Skocz do zawartości

GSF 1200 Bandit - bardziej rozstawione lusterka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Po kilkuset kilometrach przejechanych moim B12 stwierdzam, że największą bolączką są zbyt mało rozstawione lusterka. Praktycznie rzecz biorąc, 50% powierzchni lusterek odbija obraz moich ramion. Trochę to denerwujące i niebezpieczne. Macie jakieś patenty na to? Da się to jakoś dobrze ustawić, czy trzeba przedłużać ramiona lusterek? Jeśli przedłużać, to jak? A może jakieś lusterka asferyczne zdałyby egzamin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Po kilkuset kilometrach przejechanych moim B12 stwierdzam, że największą bolączką są zbyt mało rozstawione lusterka. Praktycznie rzecz biorąc, 50% powierzchni lusterek odbija obraz moich ramion. Trochę to denerwujące i niebezpieczne. Macie jakieś patenty na to? Da się to jakoś dobrze ustawić, czy trzeba przedłużać ramiona lusterek? Jeśli przedłużać, to jak? A może jakieś lusterka asferyczne zdałyby egzamin?

 

Na początku miałem ten sam problem. Nic nie trzeba przerabiać ani wymieniać, musisz je ustawić ręcznie troche czasu ci to zajmie, ale uwierz mi że da się je ustawić.

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszesz o jaką (S/N) wersję pytasz, ale ...

Na początku miałem ten sam problem. Nic nie trzeba przerabiać ani wymieniać, musisz je ustawić ręcznie troche czasu ci to zajmie, ale uwierz mi że da się je ustawić.

Odnosnie S'ki (>00) mam podobne odczucia, po licznych próbach udało się.

 

Hmmm, no ciekawe, popróbuję jeszcze, ale jak na razie, cokolwiek bym nie zrobił, efekt jest bardzo mierny. Trochę się boję wyprzedzać z tego powodu...

Przy wyprzedzaniu/zmianie pasa warto dodatkowo zwyczajnie obejrzeć się*. Z doświadczenia wiem, że eliminuje to chociażby zaskoczenia fundowane przez martwy punkt.

 

*nie mówie tu o prędkościach wysokoautostradowych :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...