anti123r1ogon Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 mam pytanie ile powinienem (i jak) docierać dt 80 lc2 po szlifie cylindra i wymianie pierscieni wraz z tlokiem pozdro i z gory dzienka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brudinii Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 mam pytanie ile powinienem (i jak) docierać dt 80 lc2 po szlifie cylindra i wymianie pierscieni wraz z tlokiem pozdro i z gory dzienka :D cześć.Ja zawsze robiłem to tak:Najpierw pół godziny pracy na wolnych obrotach, tu widać efekt docierania bo wolne wzrastają stopniowo w trakcie pracy silnika ( szczególnie w dwusuwie). Jeśli moto jest chłodzone powietrzem, to trzeba tą operacje robić na raty, albo w chłodny dzień.Nastepnie spokojne jazdy bes pasażera. nie przekraczać połowy obrotów maksymalnych silnika. I tak przejechać około 500 km.Ostatni etap to max 3/4 obrotów przez kolejny 1000 km Na tym kończyłem. Generalnie w dzisiejszych czasach przy dobrej obróbce gładzi docieranie jest dużo krótsze niż kiedyś. nie zalecam patentów związanych z dolewaniam większej ilości oleju do paliwa w dwusuwie i dolewanie jakiegokolwiek oleju do paliwa w czterosuwie, oprócz wiekszej ilości nagaru nic więcej nie uzyskamy. zato warto zawsze używać dobrego oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Jest specjalny temat o DT, który ma ponad 100 stron i tam zadawaj pytania na temat tego motocykla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi