kubus2905 Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 siema mam kmx 125z 1997r i mam identyczny problem nic nie pomago ;/ ;/ pomuzcie prosze mje gg 88 100 82 a;e za to umnie przez pierwse 500 m po odpaleniu jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 masz nową tuleje-najppierw ja dotrzec trzeba a później wydziwiać!! bubu_goryl w kmx'ie wstawił tuleje i dopiero po 1000km motor zaczął dobrze jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 I tak mam juz przejechane ok 700km po tym remoncie, wszystko jak było, sprawdziłem każdą wiązke przewodów, wszystkie wtyczki, łączenia, filtr powietrza, przewód wysokiego napięcia wymieniłem, i dalej jest to samo, myśle jeszcze że można by wiązki przewodów wziąć i porozcinać te koszulki żeby sie dobrać do każdego pojedynczego kabla i sprawdzać czy niema żadnego przetarcia. Nie wiem co już robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Mialem tak w mtxie :buttrock: Wystarczylo wymienic SWIECE na nowa :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 ja tez mam tuleje i zadne 1000km sie niedociera tylko 400 albo 500 to nie komar ze czesci sa jakosci chinskiej.Sprawdz kable od cewki,zmien swiece kabel i fajke.jak to niepomoze to moze cos byc z modulem lub impulsatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Ja wiem że nie trzeba docierać nie wiadomo ile, ja docierałem 500km, świeca wymieniona, fajka, przewód też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 zawór wydechowy? zapchany wydech ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Dzisiaj zabrałem się za moją Kawe, wyczyściłem dokładnie gaźnik, odkręciłem pokrywe iskrownika, i zobaczyłem tam olej cały iskrownik był w oleju, odkręciłem wszystko i są tam 3 takie małe otworki około wału i wydaje mi sie że to nimi leci ten olej, chociaż na dole simmeringu tez było widać. To jest chyba mieszanka, która wycieka ze skrzyni korbowej. Nie wiem czy w tych otworkach coś ma być, aha i czy simmernig można wyjąć bez problemów bo tam jest taka warga, jakby można było go włożyć tylko od środka, chociaż powinien wyjść od tej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.