Skocz do zawartości

SV 650 - szarpanie na minimalnym gazie


Sienkos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niepokoi mnie praca mojego moto. Na każdym biegu na minimalnym gazie mam szarpanie moto. Np jadę sobie na 3 i mam tak około 3-4 tys obrotów gazu prawie nie mam(dosłownie mm) szarpanie jak nie wiem..jechałem wczoraj na gaźnikowcu i takiego efektu nie ma nie wiem czy to gorsza kultura pracy wtryskowaca(bo o takiej czytałem) czy jakaś regulacja..

Dodam ze mam założony przelotowy tłumik LeoVince i nie robiłem żadnej regulacji po jego założeniu. Może czas sie wybrać do serwisu? Możecie mi coś poradzić?

Z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam,

Niepokoi mnie praca mojego moto. Na każdym biegu na minimalnym gazie mam szarpanie moto. Np jadę sobie na 3 i mam tak około 3-4 tys obrotów gazu prawie nie mam(dosłownie mm) szarpanie jak nie wiem..jechałem wczoraj na gaźnikowcu i takiego efektu nie ma nie wiem czy to gorsza kultura pracy wtryskowaca(bo o takiej czytałem) czy jakaś regulacja..

Dodam ze mam założony przelotowy tłumik LeoVince i nie robiłem żadnej regulacji po jego założeniu. Może czas sie wybrać do serwisu? Możecie mi coś poradzić?

Z góry dziękuje za pomoc

 

Hej Rafi,

 

przeszukuję właśnie tematy o SV i trafiłem na ten Twój post. Dwie uwagi z mojej strony:

 

1) V-ka na niskich obrotach zawsze będzie szarpać łańcuchem. Przy czym z mojego doświadczenie to jak schodzi się poniżej 2,5 tysia obrotów. Dlatego tak nie robię, ale myślę, że Ty również nie.

 

2) Ja miałem po 15 tysiącach nierówno wyciągnięty łańcuch. Znowu częsta przypadłość SVki a do tego jeszcze przyczyniło się moje uczenie dopiero tego moto. Objaw był taki, że moto przy stałym gazie to przyśpieszało, to zwalniało. Najbardziej dawało się to odczuć na niższych biegach i w niższym zakresie obrotów. Ale i tak jak spojrzało się na obrotomierz, to wskazówka wachlowała z amplitudą 0,5 tysia :biggrin:. Jak to sprawdzić? Przetocz moto parę razy, co kawałek, napinając górną część łańcucha i sprawdź jaki masz luz na dolnej. Jak wyczujesz duże różnice w luzie, to masz nierówno wyciągnięty łańcuch. Sprawdź też na zębatce koła, czy łańcuch Ci z niej nie odchodzi (złap łańcuch na zębatce i spróbuj odciągnąć, jak się ruszy więcej niż milimetr, dwa to źle). W tym przypadku zestaw napędowy do wymiany.

 

Tyle z mojej wiedzy i doświadczenia. Ale pewnie mechanicy z krwi i kości dorzucić mogą więcej.

 

Pozdro serdeczne,

 

&REW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...