Skocz do zawartości

kupno italjeta dragster VS formula


mendrek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zamierzam kupic italjeta formule lub dragstera do 3 tys zl. Czy dostane juz dobry sprzet w tej cenie któryś. Myślę po zakupie podnieść nieco moc jak oczywiście nie kupie po tuningu to wstawie cylek 70 i gaznik 19mm zeby lepiej sie zbieral w miescie i na trasie 15 km. Podradzcie mi czy te sprzety sa dobre i który wedlug was jest lepszy do miasta i na trase. Prosze piscie swoje uwagi i rady przy kupnie które bym mógl zastosowac i na jakiego sprzeta lepiej polowac czy dragstera, a moze formule. Dragster jest chlodzony ciecza i uwazam ze bylby lepszy do miasta jak i na trase. Mysle ze nawet 50 na poczatek wystarczy, a potem zainwestuje w niego troche kasy i zostanie w rodzinie do pośmigania od czau do czasu. Bede myslal jak bym zdecydowal sie na chlodzonego ciecza to podniesc moc do 15-20 koni zeby dobrze latal i mial dobre przyspieszeniem jak na 50cc pojemnosci (tun na 80cc). Piscie którego lepiej wziac zeby potem stuningowac na te 15 koni. Piscie pozdrawiam.

Edytowane przez mendrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Mysle ze nawet 50 na poczatek wystarczy...., ...Bede myslal jak bym zdecydowal sie na chlodzonego ciecza to podniesc moc do 25 koni zeby dobrze latal i mial

 

Ty naprawde dobry OPTYMISTA jestes :)

 

wyj**ane

 

Zmien dziecko troche slownictwo bo nie jestes u siebie w domu :( chyba, ze chcesz pokazac jaki to Ty dorosly jestes :(

 

pszyzspieszenie jak na 50cc pojemnosci (tun na 80cc). Piscie którego lepiej wziac zeby potem stuningowac na te 25 koni.

 

jak na sprzet masz 3000 PLN to ile chcesz przeznaczyc na ten 25 KM tuning ? ? ? :icon_evil: :icon_evil: :icon_evil:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra zmienie. Wiem ze te 25 koni jest osiagalne i dalem tylko przyklad, mysle zeby uzyskac moc taka jak 125ma czyli granice 16-18 koni . Po zakupie pojezdze przez jakis czas seryjnym sprzecikiem. Potem sie pomysli. Mysle nad wymiana paru zeczy podstawowych które sie wymienia przy tuningowaniu skuterka, czyli( cylinder, wal, gaznik, wariator, sprzeglo, filtr powietrza, dzwon sprzegla,lozyska i simeringi... itp) co do wyboru to ktory proponujecie wziac zeby z nim sie pobawic w pszyszlosci i przyszykowac dla brata mlodszego.

 

 

 

ITALJET DRAGSTER LC czy ITALJET FORMULA CHLODZONY POWIETRZEM CHYBA AC

Edytowane przez mendrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz LC, ja brałbym Formule, Dragster obrzydliwy :wink:

 

Na tuning żeby ten skut miał 25-28 KM musisz miec min. 2500-3000 zł :P

To tak na oko strzeliłem, zaokrąlając :biggrin:

 

Ze skutera 50ccm żeby mieć 25-28 to na pewno nie wystarczy 2500 :biggrin: Przynajmniej ze 4000... Ta moc to już jest praktycznie max ile z takiego silnika da się wyciągnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez zastanawialem sie nad lc i chyba tak zrobie wezme dragstera lc bo jest tanszy. Zrobie remont silnika i bedzie smigal na poczatek na seryjnym silniku. Potem pomsle nad tuningiem. Chce uzyskac 15-20 koni ale nmysle ze 15 wystarczy zeby rozwinac predkosc 130km/h. Pozdrawiam was i dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiertara,

Cylek nowy, Hebo Manston Racing (około 20 KM) kosztuje 1300 zł.

Wał nowy, Hebo Racing kosztuje 550 zł.

Wydech używany, racingowy kosztuje około 500-600 zł.

Gaźnik nówka, 19,5 mm kosztuje 350 zł.

Wariator używka, 150 zł.

Sprzęgło nówka, 250 zł.

 

Razem: 3100 zł :banghead:

 

Gdyby dobrze poszukac, popytac qmpli, którzy mają zniżki itp. spokojnie można się zamknąc w 3 kaflach wyciągając 20-25 KM, moim zdaniem ... :icon_eek:

 

Co do tych 130 km/h - ja na skuterku jechałem około 110 km/h i średnia frajda :bigrazz:

Najfajniejsze jest przyspieszenie :)

Hmm ... Kumpel ma do sprzedania Runnera po dobrym tuningu, v-max 130-135 km/g, chooolernie głośny - cena 5500 zł :banghead:

To Ci się bardziej opłaci niż kupowac i samemu tuningowac, ten jest na prawdę porządnie zrobiony :banghead:

Edytowane przez Qóba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu fantazję ?

Ze skuterka typu Rox/SR/Runner itp. wyciągniecie 100-110 km/h nie jest wielkim problemem a 130 km/h też jest realne przy jakimś tam nakładzie kasy :icon_mrgreen:

 

Założe się, że taki skuter nie jednego kolesia na większym moto by objechał - mowa tu o starcie z pod świateł do następnego skrzyżowania :icon_mrgreen: :buttrock:

Edytowane przez Qóba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez zastanawialem sie nad lc i chyba tak zrobie wezme dragstera lc bo jest tanszy. Zrobie remont silnika i bedzie smigal na poczatek na seryjnym silniku. Potem pomsle nad tuningiem. Chce uzyskac 15-20 koni ale nmysle ze 15 wystarczy zeby rozwinac predkosc 130km/h. Pozdrawiam was i dzieki

 

Posluchaj, kup serie, pojezdzij normalnie a kase ktorya masz wlozyc w tuning przeznacz juz dzisiaj na nastepne moto. bedzie taniej, bezpieczniej i spokojniej - szkoda, ze to do Ciebie nie dochodzi. Coz prawa wieku :icon_mrgreen:

 

 

PS. Ostatnio w sklepie widziałem kosiarki do trawy z silnikami hondy, 5 czy 6 KM, tylko przyspieszenia do setki nie podali niestety :) :) ;) :lalag:

 

Przy wadze ca. 15 kg to musi ponizej 10 sek na 1/8 mili :lalag:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...