Andreaw Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Troche to przemyślałem i jednak szukam tylko i wyłącznie DT 80... Uniwersalne moto, można pośmigac w terenie i po asfalcie, z tego co widze cześci są w miare dostępne i co ważne jest wysokie, co w moim przypadku ważne (mam 187cm wzrostu). Tylko z tego co wiedze to znalezienie takiej DT nie będzie wcale proste.. pozostaje jedynie sprowadzenie, tylko potem znowu problemy z rejestracją. Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Andreaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek15 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Siemanko!!!! Poradzcie co moge na poczatek kupic chcialbym o pokjemnosci 50cm. mam narazie 5000zl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zalezy czy wolisz bardziej asflat, czy lubisz czasami pojeździć po lesie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Co do RD to nie polecam. Jeździłem i bardzo mi się nie podobał. Fatalne hamulce, zawieszenie. Ogólnie prowadzenie do dupy. Co to za RD było? Mój 1986 r. Nie wiem co chcesz od hamulców, przy 80-90 (więcej i tak się nie jeździ v-max ok.100) przód zblokować nie jest problemem. Na razie zdarzyło się mi jedno awaryjne hamowanie, i wyhamowałem, przez chwile zaczęło mnie stawiać nawet, lecz popuściłem. Przypuszczam że twoje odczucia spowodowane są po porostu tym, że jechałeś nie przyszanowanym sprzętem. W porównaniu do DT hamuję szybciej nie mówię już o prowadzeniu. No chyba że DT także jest do dupy. :icon_mrgreen: Zawieszenie...przód jest za miękki, ale mi osobiście przeszkadza to tylko gdy jadę po naprawdę dziurawej drodze. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Co to za RD było? Mój 1986 r. Nie wiem co chcesz od hamulców, przy 80-90 (więcej i tak się nie jeździ v-max ok.100) przód zblokować nie jest problemem. Na razie zdarzyło się mi jedno awaryjne hamowanie, i wyhamowałem, przez chwile zaczęło mnie stawiać nawet, lecz popuściłem. Przypuszczam że twoje odczucia spowodowane są po porostu tym, że jechałeś nie przyszanowanym sprzętem. W porównaniu do DT hamuję szybciej nie mówię już o prowadzeniu. No chyba że DT także jest do dupy. ;) Zawieszenie...przód jest za miękki, ale mi osobiście przeszkadza to tylko gdy jadę po naprawdę dziurawej drodze. pozdro To był egzemplarz z 1984 roku. Jeżeli Ci się udaje zablokować tym przód to masz gumę do wymiany. Ja w swojej Cagivie mam tarcze 320mm z zaciskiem BREMBO na nowych klockach i na nowym Metzelerze Z3 Racing i żeby zablokować przód (na suchym oczywiście) to naprawdę trzeba się mocno postarać. A na dobrym asfalcie to w ogóle to jest nie możliwe, prędzej przelecisz przez kierę... A w tym temacie miałem na myśli porównanie do RG oraz MBX. Oba te sprzęty hamują i prowadzą się znacznie lepiej. Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Wiertara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 To był egzemplarz z 1984 roku. Jeżeli Ci się udaje zablokować tym przód to masz gumę do wymiany. Ja w swojej Cagivie mam tarcze 320mm z zaciskiem BREMBO na nowych klockach i na nowym Metzelerze Z3 Racing i żeby zablokować przód (na suchym oczywiście) to naprawdę trzeba się mocno postarać. A na dobrym asfalcie to w ogóle to jest nie możliwe, prędzej przelecisz przez kierę... A w tym temacie miałem na myśli porównanie do RG oraz MBX. Oba te sprzęty hamują i prowadzą się znacznie lepiej. U mnie hamulce łapią jak trzeba ale uślizg był bo jeździłem na sparciałej oponie od WSK-i ale jak skończe remont to jeszcze raz sprawdze czy faktycznie są takie badziewne te heble :icon_razz: Jeśli chodzi o zawieche to ja mam wybitnie miękkie a mój nadworny mechanik miał twarde jak skała no to chyba kwestja pochodzenia sprzęta albo czegoś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Moja opona nie jest sparciała ani popękana, lecz muszę ją wymienić z innej przyczyny, kiedy wiozłem moto w samochodzie, klapa bagażnika oparła się na oponie, dodatkowo klapa była przymocowana liną holowniczą do podwozia co zwiększyło docisk i opona sie lekko ,,odchyliła". Te sprzęty nie są nowe, więc zawsze może być nie najlepsza pompka, wytarta tarcza czy stary klocek. Nie twierdzę że heble w RD to mistrzostwo, lecz nie jest to taka tragedia jak piszesz. Co do MBX-a seryjnie ma bardzo podobną tarczę(wielkościowo), wnioskuję to po zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 A co myslicie o tej RX ??http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M457372 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Jak dla mnie ten RX to fajny sprzęcik,tylko trochę kosmetyki by się mu przydało. Silnik Miranelli?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andreaw Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Wiem tylko to, że ma 5 biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.