Chomski Opublikowano 6 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2003 Witam! Mam kłopot z moim Mustangiem. Jak pochodzi dłużej (rozgrzeje się?) silnik zaczyna przygasać. Szczególnie daje się to we znaki przy dużych szybkościach, trzeba trochę pokręcić gazem i sytuacja wraca na jakiś czas do normy. Zimna pali z 1-2 kopa. Ostatnio wymieniałem świecę (Champion), bo przy starej już nie chciał zapalać. Miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 6 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2003 Ja mialem - sprawdz filtr powietrza czy jest szczelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 6 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2003 To może być wina swiecy. Znam kilka przypadków, że Championy po rozgrzaniu gubią iskrę, a po ostygnieciu wszystko wraca do normy. Prawdopodobnie winny jest kondensator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 6 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2003 W sumie to joserodolfo na racje wymien swiece - najlepiej na iskre 80 - jawki najlepiej chodza na iskrach (zadne tam Chempiony czy Boshe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 6 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2003 Problem sie rozwiazal sam dzisiaj. Musialem ja pchac przez jakies 5km, a powod byl banalnie prosty (na co zreszta wpadl gosc z parkingu strzezonego, na ktorym ja chcialem zostawic) - iskra w swiecy byla, tylko... pomiedzy slupkiem a obudowa! To byl Champion, ktorych kupowanie mi zdecydowanie odradzono. Wybralem sie na stacje po nowa swiece i znowu byly tylko Championy. Ledwo na nim do domu dojechalem (12km), bo juz po kilometrze zaczal zrywac.Facet doradzal mi Iskry, ale 95 albo 100. Nie za duże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 6 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2003 Za duze - a wlasciwie za zimnedo jawek nest iskra 75 ale na 80 tez chodzi ladnie ale to juz max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 6 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2003 A w którą stronę rośnie temperatura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 7 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2003 Im nizszy numerek tym wieszka przzewodlnosc cieplna (poprawcie mni ejesli zle mowie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 7 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2003 Czyli dziala to tak: wieksza przewodnosc, wiec szybciej odprowadza cieplo i mniej sie grzeje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 7 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2003 Wieksza przewodnosc cieplna (czyli ceplejsza swieca) oznacza ze swieca sie wlasnie bardziej grzeje. Jawki maja "cieple" silniki i musza do nich bys stosowane siece o wysokiej przewodnosci - standardowo producenci podaja 75 ale ladnie chodza tez na 80 ale powyzej 80 nie ma sensu wkrecac :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chomski Opublikowano 7 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2003 No dobrze, ale jaka by przewodnosc nie byla, to w koncu sie wszystko rozgrzeje, a problem z bocznikowaniem iskry jest ponoc od goracej swiecy.Mam juz zamowione Iksry 95 albo 100 - nie bedzie z nimi problemu?Jeszcze jedno: czy po wkreceniu nowej swiecy trzeba zagrzac silnik? Slyszalem, ze swieca powinna sie spokojnie rozgrzac do temperatury pracy, a dopiero potem mozna jechac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 7 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2003 Jeszcze raz powtarzam - do jawki iskra 75 lub 80 ale zrobisz jak zechceszNigdy nieslyszalem o rozgrzewaniu silnika - ja silnik rozgrzewam chwilke jezeli na polu jest pemp. ponizej zera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.