Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanie, zamierzam kupić marudera desperado, czy w tych modelach tez są problemy z olejem, bo słyszałem ze w starszych trzeba lać do pełna :buttrock: i czy takie dolewanie nie uszkadza silnika, wydmuchuje uszczelek albo zwiększa tarcia???? nie nam sie na mechanice prosze o odpowiedź

 

pozdrawiam Peny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie nieznam ale słyszałem że tam wchodzi bardzo mało oleju i trzeba pilnować poziomu bo czasem lubi łyknąć, i częste są przypadki zatarcia silnika, niewiem ile w tym prawdy do opinia kolesia co praktycznie zawodowo ściąga motory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie nieznam ale słyszałem że tam wchodzi bardzo mało oleju i trzeba pilnować poziomu bo czasem lubi łyknąć, i częste są przypadki zatarcia silnika, niewiem ile w tym prawdy do opinia kolesia co praktycznie zawodowo ściąga motory

 

Też sie nieznam ale słyszałem że tam wchodzi bardzo mało oleju i trzeba pilnować poziomu bo czasem lubi łyknąć, i częste są przypadki zatarcia silnika, niewiem ile w tym prawdy do opinia kolesia co praktycznie zawodowo ściąga motory

 

Też sie nieznam ale słyszałem że tam wchodzi bardzo mało oleju i trzeba pilnować poziomu bo czasem lubi łyknąć, i częste są przypadki zatarcia silnika, niewiem ile w tym prawdy do opinia kolesia co praktycznie zawodowo ściąga motory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sie nieznam ale słyszałem że tam wchodzi bardzo mało oleju i trzeba pilnować poziomu bo czasem lubi łyknąć, i częste są przypadki zatarcia silnika, niewiem ile w tym prawdy do opinia kolesia co praktycznie zawodowo ściąga motory

 

a ma komis? masz jakies namiary do niego, bo jeszcze nie mam motorku na oku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz tro moge załatwić do niego nr.tel tylko niewiem kiedy mi sie to uda koleś mieszka w rymanowie czyli to jest kawałek drogi od Ciebie, nie jest on tani ale zamawiasz u niego i masz pewność że dostajesz motor w super stanie, kumple kupili u niego motory, moim zdaniem przepłacili ale motorki naprawde w super stanie jak z salony zresztą on innych nie sprowadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

Ponieważ prześlęczałem prawie całe forum i nie natknąłem się na temat (prócz postów w innych tematach) Maraudera, postanowiłem go założyć.

Od całkiem niedawna jestem posiadaczem tego motocykla i jak to bywa... poznajemy się.

Mam pytanie do posiadaczy: "gdzie i jak sprawdza się poziom płynu chłodzącego?".... bo ja nijak nie mogę tego ustalić. Mam manuala ale i tam nie jest to jasno (przynajmniej dla mnie) napisane.

 

Dodam, że przesiadłem się z soft czopperka Kawasaki LTD 454 i nie miałem większych problemów. Marauder mile się prowadzi, ma chyba nisko środek ciężkości dzieki czemu majestatycznie płynie... :-) takie odnoszę wrażenie.

 

Zachęcam do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"gdzie i jak sprawdza się poziom płynu chłodzącego?".... bo ja nijak nie mogę tego ustalić.

Witamy na forum. Zaglądaj każdego dnia :)

Odkręć plastikowe osłony między główką ramy a zbiornikiem - pod lewą lub prawą (nie pamiętam) jest chyba zbiornik wyrównawczy - tak mi się coś kojarzy, bo w Volusii był za silnikiem po lewej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy na forum. Zaglądaj każdego dnia :P

Odkręć plastikowe osłony między główką ramy a zbiornikiem - pod lewą lub prawą (nie pamiętam) jest chyba zbiornik wyrównawczy - tak mi się coś kojarzy, bo w Volusii był za silnikiem po lewej stronie.

 

Zgadza, się jest... u mnie jest pusto... tak ma być? czy tez ma coś tam się w nim znajdować. Nie ma na nim żadnej skali ani nic, wiec nie wiem.

Organoleptycznie stwierdzam, że płynu jest dość, ale męczy mnie strasznie to, że nie wiem.... jak sprawdzić ewentualny niedobór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza, się jest... u mnie jest pusto... tak ma być? czy tez ma coś tam się w nim znajdować. Nie ma na nim żadnej skali ani nic, wiec nie wiem.

Organoleptycznie stwierdzam, że płynu jest dość, ale męczy mnie strasznie to, że nie wiem.... jak sprawdzić ewentualny niedobór.

NIe chcę Cię w błąd wprowadzać, bo sam już dawno tam zaglądałem i zwyczajnie nie pamiętam :P Na bank nie lej pod korek, ale sucho też nie powinno być. Zresztą to nie olej - tłoków nie wywali. Moto do pionu i zalewaj (nie pod korek). A wentylator często się włącza?

 

Nie dziękuj tylko kliknij - http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/vie...auder+desperado

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe chcę Cię w błąd wprowadzać, bo sam już dawno tam zaglądałem i zwyczajnie nie pamiętam :crossy: Na bank nie lej pod korek, ale sucho też nie powinno być. Zresztą to nie olej - tłoków nie wywali. Moto do pionu i zalewaj (nie pod korek). A wentylator często się włącza?

 

Nie dziękuj tylko kliknij - http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/vie...auder+desperado

 

 

Zatem nie dziękuję, wyczytałem wszystko jak szło :-).

Wentylator się nie włącza, w ogóle... gdyż jak zauważyłem płyn jest (nie pod korek, ale widać go głębiej.

Zbiorniczek rzeczywiście jest ponad stanem, więc nijak się nie da go napełnić. Póki co, zalewał będę tak jak opisują koledzy na forum.

 

I jeszcze raz nie dziękuję Ci Prałat za poświęcenie czasu na pomoc ;-)). Pozdrawiam

Edytowane przez Szpadi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jak już jest temat Marauderka VZ 800 to ja jako nowicjusz się podepnę.

Mam już zamówionego - u kolegi marauderka z 1997 r. ale jes małe ale... jestem dość dużej postury 193cm/116kg i czy nie będzie za mały dla mnie jak na początek(zaczynam przygodę z czoperkami).

Motorkiem jeżdziłem ze 30 lat wstecz - WFM taty, jestem w trakcie robienia kat. A.

Prosiłbym o opinie i ewentualne uwagi co do tej marki. Ze wzgledu na kasę pasuje mi - 12 000,- oczywiście ubrany, lakier oryginał, będę trzecim właścicielem w Polsce - sprowadzony z USA w 2005 też przez dobrego kolegę.

Proszę o doradztwo fachowców w tej branży. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jest temat Marauderka VZ 800 to ja jako nowicjusz się podepnę.

Mam już zamówionego - u kolegi marauderka z 1997 r. ale jes małe ale... jestem dość dużej postury 193cm/116kg i czy nie będzie za mały dla mnie jak na początek(zaczynam przygodę z czoperkami).

Motorkiem jeżdziłem ze 30 lat wstecz - WFM taty, jestem w trakcie robienia kat. A.

Prosiłbym o opinie i ewentualne uwagi co do tej marki. Ze wzgledu na kasę pasuje mi - 12 000,- oczywiście ubrany, lakier oryginał, będę trzecim właścicielem w Polsce - sprowadzony z USA w 2005 też przez dobrego kolegę.

Proszę o doradztwo fachowców w tej branży. Z góry dziękuję.

 

Witaj.

Spokojnie nie będzie za mały. Wprawdzie ja jestem kurdupelkowaty (176cm) ale mój kumpel na moim latał kilka razy a jest w Twoim wzroście i wyglądał, a co najważniejsze mówił że czuje się wygodnie więc nie widzę powodu abyś się kłopotał. Wagi nie poruszam... bo nie ma znaczenia :-)

 

Odnośnie motocykla.... szczerze powiedziawszy celowałem w coś innego (Honda Shadow, Yamaha Drag Star 650)... ale nie było żadnej sztuki w okresie moich "łowów". Marauder nawinął się przy okazji oglądania innego motpocykla. Przejechałem się... i bardzo mi przypasował.

Dla mnie największym jego mankamentem jest napęd na łańcuch. Miałem motocykl napędzany pasem... a chciałem mieć na kardanie..... ale już teraz przyzwyczaiłem się.

Praca silnika spoko ale przy fabrycznych tłumikach jak na taki motocykl to masakrycznie za cicho. Od razu o ile nie jest polecam głośne wydechy. Moto jest fajnie wyważony, ładnie się kładzie i nie przewala. Fajnie ciągnie "z dołu".

Trochę ma twarde siedzenie... na trasie ciut tyłek cierpnie, ale po krótkiej przerwie można jechać dalej.

Uważam, że będziesz zadowolony... czego życzę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem nie dziękuję, wyczytałem wszystko jak szło :-).

Wentylator się nie włącza, w ogóle... gdyż jak zauważyłem płyn jest (nie pod korek, ale widać go głębiej.

Zbiorniczek rzeczywiście jest ponad stanem, więc nijak się nie da go napełnić.

Jezeli to jest zbiorniczek wyrownawczy - a pewnie jest - to plyn tam sie znajdzie wtedy gdy "zrobi sie goraco", np jak bedzie ciepla a Ty bedziesz ostro palowal. Jak moto ostygnie - plyn zniknie. Po jakiejs ostrzejszej jezdzie powinienes zobaczyc przynajmniej resztki plynu w srodku. Jak srawdzasz na zimnym - powienien byc suchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...