AgentSmith Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Cześć. Jakiś czas temu zmieniłem przy fumie pierścienie. Pięknie chodziła jakiś tydzień ( trochę zapomniało mi sie o dotarciu :banghead: ). Teraz gdy jest zimna ładnie odpala ale po rozgrzaniu podczas ruszania na jedynce - gdy puszczam sprzęgło bardzo słabnie, nawet pomimo tego że daję dużo gazu. Gdy już się bujnie ( z bólami ) to idzie. Ale gdy stanę lub bardzo zwolnię znowu ma problem sie bujnąć. Dlaczego :buttrock: ? Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 moim zdaniem musisz wyregulować gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgentSmith Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Na początku idzie dobrze więc wątpię aby to była wina gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Jako, że nie mam jeszcze mechaniki w jednym palcu nie jestem z zawodu mechanikiem, traktuje to jako hobby. Jesli chodzi o mechanike dwusówów to za bardzo się nie znam (choć niedługo kupuje sobie fumke to się zmieni :notworthy: ), od roku jestem wlascicielem własnego ruska i na nim ucze się tego rzemiosła itp.Jakiś czs temu w ksążce Instrukcji obsługi do K-750W (O budowie, ekspoatacji i obsłudze technicznej motocykla K-750W) czytałem rozdział o działaniu Gaźnika. Podejrzewam, że gaźnik w WFMce ma podobne działanie. Podczas pracy silnika w przewodzie powietrza między przepustnicą a filtrem powietrza powstaje znaczne podciśnienie, powietrze za przepustnicą zasysane jest do gaźnika które z w raz z paliwem tworzy odpowiednią mieszankę palną która trafia do komory spalania w silniku. W gaźniku znajdują się dwie dysze - dysza główna oraz dysza wolnych obrotów. Przy zamkniętej przepustnicy rozpylacz głównej dyszy niedziała ponieważ w jego okolicy wogle nie ma podciśnienia. Powietrze zasysane jest przez specjalny kanał który znajduje się przed przepustnicą w okolice dyszy wolnych obrotów gdzie tworzy się się odpowiednia mieszanka. W miare unoszenia się ku górze przepustnicy i zwiększania liczby obrotów silnika powietrze zaczyna przepływać pod przepustnicą w kierunku dyszy głównej a podciśnienie przy dyszy wolnych obrotów zmniejsza się. Przy podniesieniu przepustnicy pow. 3/4 jej skoku dysza wolnych obrotów przestaje działać a całą mieszankę wytwarza dysza główna.Dyszę wolnych obrotów reguluje się dwiema śrubkami zabezpieczonymi przeciwnakrętkami - jedna służy do regulacji miaszanki (bogata - uboga), druga do położenia przepustnicy.Dyszę główną reguluje się położeniem iglicy w przepustnicy i poziomem paliwa (dobrze mówię?)Mysle że opisałe to w miare zrozumiale. Jako że zmieniłeś pierścienie to pewnie zmieniło się ciśnienie w komorze spalania więc powinno się wyregulować gaźnik. Jeśli nie znasz się na regulacji gaźnika to poproś kogoś bardziej doświadczonego. Przyznam że mnie również regulacja gaźnika nie bardzo się udaje i kilka razy o pomoc prosilem kumpla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 To jaz też się spytam o podobny problem.Jak odpalam swoje moto, to na zimnym silniku pracuje idealnie tzn. dobrze przyspiesza w pełnym zakresie obrotów.Jak się nagrzeje, to jest problem z przejściem z obrotów niskich na średnie. Brak reakcji na maksymalne odkręcenie manetki (wręcz gaśnie), trzeba odkręcać pomału.Opóźniałem zapłon – nie ma to wpływu.Ponieważ mam wrażenie, że dławi się benzyną, to opuściłem iglicę na sam dół, wykręciłem śrubę składu mieszanki do oporu i lekko się poprawiło, ale dalej nie satysfakcjonuje mnie to. Czy ten gaźnik nadaje się do czegoś jeszcze? Zmienić mu dysze i śrubki? Czy wywalić go? A może to co innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 opuściłem iglicę na sam dół, wykręciłem śrubę składu mieszanki do oporuNajprostszy sposób na zatarcie silnika. Ustaw iglicę na środkowym rowku i śrubę składu mieszanki wykręć, jakieś 2 obroty, zdejmij komorę pływakową i pobaw sięz poziomem paliwa - spróbuj zwiększyć.Co do WFM-ki kolegi AgentSmith, czasami wymiana samych pierścieni silnikowi nie pomaga. Pierścienie stare, które były, były ułożone do gładzi cylindra i dobrze uszczelniały, nowe tak ładnie sięnie ułożą, na początku może być lepiej, ale po jakimś czasie moto sporo osłabnie. Jeżeli masz jeszcze stare pierścienie to załóż i zobacz czy będzie lepiej.PozDDRawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Czyli rozumiem, że za mało paliwka dochodzi, a nie zbyt wiele (jak mi się wydawało). Niestety nie mam regulowanego pływaka, ale przemyślę to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 a lewego powietrza ci nie lapie przypadkiem?na jałowym wkreca sie napelne obroty? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 Na jałowym wkręca się, ale trzeba manetkę odkręcać bardzo powoli Jak odkręcam gaz nagle max, to słabo bardzo się rozkręca, albo dusi się. Dodam jeszcze, że jak przejdzie tą magiczną dziurę w obrotach, to ciągnie jak zła. Lewe powietrze sprawdzę i wykluczę tą możliwość. miłego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merh Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 ja to mysle tylko o gazniku i niczym wiecej :Pdokręc mocniej srubke od powietrza zeby dostawał go duzo mniej i zobacz co sie bedzie działo. dławi sie powietrzem zapewne.ostatnio to przerabiałem w janie. podniosłem poziom paliwa i wyregulowałem gaznik.juz jest ok. za duzo powietrza i tyle! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Problem został rozwiązany w wyniku doboru odpowiedniej dyszy w gaźniku..Rozpocząłem od 140, a zakończyłem na 75. Kolor świecy-kawa z mlekiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Troche ci sie zeszlo, ale jak to mowia lepiej pozno niz wcale... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.