damian-kmx Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 witam!! co moze byc przyczyna slizgajacego sie sprzegla?zjechane tarcze to raz?czy sprzeglo moze sie slizgac jesli jest zly olej, bo zalecany jest 10w40 a ja zalalem 15w40jak moto jest zimne to sie slizga strasznie sprzeglo a jak jest juz cieple to tak nie slizga sie co to moze byc? zly olej czy tarcze juz do wymiany? a moze jeszcze cos innego aha, nie wie ktos jaka grubosc powinny miec tarcze sprzeglowe w Husce Wr 125?z gory dzieki za odp :notworthy: pozdrowiam Damian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 czy sprzeglo moze sie slizgac jesli jest zly olej, bo zalecany jest 10w40 a ja zalalem 15w40 No i sam sobie odpowiedziałeś co jest nie tak ;] wylej tego minerala i nalej zalecanego pół syntetyka .....też taki numer odwaliłem w mojej DT ale po zmianie na własciwy olej wszystko chodzi super.... Pozdro! Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 na 99% olej , jesli nie pomoze to tarczki sa do wymiany ( a moze przypadkiem naciagoles za mocno linke od sprzegla??) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 nie linka jest poluzowana na max-a takze na 100% to nie linka, jutro wymienie ten olej, ale mysle ze sa to jednak tarcze bo na zimnym sprzeglo sie slizga strasznie a na cieplym juz tak sie nie slizga :crossy: a jak wiadomo pod wplywem temp. metal zwieksza swoja objetosc, jutro wymienie olej to bede wiedzial juz bankowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 na 99% zły olej POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Przeciez to rownie dobrze moze byc olej,a nie tarcze. Olej jak sie zagrzeje to sie robi mniej gesty i sprzeglo wtedy jakos chodzi. Jak dalem motor na warsztat to jakis geniusz zalal mi 75w140 i wtedy to dopiero zobaczylem co znaczy ,ze sprzeglo sie slizga. Zmienilem na 10w40 i jest git. Takze moze sie obejdzie bez wiekszych kosztow. Pozdro. Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Jak wymienisz olej, to napisz czy się coś poprawiło, czy też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Ja mam głupie pytanie :clap: Dlaczego oleje do skrzyń mają lepkość 75W90 itd skoro 10W40 zachowują się znacznie lepiej a służą do smarowania silnika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Ja mam głupie pytanie :biggrin: Dlaczego oleje do skrzyń mają lepkość 75W90 itd skoro 10W40 zachowują się znacznie lepiej a służą do smarowania silnika ?a tak żeby był większy wybór :clap: POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 to całe oznakowanie to jest gestość w temperaturze od 0-20C(nie pamietam dokladnie czy do 20 ale jakos blisko:D) i jezeli masz symbol W to 100- w gore pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 u mnie jak był zalany przekładniowy(poprzedni właściciel) to nie mogłem z miejsca ruszyć.Ale nie ślizgało się tylko ciągnęło.Zalałem motula Transoil ale też nie było tak jak powinno.Rozebrałem sprzęgło i a tu wszystko posklejane tym gęstym olejem.Umyłem tarczki i przekładki rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym,wytarłem do sucha zalałem 10w40 do 4T i jest poprostu bajka,wrzucasz bieg i tylko jest delikatne kliknięcie a nie szarp i zdechł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 W przypadku zalania 15W40 nie będzie miał koniecznosci rozbiórki silnika na szćzescie ...jakby zalał jakiegoś Hipola (co potrafią niektórzy magicy ;) ) to by czyscic musiał atak tylko zleje stray zaleje nowy i będzie GIT...sprawdzone :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 W przypadku zalania 15W40 nie będzie miał koniecznosci rozbiórki silnika na szćzescie ...jakby zalał jakiegoś Hipola (co potrafią niektórzy magicy :icon_mrgreen: ) to by czyscic musiał atak tylko zleje stray zaleje nowy i będzie GIT...sprawdzone :( Ja zalałem hipolu do mińska i nie było źle :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 a ja jeździłem na hipolu w Cezetach i źle nie było :wink: ale to nie porównywanie ;P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Można go ewentualnie przepłukać ropą.Zawsze to coś wymyje a nie trzeba rozbierać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.