a on trafil do szpitala.lepiej oddaj do piaskowania albo zedrzyj papierem sciernym do gołej blachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 8 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2003 Albo wiertarka z odpowiednia przystawka. Ja tez opalania nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2003 najepiej wez diaxa nałuż taka tarcze z drucianą okragla szczotka i zedrzyj lakier. Ja to wyprobowalem i pomalowalem spreyami od nowa, bylo do golej blachy zdarde, przy okazji usuniesz tez rdze Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 11 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2003 najepiej wez diaxa nałuż taka tarcze z drucianą okragla szczotka i zedrzyj lakier. Ja to wyprobowalem i pomalowalem spreyami od nowa' date=' bylo do golej blachy zdarde, przy okazji usuniesz tez rdze[/quote'] A grunt i podkład to gdzie zgubiłeś? Ja musiałem u siebie poprawiać bo bez gruntu zaczęło odpryskiwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin Opublikowano 11 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2003 Możesz się jeszcze rozejrzeć za preparatem do usuwania starj farby i powłok lakierniczych.Smarujesz farbę lub lakier ,zostawiasz na parę minut poczym powłoka jak gdyby spęcznieje i zacznie bardzo ładnie sama odchodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 11 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2003 A ja słyszałem (od lakiernika itd), ze opalarka jest dobra, nawet bardzo, ale jak martin pisał są preparaty do usuwania i one są najlepsze (przy tym tanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2003 najepiej wez diaxa nałuż taka tarcze z drucianą okragla szczotka i zedrzyj lakier. Ja to wyprobowalem i pomalowalem spreyami od nowa' date=' bylo do golej blachy zdarde' date=' przy okazji usuniesz tez rdze[/quote''] A grunt i podkład to gdzie zgubiłeś? Ja musiałem u siebie poprawiać bo bez gruntu zaczęło odpryskiwać. ja mam ze tak powiem bez podkladu. Ale w zime bede robil to od nowa teraz bylo "tymczasowo" Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.