bk1920 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 witajcie. kupiłem wczoraj ts 250 i... dziś padła. silniczek chodził cacy (kopyto ok,wolne obroty jak zegarek,palił a od kopa). Ale dziś nagle kopniak zaczął się ślizgać i na popych to samo tzn.ślizga. To tak jakby odpalać na sprzęgle(zawiesiło się czy co?? ) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Nie wiem? Ale kiedyś miałem etz251 i od czasu do czasu jak kopałem starter to się uślizgiwał. Tak jakby sprzęgło było wciśniete. Zdarzało sie to sporadycznie i chyba tylko przy pierwszym kopnieciu???poszarp za linke, walnij w dekiel od strony sprzęgła, połóz na chwile na boku może pusci ??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomw88 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 witajcie. kupiłem wczoraj ts 250 i... dziś padła. silniczek chodził cacy (kopyto ok,wolne obroty jak zegarek,palił a od kopa). Ale dziś nagle kopniak zaczął się ślizgać i na popych to samo tzn.ślizga. To tak jakby odpalać na sprzęgle(zawiesiło się czy co?? ) pozdrawiam Sprzegło spadło ze stozka prawdopodobnie stożek sprzęgła do wymiany albo wał do regeneracji. spróbuj zdjąć ten mały dekielek wyciągnij zabierak sprzęgła i podłoż jakieś tulejki i dokręć stożek jeśli znowu spadnie to próbuj podłożyć żyletkę pod stożek. poczytaj o tym wszystkim na stronie www.mz-klub.pl na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bk1920 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 dzięki Panowie. Już myślałem,że to coś bardziej poważnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Sprzegło spadło ze stozka prawdopodobnie stożek sprzęgła do wymiany albo wał do regeneracji. spróbuj zdjąć ten mały dekielek wyciągnij zabierak sprzęgła i podłoż jakieś tulejki i dokręć stożek jeśli znowu spadnie to próbuj podłożyć żyletkę pod stożek. poczytaj o tym wszystkim na stronie www.mz-klub.pl na forum Heh jeżeli sprzęgło spadło ze stożka to przyczyną może być lekkie bicie na wale... :) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nordtrans Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Mój kolega miał to samo!! okazało sie że stożek sprzęgła latał bo razwaliły się łozyska na których jest sprzęgło i tryby biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 tam powinna być sruba ślimakowa i ona mogła się poluźnić a jak nie to to na 100% spadło sprzęgło ze stożka i albo masz stożek wyjechany co jest najbardziej prawdopodobne albo wał ale wały bardzo rzadko padają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 (edytowane) powodow spadniecia stozka moze byc wiele...za slabo dokrecona sroba, wyrobiony stozek sprzegla, wyrobiony czop walu. najpier sproboj dokrecic stozek a jezeli nie pomoze to czeka Cie rozbiorka pokrywy sprzegla Edytowane 1 Lipca 2007 przez max264 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 Wyreguluj sprzęgło zgodnie z instrukcją . Nie wiem dlaczego , ale gwint który włącza sprzęgło lubił się czasami zawieszać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2007 (edytowane) stozek sie konczy jednym slowem, sprobuj dokrecic srubą ze slimakiem porządnie(ja dokręcałem przez klucz+rurka). Jak to sie nie sprawdzi czeka cie wymiana stozka sprzegla, lub gorzej calego walu jesli jest zjechany.To raczej najwieksza wada silnikow MZ 250. Pozdro Edytowane 1 Lipca 2007 przez Veteranos Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bk1920 Opublikowano 2 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 wał jest po regenaracji,sprzęgło jest nowe. Może to faktycznie tylko ta śruba??? Od czego zacząć walkę ze sprzęgłem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Regeneracja czyli wywazenie+ nowa korba, stozka ci nie wymieniają wiec moze byc wal juz do dup*. Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.