Dymsha Opublikowano 26 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Zakupiony. Zdecydowałem się na niego, bo polecił mi go kumpel co współpracuje z tymi handlarzami (czyt. kręci im liczniki i wkłada poduchy) i mam pewność (to mój dobry kumpel ;) ), że nic w nim nie było kombinowane. Przynajmniej u nas w kraju :bigrazz: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 (edytowane) Zakupiony. Gratulacje :notworthy:Teraz czekam na raport z jazdy ;) pozdrLYsY Edytowane 26 Czerwca 2007 przez LYsY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oie Master Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Witam :icon_biggrin: W fordowskie silniki TDDI bym sie nie pakowal ,dlatego ze sa to stare konstrukcje ( ewentualnie TDCI ).Mialem okazje zrobic 1000 KM focusem 1.6 L z 2004r ( wersja kombi), moge napisac ze silnik pod wzgledem dynamiki to rzadna rewelacja, jest to sprawdzona i pewna konstrukcja ( wczesniej montowana w escortach, miala 90 KM ), spalanie na poziomie 8 litrow / 100 km. Co mi sie spodobalo to skrzynia biegow i uklad jezdy, focus prowadzi sie bardzo dobrze i pewnie. Pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Piszesz że TDDI to stara konstrukcja i nie warto, a odnośnie benzynowych 1.6 że warto bo to sprawdzona (stara) konstrukcja.... nie rozymiem,poza tym co do silników serii Zetec masz rację, natomiast Diesle TDDI to już nowa konstrukcja, a od TDCI różnią się głównie układem zasilania, oba mają wtrysk bezpośredni, z tym że TDCI używają Common Rail - dużo bardziej czułego i precyzyjnego układu a więc i bardziej podatnego na ewentualne awarie, więc co do Diesli to jak już to lepiej wybrać (w tym konkretnym przypadku) -staszę konstrukcję, ale wybór już został dokonany ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymsha Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Piszesz że TDDI to stara konstrukcja i nie warto, a odnośnie benzynowych 1.6 że warto bo to sprawdzona (stara) konstrukcja.... nie rozymiem,poza tym co do silników serii Zetec masz rację, natomiast Diesle TDDI to już nowa konstrukcja, a od TDCI różnią się głównie układem zasilania, oba mają wtrysk bezpośredni, z tym że TDCI używają Common Rail - dużo bardziej czułego i precyzyjnego układu a więc i bardziej podatnego na ewentualne awarie, więc co do Diesli to jak już to lepiej wybrać (w tym konkretnym przypadku) -staszę konstrukcję, ale wybór już został dokonany ;)Wybór został dokonany i to właśnie z tego powodu co piszesz. Właśnie TDDI jest bardziej odporny na polskie syfiaste niejednokrotnie paliwo i dlatego na ten silnik się zdecydowałem.Po krótkim użytkowaniu na tą chwilę mogę napisać tyle: prowadzenie extra, jedzie się jak po sznurku tam gdzie dasz rozkaz, pewne prowadzenie bez żadnych telepań i niespodzianek, silnik ma kopa odpowiedniego co miło mnie zaskoczyło, bo nie spodziewałem się, że będzie aż tak fajnie. Do wyglądu i układu deski powoli się przyzwyczajam. Mankamentem jest wykończenie niektórych detali i takie drobne usterki typu pordzewiałe tylne zamki, pojawiające się ślady korozji na progach itp. Ale własności jezdne są na prawdę świetne i nie ma się tutaj do czego przywalić :icon_mrgreen: ... Cdn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 To racja że TDDi wytrzyma więcej bo jest pompa VP30 Boscha z "tylko" elektronicznym sterowaniem i to w zasadzie jedyne co pada to ten własnie sterownik.W TDCI to mamy już wiecej potencjalnych elementów do uskodzenia.Ogólnie Ford dla kierowcy przyjazny ale dla mechanika niech go ...j strzeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 (edytowane) No to i ja coś naklepie o Foczce.Trzy dni temu kupiłem Focusa Kombi 2004 r. 1.6 (100KM) ...srebrna strzała.Kupiony z bardzo pewnego źródła, salonowy i serwisowany. Jestem zachwycony prowadzeniem samochodu, wyposażeniem i w ogóle Foczka mnie zachwyciła. Spalanie w trasie (a jak już traska zrobiona) wg. pokładowego komputerka 6.8l/100km. Całkiem nieźle.Pozdrawiam. Edytowane 23 Lipca 2007 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Trzy dni temu kupiłem Focusa Kombi 2004 r. 1.6 (100KM) ...srebrna strzała.Kupiony z bardzo pewnego źródła, salonowy i serwisowany. Jestem zachwycony prowadzeniem samochodu, wyposażeniem i w ogóle Foczka mnie zachwyciła. Spalanie w trasie (a jak już traska zrobiona) wg. pokładowego komputerka 6.8l/100km. Całkiem nieźle. Ja mam Focusa Kombi 2003 w wersji X100 z silnikiem 1.6 Zetec. Spalanie w trasie przy 95-100 wychodzi mi 5,7 l/100km (wg wlanego paliwa na przejechanym dystansie, nie wg "liczydełka"). W mieście, gdzie rzadko włączam "4" to dochodzi do 8. Jeździ, nic sie nie psuje (dobra , zdechła żarówka H7), nic nie rdzewieje. Do kufra składak córki wrzucam bez składania i bez kładzenia tylnej kanapy. :notworthy: No i oryginalne materiały eksploatacyjne kupowane w ABS-CAR to pół ceny materiałów do samochodów koncernu VW. Mam porównanie, bo ćwiczę też skodziankę z 2006. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Ja mam Focusa Kombi 2003 w wersji X100 z silnikiem 1.6 Zetec. Spalanie w trasie przy 95-100 wychodzi mi 5,7 l/100km (wg wlanego paliwa na przejechanym dystansie, nie wg "liczydełka"). W mieście, gdzie rzadko włączam "4" to dochodzi do 8. Jeździ, nic sie nie psuje (dobra , zdechła żarówka H7), nic nie rdzewieje. Dokładnie taki sam model jak mój. Już się przestraszyłem, że mój więcej spala ale moja prędkość po trasie to ok 120-130km/h. Super autko. W porównaniu z poprzednim moim autem to powiem, że wręcz luksus.Kufer w kombiaku jest zajebisty. Będziemy mogli w koncu bez problemu naszą sunie zabierać na wycieczki.Jestem zachwycony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Ja posiadam mondeo z silnikiem TDCI 2.0.Mam go od nowości [2004] jak dotej pory nic tylko lać paliwo,ale tankuje tylko na BP i dokładnie ultimeit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.