Skocz do zawartości

Prosze o pomoc z simsonem


Wyczu91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wnioskując. Raczej nie będzie to zapłon tylko raczej coś z mieszanką. Może być to zapchana dysza na co by wskazywało odpalanie po zatkaniu dopływi powietrza.

Ale jeśli zakopcił i zgasł to mogło wypluć simmering od strony sprzęgła i olej ze skrzyni tym samym dostał się do skrzyni korbowej i do komory spalania.

Sprawdź czy masz odkręcony kranik. Spróbuj jeszcz go odpalić ze ssaniem i bez. Wyjmij świecę i sprawdz czy jest sucha czy mokra.

Silnik mógł się zatrzeć i stracić kompresję. Przyłóż kciuk do otworu swiecy (nie wkładaj palca do otworu tylko przyłóż go mocno ale na płasko.) i kopnij jakbyś chciał odpalić, parę razy. Jesli kompresja jeszcze jest, powietrze będzie przedostawać sie wokół palca. Jeśli jest słaba - albo wogule jej niema, nie będzisz czuł jak powietrze wylatuje otworem. Ale trzeba mocno palec dociskać.

 

Potem możesz nie wkręcać swiecy, lecz założyć ją na fajke i kopnąć jakbyś chciał odpalić. Iskra powinna mieć niebieski kolor. Jeśli ma jakikolwiek inny (pomarańczowy, czerwony, żółty, fioletowy) świeca jest o wymiany. Kup taką samą świecę jak jest zalecana do tego motoru. Nie znam typu ale napewno ktoś na forum wie.

 

Jesli filtr powietrza jest gąbkowy umyj go w benzyne albo ropie, jesli papierowy to tylko odkurzacz zostaje, ew delikatnie kompresorem, żeby nie wywalić w nim dziur.

 

Nie kręć żądnymi regulacjami gaznika, bo go rozregulujesz. Jesli przed awarią był wyregulowny niech tak zostanie.

 

Na koniec napisz na forum wyniki.

 

tomek

PS: nie ten dział bo powinno być w mechanika 2T, proszę o przeniesienie.

Edytowane przez audioterrorysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn troche moze byc, sciagnij cylinder i zobacz w jakim stanie sa pierscienie moze byc ze sie ktorys uszkodzil, zobacz takze w jakim satnie jest przerywacz(mloteczek) bo tam mogl sie urwac ten drucik taki co niby jest taki elastyczny(spokojnie to zobaczysz), a byc moze to po prostu jak tankowales nie dawno paliwo to jakies felerne bylo(woda sie mogla dostac). posprawdzaj to i napisz co tam jest

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj chwile z tym ściąganiem cylindra. Jak kompresja jest to po co. Jak iskra jest to też na początek niema sensu ruszać przerywacza.

 

Zresztą napisał, że jak zatyka powietrze to odpala, tylko się nie wkręca - to znaczy, że zapłon jest w tym momencie co trzeba.

 

Najpierw niech chłopak odpowie czy ma kompresje, iskre, czy siwce ma mokra czyli czy paliwo dopływa itd. Potem każ mu ściągać cylinder. Zresztą chyba On słabo sie orientuje to potem nie złoży i takie będzie tego wynik.

 

tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj chwile z tym ściąganiem cylindra. Jak kompresja jest to po co. Jak iskra jest to też na początek niema sensu ruszać przerywacza.

 

Zresztą napisał, że jak zatyka powietrze to odpala, tylko się nie wkręca - to znaczy, że zapłon jest w tym momencie co trzeba.

 

Najpierw niech chłopak odpowie czy ma kompresje, iskre, czy siwce ma mokra czyli czy paliwo dopływa itd. Potem każ mu ściągać cylinder. Zresztą chyba On słabo sie orientuje to potem nie złoży i takie będzie tego wynik.

 

tomek

no w sumie to niech najpierw przyblizy troche bardziej ten swoj problem i powiedz co jest a czego nie ma bo jak wspomnialem to przyczyn troche moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...