Skocz do zawartości

Jakie Enduro w 2T do 3000zl ??


Sydney
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jimmy - Mów co Chcesz ale XR wyraźnie mocniejsza jest ma naprawde odejście, bardziej agresywna od CR jest, poza tym ma większy moment obrotowy z tego co wiem. Własnie Wiertara, to jest jedyne co mnie martwi, koszt utrzymania, ale ten koleś co ma cr jeździł 2 lata i w ogule tłoku nie wymieniał, i chyba jedyne co mu się posypalo to simering od pompy wody i wałek zmiany biegów, tz wieloklin mu się wyrobił. Powiedzcie jak to jest z rejestracją DT 125 na motorower, bo można kupić za jakieś 3800 ładną dt z 2004r, no i opłaty celne do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jimmy - Mów co Chcesz ale XR wyraźnie mocniejsza jest ma naprawde odejście, bardziej agresywna od CR jest, poza tym ma większy moment obrotowy z tego co wiem. Własnie Wiertara, to jest jedyne co mnie martwi, koszt utrzymania, ale ten koleś co ma cr jeździł 2 lata i w ogule tłoku nie wymieniał, i chyba jedyne co mu się posypalo to simering od pompy wody i wałek zmiany biegów, tz wieloklin mu się wyrobił. Powiedzcie jak to jest z rejestracją DT 125 na motorower, bo można kupić za jakieś 3800 ładną dt z 2004r, no i opłaty celne do tego.

 

"bardziej agresywna od CR" no pięknie :icon_biggrin: CR ma taką agresywną charakterystykę w porównaniu do XR, że tu nie ma co porównywać :). Tą CRą to ty chyba na zamkniętej przepustnicy jeździłeś ..... albo zapomniałeś ją odpalić :]

 

Pozdrawiam Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jimmy - Mów co Chcesz ale XR wyraźnie mocniejsza jest ma naprawde odejście, bardziej agresywna od CR jest, poza tym ma większy moment obrotowy z tego co wiem. Własnie Wiertara, to jest jedyne co mnie martwi, koszt utrzymania, ale ten koleś co ma cr jeździł 2 lata i w ogule tłoku nie wymieniał, i chyba jedyne co mu się posypalo to simering od pompy wody i wałek zmiany biegów, tz wieloklin mu się wyrobił. Powiedzcie jak to jest z rejestracją DT 125 na motorower, bo można kupić za jakieś 3800 ładną dt z 2004r, no i opłaty celne do tego.

 

 

1) idz pie**olnij tego kolege mocno w glowe :icon_biggrin: :)

2) juz wiem czemu mowisz ze cr 250 jest slabsza od xr ;) ( jak ta cr 250 nie ma juz kompresji to czego ty chcesz) a cr 250 jest o 200% agresywnijsza od xr 600 no i sporo mocnijsza

3) nie kupisz za 3800zl dt 125 z 2004 r ;) :clap:

4) sam nie zarejstrujesz 125 na 50 musisz juz kupic taka zarejestrowana !!!

 

pozdro :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1)za co ??

2)jak mierzył ciśnienie to było takie jak być powinno więc nie zmieniał tłoku

3)zakład ?? Pisałem do typa, i powiedział ze za 1000Euro moge ją zabierać, a kurs jest chyba 3,8 z groszem. http://cgi.ebay.de/Yamaha-DT-125-R_W0QQite...1QQcmdZViewItem

4)Czy to nie jest tak że musze z nią pojechać do Rzeczoznawcy ?? Czyli wystraczyło by jakoś zmiejszyć pojemność do 50 i V-max do 45 ?? czyli np porzyczyć silnik od znajomego 50tki, i zebatke na moc założyć ?? O ile wejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) za to ze w czas nie zmienia tloka!!!

2)napewno bylo powyrzej 10 atmosfer hehehehehehe

3)a oplaty , a rejestracja, a przywoz , spokojnie wyjdzie 4500zl

4) to nie takie proste , trzeba duze walki odwalic zeby mozna bylo zarejestrowac

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten temat i mi sie słabo robi!

Jak można wybierać między 600 4T a 80 2T????

Kolejna sprawa, jak można w torówce, jaką jest CR 250 nie zmienić tłoka po sezonie? Masakra jakaś!

Jeśli jeździsz MTXem a chcesz torówke, to kup 125, dobrze zrobiona seta idzie na pewno lepiej niż CR Twojego kolegi. A dobrze zrobiona CR 250 to zabójstwo po MTXie.

Osobiście przed moją YZ miałem DT 80, pojeździłem na YZ troszke, ale tłok już kończył swój żywot. Teraz jestem w trakcie remontu kapitalnego, co prawda trzeba się liczyć ze sporymi kosztami, ale zadbany sprzęt później Cię nie zawiedzie w nieodpowiednim momencie.

Edytowane przez djsolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten temat i mi sie słabo robi!

Jak można wybierać między 600 4T a 80 2T????

 

 

No można :icon_mrgreen: za 3000tyś to taka 600 raczej jeżdżi jak 80 albo w ogóle nie jeździ :D chyba, że sie kupi mega fartownie -"cuda sie zdarzają ale..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do kupienia KMX za 1400, z czego pewnie jeszcze starguje. Powiedzcie co sądzicie o tym sprzęcie, i na co zwrucić uwage przy kupnie. Jakie powinno być sprężanie. Doszedlem do wniosku że kupię sobie skuter żeby jeździć oszczędnie na mieście, a KMX do terenu. Dodam że motor posiada dowód rej. lecz właściciel nie pisał umowy, ale mam pewność że moto jest legalne (tylko nie opłacone itp... ) A i jeszcze jedno, jest jakaś możliwość żeby sprawdzić czy wał nie jest wuruchany, nie rozbierając silnika, tz nie ściągając głowicy i cylindra ??

Edytowane przez Sydney
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...