Skocz do zawartości

Suzuki MARAUDER VZ800


Peny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! ten drugi na imbus jest do spuszczania oleju, natomiast ten na klucz to sam nie wiem.

 

Witam dzieki za odpowiedz ale wczoraj spuszczalem olej korkiem tym na klucz ( powiedzmy plaski) i koreczkiem ktory jest pod filtrem olejowym. a tamtego na inbus nie odkrecalem bo powiem szczerze ze sie boje coby nie dorobic uszu suzi hiiii... To myslisz ze dwa do tego samego?? :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak spuszczałem to terz tą śrubą na kluczyk

 

Robertso444 a to ciekawostka ja sie balem odkrecic bo wiesz a nuz dusza uleci :biggrin: a tak powaznie to powiem Ci ze zlalem stary olej i normalnie smola apowiem Ci kupilem go od przyjaciela i mowil ze wymienial na wiosne w serwisie w warszawie olej itd. to znaczy chyba tylko to ze go wyrolowali bo w sumie on i ja nie zrobilismy wiecej jak 5-6 tysi w sezonie. Tak ze najlepiej samemu dlubac .

A tak przy okazji Robertso jaki Ty wlewasz olej ? ja mam teraz mobil ful syntetyk ale napuszczaja mnie na motula lub inny tylko mi nazwa wyleciala z glowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robertso444 a to ciekawostka ja sie balem odkrecic bo wiesz a nuz dusza uleci :biggrin: a tak powaznie to powiem Ci ze zlalem stary olej i normalnie smola apowiem Ci kupilem go od przyjaciela i mowil ze wymienial na wiosne w serwisie w warszawie olej itd. to znaczy chyba tylko to ze go wyrolowali bo w sumie on i ja nie zrobilismy wiecej jak 5-6 tysi w sezonie. Tak ze najlepiej samemu dlubac .

A tak przy okazji Robertso jaki Ty wlewasz olej ? ja mam teraz mobil ful syntetyk ale napuszczaja mnie na motula lub inny tylko mi nazwa wyleciala z glowy.

 

Spuszcza sie ta na kluczyk, musi byc najnizej jak sie da gdy stoi na stopce. Imbusów bum nie ruszał, Jak sie wykreci to widac dlugi i drobny gwint, a i dzióra powstała jest pokaźna. Olej zawsze jak smoła wyglada... Ja jezdziłem na tym motulu estrze... ale teraz przejde na motul niebieski 5100, nie ester. Jak pierwsza wymiana to mozna by było filtr wymienic. ale jak juz zalałes to teraz juz nie ma sensu. Co do synteyczności oleju. To zależnie od przebiegu. jak poprzedni wlasciciel lał syntetyczny to mozna sie o syntetyczny pokusić. ALe chyba lepiej lac semi sintetic. Trzeba uważać z tymi olejami, nie wiem czy to jest powiazane ale jak u siebie wlałem semisintetic gdzie wczesniej byl lany mineralny(i to przez serwis, poprzedni wlasciciel- dowiedzialem sie pożniej) po paru tygodniach moto zaczeło mi sie na sprzegle slizgac. winne byly sprezynki ktore wymieniłem i jest ok, ale oba fakty jakos trudno nie polaczyć:)

 

gratuluje wyboru, maruda jest dobrym motocyklem, jak bedziesz mial jakies inne pytania, o jakies fabryczne usterki, pytaj smiało:) pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spuszcza sie ta na kluczyk, musi byc najnizej jak sie da gdy stoi na stopce. Imbusów bum nie ruszał, Jak sie wykreci to widac dlugi i drobny gwint, a i dzióra powstała jest pokaźna. Olej zawsze jak smoła wyglada... Ja jezdziłem na tym motulu estrze... ale teraz przejde na motul niebieski 5100, nie ester. Jak pierwsza wymiana to mozna by było filtr wymienic. ale jak juz zalałes to teraz juz nie ma sensu. Co do synteyczności oleju. To zależnie od przebiegu. jak poprzedni wlasciciel lał syntetyczny to mozna sie o syntetyczny pokusić. ALe chyba lepiej lac semi sintetic. Trzeba uważać z tymi olejami, nie wiem czy to jest powiazane ale jak u siebie wlałem semisintetic gdzie wczesniej byl lany mineralny(i to przez serwis, poprzedni wlasciciel- dowiedzialem sie pożniej) po paru tygodniach moto zaczeło mi sie na sprzegle slizgac. winne byly sprezynki ktore wymieniłem i jest ok, ale oba fakty jakos trudno nie polaczyć:)

 

gratuluje wyboru, maruda jest dobrym motocyklem, jak bedziesz mial jakies inne pytania, o jakies fabryczne usterki, pytaj smiało:) pozdrawiam:)

 

siema szary_wilczur-ku dzieki z porade super z Was Ludki ! ! ! :notworthy: ja narazie bede gonil na ful syntetyku bo bylo dobrze, tylko co to lancuch podciagnolem raz i go nasmarowalem. Ale powiem Wam ze Suzi rozbabralem do rosolu hiii... zwalilem kiere, siedzenia , gmole, i baniak , ciekawe co z tego bedzie na wiosne heeee....

moze dwa motorki hiiiiii..... :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema szary_wilczur-ku dzieki z porade super z Was Ludki ! ! ! :notworthy: ja narazie bede gonil na ful syntetyku bo bylo dobrze, tylko co to lancuch podciagnolem raz i go nasmarowalem. Ale powiem Wam ze Suzi rozbabralem do rosolu hiii... zwalilem kiere, siedzenia , gmole, i baniak , ciekawe co z tego bedzie na wiosne heeee....

moze dwa motorki hiiiiii..... :biggrin:

taaa... lancuch to prawdziwa zmora... trzeba go smarowac, i pilnowac naciągniecia. by nie był za sztywny a nie szurał po asfalcie... :icon_rolleyes: a co do oleju, patrz by stan w oczku lekko przekraczał max. Nie wiem skad pochodzi to info, ale jest dosc popularne, ze oczko jest troche za nisko, i jest wskazane by było oleju ciut wiecej niz ustawa przewiduje.

widze że szykuje sie solidne spa dla Marudy :bigrazz: . Jak juz taki ostry striptiz robisz, to powiem to co zawsze mowie, ze co roku warto swiece wymienic. chyba bardziej niz filtry powietrza. Bedziesz zmieniał barwy wojenne? :icon_twisted: ja wciaż wierze w cieply i suchy weekend wiec motocykl stoi w pelnej gotowosci bojowej. Jak narazie tylko virago przyszykowałem do zimowania. Jeszcze tylko aku musze wyjac ale chce jeszcze choc raz odpalić "Panne" przed mrozami, i wtedy wyjme i zaniose do domu. A z wiosny?:) szykują sie pewne zmiany:) spodziewam sie kolejnego motocykla w garazu:) juz kasa jest tylko kandydat nie jest upatrzony. Moja rodzina motocykli poszerzy sie o Honde transalp :flesje: . Maruda jest fajna ale na dluzsze trasy, i turystycznie, szkoda jej mi. Tak samo w teren cieższy sie tym nie poszaleje- nisko osadzony silnk latwo powiesic chocby na krawezniku czy wysokim lezacym policjancie. Dlatego na szybkie i dalekie przeloty lepiej wybrac turystyk.

Edytowane przez szary_wilczur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaa... lancuch to prawdziwa zmora... trzeba go smarowac, i pilnowac naciągniecia. by nie był za sztywny a nie szurał po asfalcie... :icon_rolleyes: a co do oleju, patrz by stan w oczku lekko przekraczał max. Nie wiem skad pochodzi to info, ale jest dosc popularne, ze oczko jest troche za nisko, i jest wskazane by było oleju ciut wiecej niz ustawa przewiduje.

widze że szykuje sie solidne spa dla Marudy :bigrazz: . Jak juz taki ostry striptiz robisz, to powiem to co zawsze mowie, ze co roku warto swiece wymienic. chyba bardziej niz filtry powietrza. Bedziesz zmieniał barwy wojenne? :icon_twisted: ja wciaż wierze w cieply i suchy weekend wiec motocykl stoi w pelnej gotowosci bojowej. Jak narazie tylko virago przyszykowałem do zimowania. Jeszcze tylko aku musze wyjac ale chce jeszcze choc raz odpalić "Panne" przed mrozami, i wtedy wyjme i zaniose do domu. A z wiosny?:) szykują sie pewne zmiany:) spodziewam sie kolejnego motocykla w garazu:) juz kasa jest tylko kandydat nie jest upatrzony. Moja rodzina motocykli poszerzy sie o Honde transalp :flesje: . Maruda jest fajna ale na dluzsze trasy, i turystycznie, szkoda jej mi. Tak samo w teren cieższy sie tym nie poszaleje- nisko osadzony silnk latwo powiesic chocby na krawezniku czy wysokim lezacym policjancie. Dlatego na szybkie i dalekie przeloty lepiej wybrac turystyk.

 

E to TY masz cala game motorkow :bigrazz: ja tylko jeden a i Ci powiem ze powrocila zaraza kiedys jezdzilem, potem przeskok na 4 kola i teraz powrot ale nie zal mi tej decyzji super sprawa szczegolnie tu w warszawie stajesz i parkujesz bez problemow . Fakt ze to lato bylo dosc mokre ale i tak kiedy moglem to wsiadalem i wio! :crossy: No wiesz jeszcze mi chodzi po glowie przemalowanie na inny kolor, ale to sie jeszcze okaze .J Ci powiem troche mi zal ze sie pospieszylem ze striptizem suzi bo jeszcze bylo pare fajnych dni , ale co tam miejmy nadzieje ze zima minie raz dwa. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E to TY masz cala game motorkow :bigrazz: ja tylko jeden a i Ci powiem ze powrocila zaraza kiedys jezdzilem, potem przeskok na 4 kola i teraz powrot ale nie zal mi tej decyzji super sprawa szczegolnie tu w warszawie stajesz i parkujesz bez problemow . Fakt ze to lato bylo dosc mokre ale i tak kiedy moglem to wsiadalem i wio! :crossy: No wiesz jeszcze mi chodzi po glowie przemalowanie na inny kolor, ale to sie jeszcze okaze .J Ci powiem troche mi zal ze sie pospieszylem ze striptizem suzi bo jeszcze bylo pare fajnych dni , ale co tam miejmy nadzieje ze zima minie raz dwa. :clap:

mam poprostu jedna straszna wade... potwornie przywiazuje sie do wszystkiego co mam... i nie moglbym sprzedać marudy... i np dolozyc kase i kupic sobie honde 1300 vtx... :icon_rolleyes: a jestem tego zdania ze trzeba pielegnowac wlasne pasje, moja pasja sa motocykle... Co prawda niedlugo zabraknie mi miejsca w garazu. ale co tam:) nalezymy do elity;) kazdy czlowiek z pasja do takiej nalezy :flesje: wiec nie ma co sie ograniczac... A z jazda to ja jestem troche narwany, zimno mi nie przeszkadza... najgorzej nie lubie deszczu... moto moknie i żal serce sciska gdy pomysle sobie jak tam wilgoc hasa.. ja wciaz wieze w kilka dni suchego klimatu... pale reklamówki w piecu setkami... byle tylko wytworzyć wystatczająco CO2 by ciut wysuszyć i podgrzac klimat, by dalo sie jeszcze pojezdzić... :crossy: pozdro;)

Edytowane przez szary_wilczur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę KANTRY :flesje: Ja jeżdżę na MOTUL-u 5100 i wielce żem rad a po spa w salonie rozrząd (wcześniejszy właściciel mnie zdeka wyfiutał bo mówił że wymieniany a licznik o jakieś 15000 tyś cofnięty) oraz napęd do wymiany mi się ostał i to na tyle, później to delikatne przerabianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę KANTRY :flesje: Ja jeżdżę na MOTUL-u 5100 i wielce żem rad a po spa w salonie rozrząd (wcześniejszy właściciel mnie zdeka wyfiutał bo mówił że wymieniany a licznik o jakieś 15000 tyś cofnięty) oraz napęd do wymiany mi się ostał i to na tyle, później to delikatne przerabianie.

 

NO siemanko no wlasnie a mnie mowili ze najjjj to se wlej olej - Liqui Moly- i jak widzicie to ile ludzi i motorow tyle oleji . No wlasnie u nas w kraju te walki to na porzadku dziennym, ja kupilem od kolegi ale z koleji on nie ma pojecia o mechanice tak wiec oddawal a oni niby robili. pozno pisze bo wrucilem z trasy i pije browka a potem lulu.

Edytowane przez KANTRY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem to się da.Kolega miał taką założoną.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Prosze kolegow czy ktos z Was probowal wcisnac marudzie z tylu oponke 160/90/15 ? :biggrin:

chodzi mi to po glowie by go poszezyc .

Jasne że sie da. w koncu to tylko centymetr szerzej, ale ja na twoim miejscu bym nie robił takich baletów. Duzo to wizualnie nie da, a tylko mozesz gnoju narobic. 150 i tak jak sie osadzi to lancuch mija o dosłownie centymetr... a gdy wpadniesz w dzióre i oponka chowa sie w błotniku, ledwo ledwo miesci sie w przenaczonym na nią miejscu. Stad problem z tymi kablami które charata pod błotnikime(warto spradzić czy ida nad-orginal, czy pod ta prowadnica) do tego sroby od stelazy musza byc na styk, u mnie wystawałą z centymert pod blotnikiem(gwint znaczy) i w dziórze koncówka jej pruła opone. Maruda i tak ma duze opony, z przodu i z tylu balony, nie wiem ja bym nie doradzał. pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że sie da. w koncu to tylko centymetr szerzej, ale ja na twoim miejscu bym nie robił takich baletów. Duzo to wizualnie nie da, a tylko mozesz gnoju narobic. 150 i tak jak sie osadzi to lancuch mija o dosłownie centymetr... a gdy wpadniesz w dzióre i oponka chowa sie w błotniku, ledwo ledwo miesci sie w przenaczonym na nią miejscu. Stad problem z tymi kablami które charata pod błotnikime(warto spradzić czy ida nad-orginal, czy pod ta prowadnica) do tego sroby od stelazy musza byc na styk, u mnie wystawałą z centymert pod blotnikiem(gwint znaczy) i w dziórze koncówka jej pruła opone. Maruda i tak ma duze opony, z przodu i z tylu balony, nie wiem ja bym nie doradzał. pozdro :crossy:

 

Witam.

Wiesz co wilku szary przekonales mnie tymi srubami i kablami bo rzeczywiscie mozna se narobic klopotu i zamiast sie lansowac po miescie bedzie trzeba lezec pod motorem. Czyli daje se spokoj. Nie zawsze co sie chce moze byc heee... :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...