damek0007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 :icon_mrgreen: hej, zwracam sie z ponowną prozba do osob ktore troche znaja sie na 4T. wiec tak, co może być przyczyna że moj ktm lc4 640 nie chce palić jak jest cieply? dzis mialem taka sytuacje ze był zimny i odpali z pierwszego, pojechalem na lasy i zacza dziewnie chodzic, tak nie równo i jak raptownie dodałem gazu to szarpał i strzelał....potem chcialem zawrocic na drodze to spościlem moto z obrotow na wolne i zgasł, oczywiscie nie odpaliłem go juz wogole, nawet jak wystygł. 3km pchałem go do domu;/// :banghead: odkreciłem świece a ona byla zawalona jakimiś "glutami" przeczysilem i chodzi normalnie;/ co to moze być? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 przyczyn moze byc pare , ale najczeaciej sa to: nagar ( to te gluty) - moto zre olej w duuuzych ilosciach i zazruca swiece zle wyregulowany gaznik - mieszanka bardzo bogata , badz brudny filtr powietrza. dodatkowo sprawdz luz zaworowy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Ekstermalnie małe luzy zaworowe które przy gorącym silniku podpierają zawory i silnik po kilku wystrzałach gaśnie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Ekstermalnie małe luzy zaworowe które przy gorącym silniku podpierają zawory i silnik po kilku wystrzałach gaśnie.aha dzieki, to bede wiozl moto do warsztatu na regulacje zaworow. a co do tego syfu na świecy to filtr powietrza jest nowy a nie wiem jak z olejem, nie dymi na czarno to chyba nie bierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 zmien tez swiece na odpowiednia wartosc cieplna Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 ok świece zmienie, a ile moze kosztować regulacja zaworow? i co to moze byc ze ciągle zasyfia mi swiece jakimis glutami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 z ta swieca to juz pisalem wczesniej , zle spalanie , albo zre olej w ilosciach ogromnych, no ale to bys widzial ze kopci. zrob fote swiecy jak mozesz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jeżeli dymi na czarno to na pewno nie olej tylko problem z gaźnikiem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Jeżeli dymi na czarno to na pewno nie olej tylko problem z gaźnikiem.podczas jazdy nie dymi praktycznie wogole tylko na luzie jak sie ostro przygazuje to zadymi, ale kumple tez maja enduro 4t i u nich tez kopci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) podczas jazdy nie dymi praktycznie wogole tylko na luzie jak sie ostro przygazuje to zadymi, ale kumple tez maja enduro 4t i u nich tez kopciChyba świeca. Jaką masz? (oznaczenia) prawdopodobnie za duza wartość cieplna i nie występuje zjawisko samooczyszczania świecy , najpierw spróbuj zmienić świecę to koszt ok 10 zł (za NGK) Edytowane 7 Czerwca 2007 przez paolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&pd=...rrad&lmf=&h=KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 lepiej denso :) napoewno nie rozpadnie sie jak niektore ngk a na dodatek odporniejsza na zalanie :D Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Chyba świeca. Jaką masz? (oznaczenia) prawdopodobnie za duza wartość cieplna i nie występuje zjawisko samooczyszczania świecy , najpierw spróbuj zmienić świecę to koszt ok 10 zł (za NGK)tak to była świeca:) wcześniej mialem DPR8EA-9 a teraz mam D8EA i jest ok;) ale co do odpalania na gorąco to jak go zgasze po jezdzie to musze poczekac z 5 minut zeby ponownie odpalić, podobno te ktm tak juz maja, to prawda? aaa i co od świec Denso to są one leprze niz NGK ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 może i Denso lepsze ale eksperymentować lepiej na świecy nowej za dyche (do porównania wystarczy) a jak póżniej padnie to można założyć inną LEPSZĄ . ps .a jakby nie bylo poprawy to po co przeplacać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 kurcze znowu coś jest nie tak z tym odpalaniem;/ :buttrock: jednego dnia wszystko ok, z rana odpali z 1, 2strzalu a wczoraj i dzis wogole go nie moge odpalic;/ kopne to czasami na chwile załapie ale zaraz gaśnie i strzela powietrzem z tłumika;/ świeca nowa, filtr powietrza nowy, zawory wyregulowane:( co to może być? jak jest gorący to nie ma szans go odpalic :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.