kvos Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Z cewki po lewej stronie motocykla wychodzi kabel krótki (góra) i długi (dół), więc chyba to idzie na 1 i 4 cylinder. Prawa cewka ma kable podobnej długości i nie wiem, gdzie który podpiąć. Na cewkach nie ma żadnych oznaczeń, poza tym różnią się obudową. Śrubę przedniego koła dokręca się do oporu, czy między tą tulejką dystansową a kołem ma być luz?Koło podniesione dosyć ciężko się kręci. Może to być wina lekko skorodowanych tarcz po dłuższym postoju?Tylne obraca się bardzo lekko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Cewki powinny być tego samego typu i konstrukcyjnie identyczne poza długością kabli.Z tej drugiej cewki kable na 2 i 3 cylinder obojętnie który na który.Oś koła powinna dociskać tulejki dystansowe do bieżni łożysk koła. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvos Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Z tej drugiej cewki kable na 2 i 3 cylinder obojętnie który na który. To znaczy, że teoretyczne można zamienić 1 z 4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 To znaczy, że teoretyczne można zamienić 1 z 4?Naturalnie w tym modelu tak i w wielu innych też poza wtryskowymi z cewkami na świecach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.