Sienkos Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 Witam,Niepokoi mnie praca mojego moto. Na każdym biegu na minimalnym gazie mam szarpanie moto. Np jadę sobie na 3 i mam tak około 3-4 tys obrotów gazu prawie nie mam(dosłownie mm) szarpanie jak nie wiem..jechałem wczoraj na gaźnikowcu i takiego efektu nie ma nie wiem czy to gorsza kultura pracy wtryskowaca(bo o takiej czytałem) czy jakaś regulacja..Dodam ze mam założony przelotowy tłumik LeoVince i nie robiłem żadnej regulacji po jego założeniu. Może czas sie wybrać do serwisu? Możecie mi coś poradzić?Z góry dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
&REW Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Witam,Niepokoi mnie praca mojego moto. Na każdym biegu na minimalnym gazie mam szarpanie moto. Np jadę sobie na 3 i mam tak około 3-4 tys obrotów gazu prawie nie mam(dosłownie mm) szarpanie jak nie wiem..jechałem wczoraj na gaźnikowcu i takiego efektu nie ma nie wiem czy to gorsza kultura pracy wtryskowaca(bo o takiej czytałem) czy jakaś regulacja..Dodam ze mam założony przelotowy tłumik LeoVince i nie robiłem żadnej regulacji po jego założeniu. Może czas sie wybrać do serwisu? Możecie mi coś poradzić?Z góry dziękuje za pomoc Hej Rafi, przeszukuję właśnie tematy o SV i trafiłem na ten Twój post. Dwie uwagi z mojej strony: 1) V-ka na niskich obrotach zawsze będzie szarpać łańcuchem. Przy czym z mojego doświadczenie to jak schodzi się poniżej 2,5 tysia obrotów. Dlatego tak nie robię, ale myślę, że Ty również nie. 2) Ja miałem po 15 tysiącach nierówno wyciągnięty łańcuch. Znowu częsta przypadłość SVki a do tego jeszcze przyczyniło się moje uczenie dopiero tego moto. Objaw był taki, że moto przy stałym gazie to przyśpieszało, to zwalniało. Najbardziej dawało się to odczuć na niższych biegach i w niższym zakresie obrotów. Ale i tak jak spojrzało się na obrotomierz, to wskazówka wachlowała z amplitudą 0,5 tysia :biggrin:. Jak to sprawdzić? Przetocz moto parę razy, co kawałek, napinając górną część łańcucha i sprawdź jaki masz luz na dolnej. Jak wyczujesz duże różnice w luzie, to masz nierówno wyciągnięty łańcuch. Sprawdź też na zębatce koła, czy łańcuch Ci z niej nie odchodzi (złap łańcuch na zębatce i spróbuj odciągnąć, jak się ruszy więcej niż milimetr, dwa to źle). W tym przypadku zestaw napędowy do wymiany. Tyle z mojej wiedzy i doświadczenia. Ale pewnie mechanicy z krwi i kości dorzucić mogą więcej. Pozdro serdeczne, &REW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.