Camaross Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Panowie ostatnio zainteresowalem się terenowymi samochodami ....... a dokładnie zawieszeniem mieliśmy nie dawno Dodge Rama 1500 w którym zawieszenie bylo podwyższone bylo bomba tym bardziej w terenie ostatnio kumpel mi pokazal co jego Range Rover potrafi ... bylo chyba jeszcze lepsze ... ciekawi mnie na czym polega cale to podwyższanie ..... jak to się powinno robić .... co się powinno czego nie .... i na czym to polega ...... i co daje podwyższenie zawieszenia a co daje podwyższenie kabiny .... z góry dzięki ..... i proszę się nie śmiać jestem młody nie znam się , ciekawi mnie to .Panowie wy obrazu też wszystkiego nie wiedzieliście....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 www.rajdy4x4.pl Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wr0na Opublikowano 30 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2007 (edytowane) tak jak kolega napisal pytasz sie o istote napedu 4x4.ogolnie:im wyzszy przeswit (zawieszenie ) tym powazniejsze przeszkody moze pojazd pokonac.im wyzsze przeswit w nadkolach tym wiekszy kat natarcia bocznego moze samochod pokonac bez ryzyka ze zryje opony o nadkola. podwyzszenie kabiny niedaje NIC poza negaywnymi efektami przeniesienia srodka ciezkosci w gore.chyba ze chodzilo Ci o podniesienie zawieszenia? Edytowane 1 Lipca 2007 przez wr0na Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...