Bzyczek_17 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Piszcie na temat blokad w CBR 125R.. Jak przerobić dysze w niej zeby lepsze przyspieszenia miała??? Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Bzyczek_17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dario.G Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Dysz sie nie wierci.Dysze wymienia sie na inny rozmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Piszcie na temat blokad w CBR 125R.. Jak przerobić dysze w niej zeby lepsze przyspieszenia miała??? Chłopie to jest czterosuwowa 125 a nie motorynka i nic w niej nie zrobisz bo uszkodzisz silnik. Zadajac tak głupie pytania jak rozwiercanie dysz , oznacza ze masz znikoma wiedzę z mechaniki. Dlatego odpuść sobie. Do silnika 4T nie ma zestawów tuningowych jak do 125 2T np NSR. Podnosząc obroty maksymalne silnika po przez likwidacje odcięcia zapłonu spowodujesz ze silnik wejdzie na obroty dla niego szkodliwe. Grozi to tym ze zawory nie nadazą z zamknieciem sie i tłok moze w nie uderzyc. Jakie będą tego efekty mozesz sie domyslic. Magą też sie rozpiąc a efekt ten sam co z pocałunkiem tłoka.Brak ci mocy i predkosci , sprzedaj cbr -kę i kup wiekszy motocykl . Nic nie przerabiaj bo zniszczysz . To nie skuterek za 2000 z biedronki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 z tego co wiem to ta cbr nie jest blokowana , bo maksymalnie ma 15 koni bo to jest 4 T !!!! to nie KTM sx 125 ze ma miec 40 koni mechanicznych , z drugiej strony nie rozumiem ludzi ktorzy kupuje te cbr 125 , przecież to jest rower , wyglada i jezdzi jak rower , lepiej to sprzedaj i kup cos normalnego jak nsr czy rs pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) czym rozwiercić dysze ???? Ja bym wziął wiertarke + wiertło 10 mm i bym wiercił . Mozesz jeszcze nawiercić rame będzie lżejsza i moto szybciej pojedzie :buttrock: :crossy: Tak poważnie to w 125 nie spodziewaj sie cudów a juz na pewno nie niskim kosztem . Kiedys na allegro widziałem jakiś zestaw tunningowy do cbr 125 w jego skład wchodził tłok cylinder i jakieś drobiazgi typu wałek rozrzadu inne dysze itp ale jak to się sprawuje to nie mam pojęcia a napewno też to nie było tanie (ok 1500 zł) nie zrobisz tanimi kosztami z niej rakiety jesli się spodziewasz że ktoś ci napisze coś w stylu wkręc tą śrubke to będzie miał o 15 KM więcej to nie licz na to za bardzo Edytowane 17 Czerwca 2007 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.