Wyczu91 Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Witam ... jechałem sobie na motorQ max 60 km'h i zakopcilo sie z ruły i zgasł :/ i nie wiem co sie z nim stało bo tylko odpali jak sie gaznik zatka ręką ale nie wkręca sie na obroty:/ Prosze o pomoc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 (edytowane) wnioskując. Raczej nie będzie to zapłon tylko raczej coś z mieszanką. Może być to zapchana dysza na co by wskazywało odpalanie po zatkaniu dopływi powietrza.Ale jeśli zakopcił i zgasł to mogło wypluć simmering od strony sprzęgła i olej ze skrzyni tym samym dostał się do skrzyni korbowej i do komory spalania.Sprawdź czy masz odkręcony kranik. Spróbuj jeszcz go odpalić ze ssaniem i bez. Wyjmij świecę i sprawdz czy jest sucha czy mokra.Silnik mógł się zatrzeć i stracić kompresję. Przyłóż kciuk do otworu swiecy (nie wkładaj palca do otworu tylko przyłóż go mocno ale na płasko.) i kopnij jakbyś chciał odpalić, parę razy. Jesli kompresja jeszcze jest, powietrze będzie przedostawać sie wokół palca. Jeśli jest słaba - albo wogule jej niema, nie będzisz czuł jak powietrze wylatuje otworem. Ale trzeba mocno palec dociskać. Potem możesz nie wkręcać swiecy, lecz założyć ją na fajke i kopnąć jakbyś chciał odpalić. Iskra powinna mieć niebieski kolor. Jeśli ma jakikolwiek inny (pomarańczowy, czerwony, żółty, fioletowy) świeca jest o wymiany. Kup taką samą świecę jak jest zalecana do tego motoru. Nie znam typu ale napewno ktoś na forum wie. Jesli filtr powietrza jest gąbkowy umyj go w benzyne albo ropie, jesli papierowy to tylko odkurzacz zostaje, ew delikatnie kompresorem, żeby nie wywalić w nim dziur. Nie kręć żądnymi regulacjami gaznika, bo go rozregulujesz. Jesli przed awarią był wyregulowny niech tak zostanie. Na koniec napisz na forum wyniki. tomekPS: nie ten dział bo powinno być w mechanika 2T, proszę o przeniesienie. Edytowane 20 Czerwca 2007 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 przyczyn troche moze byc, sciagnij cylinder i zobacz w jakim stanie sa pierscienie moze byc ze sie ktorys uszkodzil, zobacz takze w jakim satnie jest przerywacz(mloteczek) bo tam mogl sie urwac ten drucik taki co niby jest taki elastyczny(spokojnie to zobaczysz), a byc moze to po prostu jak tankowales nie dawno paliwo to jakies felerne bylo(woda sie mogla dostac). posprawdzaj to i napisz co tam jest pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 poczekaj chwile z tym ściąganiem cylindra. Jak kompresja jest to po co. Jak iskra jest to też na początek niema sensu ruszać przerywacza. Zresztą napisał, że jak zatyka powietrze to odpala, tylko się nie wkręca - to znaczy, że zapłon jest w tym momencie co trzeba. Najpierw niech chłopak odpowie czy ma kompresje, iskre, czy siwce ma mokra czyli czy paliwo dopływa itd. Potem każ mu ściągać cylinder. Zresztą chyba On słabo sie orientuje to potem nie złoży i takie będzie tego wynik. tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 poczekaj chwile z tym ściąganiem cylindra. Jak kompresja jest to po co. Jak iskra jest to też na początek niema sensu ruszać przerywacza. Zresztą napisał, że jak zatyka powietrze to odpala, tylko się nie wkręca - to znaczy, że zapłon jest w tym momencie co trzeba. Najpierw niech chłopak odpowie czy ma kompresje, iskre, czy siwce ma mokra czyli czy paliwo dopływa itd. Potem każ mu ściągać cylinder. Zresztą chyba On słabo sie orientuje to potem nie złoży i takie będzie tego wynik. tomekno w sumie to niech najpierw przyblizy troche bardziej ten swoj problem i powiedz co jest a czego nie ma bo jak wspomnialem to przyczyn troche moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyczu91 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Dzięki :biggrin: jutro zobacze i napisze :icon_rolleyes: Pozdrawiam :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Obarzaneq Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Tak jak pisze kolega wyzej bedzie to raczej simmering od strony sprzegla mozesz sprawdzic tez klin na kole magnesowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 wymień zimeringi bo pewnie oleju bierze :icon_mrgreen: albo uszczelka między karterami ja to samo miałem przy mojej motorynce heh:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.