Skocz do zawartości

Kawasaki KDX 125


Damiano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

I tak mam juz przejechane ok 700km po tym remoncie, wszystko jak było, sprawdziłem każdą wiązke przewodów, wszystkie wtyczki, łączenia, filtr powietrza, przewód wysokiego napięcia wymieniłem, i dalej jest to samo, myśle jeszcze że można by wiązki przewodów wziąć i porozcinać te koszulki żeby sie dobrać do każdego pojedynczego kabla i sprawdzać czy niema żadnego przetarcia. Nie wiem co już robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zabrałem się za moją Kawe, wyczyściłem dokładnie gaźnik, odkręciłem pokrywe iskrownika, i zobaczyłem tam olej cały iskrownik był w oleju, odkręciłem wszystko i są tam 3 takie małe otworki około wału i wydaje mi sie że to nimi leci ten olej, chociaż na dole simmeringu tez było widać. To jest chyba mieszanka, która wycieka ze skrzyni korbowej. Nie wiem czy w tych otworkach coś ma być, aha i czy simmernig można wyjąć bez problemów bo tam jest taka warga, jakby można było go włożyć tylko od środka, chociaż powinien wyjść od tej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...