olorol Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam Kolega kolegi .. :) ma Cagive 125 z cylindrem 200. Osiągi ponoć zaje***te. Mam pytanie.. jak wygląda przegląd czegoś takiego? Nie, żebym chciał coś takiego kupić, bo teraz mam problemy z 125/50, ale ja przegląd robilem tylko raz, a on musi co rok. Jak to sie odbywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witam Kolega kolegi .. :) ma Cagive 125 z cylindrem 200. Osiągi ponoć zaje***te. Mam pytanie.. jak wygląda przegląd czegoś takiego? Nie, żebym chciał coś takiego kupić, bo teraz mam problemy z 125/50, ale ja przegląd robilem tylko raz, a on musi co rok. Jak to sie odbywa? Jeśli nie trafi na jakiś upierdliwców to nie sądzę żeby miał jakikolwiek problem z przeglądem. Ja jak jadę na przegląd to panowie sprawdzają tylko czy tablica rejestracyjna się zgadza z tym co widnieje w dowodzie i ciach piecząteczkę ... Natomiast Ty mogłeś mieć problem bo to zapewne była pierwsza rejestracja w kraju, a w takim przypadku to podchodzą do tego bardziej rygorystycznie .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Sam wiesz jak w Polsce wyglądają przeglądy: "-Światła działajom? Rejestracja jest? - Jo, jo - No to proszem, pieczontka" Gorzej jak byś znowu miał wypadek i ktoś by się do tego mógł przypieprzyc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Właściwie to kiedyś zdarzyło mi się trafić na strasznego upierdliwca. W wszystkich papierach (łącznie z niemieckiem Briefem) mam przekręconą literkę w numerze ramy. Zamiast JH2 mam wpisane JHZ. Facet jak to zauważył to powiedział że nie podbije mi przeglądu. Na nic się nie zdały tłumaczenia że to tylko literówka, że to jest symbol kraju produkcji, a więc nie jest to faktycznie unikalna część numeru, że motocykl przeszedł już kilka przeglądów technicznych w kraju itd Uparł się sukinkot i koniec. Pojechałem wiec na inną stację i nie było żadnego problemu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.