AgentSmith Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Cześć. Jakiś czas temu zmieniłem przy fumie pierścienie. Pięknie chodziła jakiś tydzień ( trochę zapomniało mi sie o dotarciu :banghead: ). Teraz gdy jest zimna ładnie odpala ale po rozgrzaniu podczas ruszania na jedynce - gdy puszczam sprzęgło bardzo słabnie, nawet pomimo tego że daję dużo gazu. Gdy już się bujnie ( z bólami ) to idzie. Ale gdy stanę lub bardzo zwolnię znowu ma problem sie bujnąć. Dlaczego :buttrock: ? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uboot Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 jaki luz miales miedzy koncowkami pierscieni wsadzanym do cylindra? przed zalozeniem pierscieni powinno sie wsadzic je do cylindra i stwierdzic jaki maja luz a luz miec musza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 może cos tam sie zrobilo niedobrego jak jej nie oszczedzałeś jak pierścienie weszły bez większego problemu to sie nie martw.... może ci tłok puchnie coś ... albo kto wie rozłóż to dziadostwo i popatrz w cylinder jeśli nie chyciło tłoka to sam nie wiem może to inna przyczyna, a w razie czego proponuje delikatnie spolerowac papierem tłoka w miejscu gdzie chytało.... pozdr Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentSmith Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) No w sumie pierścienie za dużego luzu to nie miały bo kładłem do cylindra, ale weszły więc założyłem ( były małe problemy z tym ). Jak będę przy czasie to może je wymienię i zobaczę co się zrobi. Edytowane 26 Czerwca 2007 przez AgentSmith Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Mozliwe że nie uszczelniłeś dobrze połączeni między karterami a cylindrem lub miedzy cylindrem a głowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 przynajmniej w 2T bez problemu mozna sciagnac glowice od reki, ale nie wydaje mi sie zeby to bylo akurat jakies zatarcie, jezeli wymieniales tylko pierscienie, a tlok jest stary to wykluczyłbym to, predzej mozna sprawdzic te nowe pierscienie, moze poprostu sa kiepskiej jakosci, zly material lub zla produkcja co spowodowalo pekniecie pierscienia, jedo zakleszczenie lub jakąś inną bubę. a moze cos w gazniku, cos sie przestawilo, sklad mieszanki, lewe powietrz, zle doszczelnienie. wydaje mi sie ze to nie sa pierscienie, zreszta w 10 minut mozesz sie o tym przekonac sciagajac glowice i cylinder. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Już pisałem w twoim innym temacie, zmień pierścienie na stare i zobaczysz... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.