Skocz do zawartości

Intrudery wszelkiej maści ( VS , VL )


danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To weź podłącz lampę do aku i zaświeć na ścianę z 4-5 metrów, zobacz jakie widmo daje.

Oznaczenie powinno być wytopione na szkle lampy :buttrock:

Powodzenia :lapad:

 

 

 

Podłączyłem i świecą jak "długie" ze skupieniem , a oznaczenie wytopione na lampie to to co pisałem MC 01089

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączyłem i świecą jak "długie" ze skupieniem , a oznaczenie wytopione na lampie to to co pisałem MC 01089

W takim razie, najlepiej będzie jak podłączysz ja pod osobny wyłącznik.

Potrzebne ci będą:

przekaźnik 12V 30A,

oprawka bezpieczniaka,

mikrowyłącznik,

bezpiecznik 15A,

przewód 1,5mm*, tak ze 2m, kolor czerwony,

przewód 0,5mm*, 2m , kolor niebieski,

przewód o,5mm* 1m, czarny,

końcówki na przewody (wsuwki), + jedna oczkowa 5 lub 6 mm,

koszulka termokurczliwa,

trochę opasek zaciskowych, takie z ząbkami, plastikowe,

Zasilanie do przekaźnika (złącze 30), wyprowadź z puszki bezpieczników, przewodem 1,5mm*, są tam takie jakby dwie "klemy" z nagwintowanymi otworami, na jednej jest masa, na drugiej +12V.

Na tym przewodzie zamontuj bezpiecznik w oprawce, w takim miejscu, aby mieć do niego dostęp.

Ze złącza "87" przekaźnika, wyciągasz zasilanie do lamp, może to być jeden przewód, lub dwa cieńsze (1mm*), po jednym na każdą lampę.

Teraz sterowanie. Złącze "86" przekaźnika, podłączasz do masy, złącze "85" podczepiasz do wyłącznika light barów, może to być jakiś malutki wyłącznik, bo steruje tylko cewką przekaźnika. Do drugiego styku wyłącznika musisz dać napięcie sterujące, teraz jak dasz je ze świateł mijania, to lampy będą działały po włączeniu mijania, jak z drogowych, to z drogowymi itd. Ja polecam dać napięcie ze świateł pozycyjnych, masz je na stałe w przedniej lampie, w przewodzie do kierunków (wersja USA posiada żarówki 2-włóknowe), musisz tylko kontrolką znaleźć ten "+" po stacyjce. Wszystkie końcówki przewodów trzeba zaciskać starannie, najlepiej specjalnymi szczypcami, a na końcówki zakładaj takie specjalne osłony plastikowe, lub koszulkę termokurczliwą. Przewód prądowy można puścić w takiej rurce "peszel", lub omotać izolacją , poprawi to odporność na przetarcia. Całość poprzypinaj opaskami samo zaciskowymi, tak aby przewody nie latały luzem.

Powodzenia :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie, najlepiej będzie jak podłączysz ja pod osobny wyłącznik.

Potrzebne ci będą:

przekaźnik 12V 30A,

oprawka bezpieczniaka,

mikrowyłącznik,

bezpiecznik 15A,

przewód 1,5mm*, tak ze 2m, kolor czerwony,

przewód 0,5mm*, 2m , kolor niebieski,

przewód o,5mm* 1m, czarny,

końcówki na przewody (wsuwki), + jedna oczkowa 5 lub 6 mm,

koszulka termokurczliwa,

trochę opasek zaciskowych, takie z ząbkami, plastikowe,

Zasilanie do przekaźnika (złącze 30), wyprowadź z puszki bezpieczników, przewodem 1,5mm*, są tam takie jakby dwie "klemy" z nagwintowanymi otworami, na jednej jest masa, na drugiej +12V.

Na tym przewodzie zamontuj bezpiecznik w oprawce, w takim miejscu, aby mieć do niego dostęp.

Ze złącza "87" przekaźnika, wyciągasz zasilanie do lamp, może to być jeden przewód, lub dwa cieńsze (1mm*), po jednym na każdą lampę.

Teraz sterowanie. Złącze "86" przekaźnika, podłączasz do masy, złącze "85" podczepiasz do wyłącznika light barów, może to być jakiś malutki wyłącznik, bo steruje tylko cewką przekaźnika. Do drugiego styku wyłącznika musisz dać napięcie sterujące, teraz jak dasz je ze świateł mijania, to lampy będą działały po włączeniu mijania, jak z drogowych, to z drogowymi itd. Ja polecam dać napięcie ze świateł pozycyjnych, masz je na stałe w przedniej lampie, w przewodzie do kierunków (wersja USA posiada żarówki 2-włóknowe), musisz tylko kontrolką znaleźć ten "+" po stacyjce. Wszystkie końcówki przewodów trzeba zaciskać starannie, najlepiej specjalnymi szczypcami, a na końcówki zakładaj takie specjalne osłony plastikowe, lub koszulkę termokurczliwą. Przewód prądowy można puścić w takiej rurce "peszel", lub omotać izolacją , poprawi to odporność na przetarcia. Całość poprzypinaj opaskami samo zaciskowymi, tak aby przewody nie latały luzem.

Powodzenia :)

 

Dziękuje bardzo jest to dla mnie tak wyczerpująca informacja że nawet z zawiązanymi oczami jestem w stanie to sam zrobić

Dziękuje i pozdrawiam

 

Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia,

odpoczynku i zadumy nad płomieniem świecy,

nabrania dystansu do tego co wokół,

wiary i nadziei, że się uda...

Niech w ten wieczór dzieją się cuda!

 

 

Wielu wspaniałych chwil wśród najbliższych

dużo kolęd, śmiechu i wspomnień.

 

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2008!

 

Życzę wszystkim Intruzom

Spider 4572 -Privat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wieje jak wszyscy diabli jak dobrze pojdzie to pod koniec miesiaca pochwale sie co zrobilem z intrudera1400 oby wyszlo wszystko jak nalezy juz nie moge sie doczekac

pozdrawiam

Nie tylko Ty ... nie zapomnij sie pochwalić z Fotkami oczywiście :icon_mrgreen: pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danny napisz co zmieniales i czy przemalowujesz na inny kolor ?

Chyba mi odbija bo juz setki razy ogladam te same gazety motocyklowe setny raz wyciagam i ogladam ubranie motocyklowe kask rekawice itd szajba bije na starosc he he he macie tak samo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego Intrudera nabyłem w 2007 roku i od razu zacząłem pierwszy etap przebudowy. Zaczęło się od wymiany kierownicy na niska i szeroka, co za tym idzie także lusterek, bo oryginalne mi nie pasowały. Manetki także zostały zmienione na chromowane oraz od razu po chromowałem boczki pod siedzeniem. Potem zmiana przedniego światła oraz kierunkowskazów.

Te wszystkie zmiany były na początku sezonu w połowie sezonu obniżyłem tylne zawieszenie o 3,5 cm i utwardziłem dla poprawienia komfortu jazdy i wyglądu ma się rozumieć. Jednak cały czas miałem w planach dalsza przebudowe i po zakończeniu sezonu motocykl został rozebrany. Wykonałem zbiornik od podstaw w kształcie łezki i dość nisko lezący nad silnikiem, a nie na ramie jak oryginał. Tył także został zmieniony na jednoosobowy błotnik mojego projektu. Tablica powędrował na bok wraz z nowa lampa.

Obecnie wszystkie elementy sa przygotowywane do malowania i mam kilka pomysłów albo będzie motocykl w malowaniu dwubarwnym albo pozostanę przy starym kolorze ale dorzucę mu malowanie aerografem. Jest to sprawa do przemyślenia. Jak będę miał już ukończonego Intrudera to strzelę kilka fotek. :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonałem zbiornik od podstaw w kształcie łezki i dość nisko lezący nad silnikiem, a nie na ramie jak oryginał. Tył także został zmieniony na jednoosobowy błotnik mojego projektu. Tablica powędrował na bok wraz z nowa lampa.

Powiedz z czego robiłeś ten zbiornik, czy pociąłeś oryginał, czy z jakiegoś innego, szkoda że nie masz fotek robionych w trakcie pracy.

Powodzenie :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, szkoda ze nie masz fotek, jak robiles. Zmiany dosc powazne, ciekawe jak sie bedzie prezentowal.

Moj byl rozebrany do ostatniej srubki, zmieniany kolor z bordo na czarny, poszerzany bak juz pomalowany w plomienie bordo, pogrubione przednie zawieszenie, skrocony tyl, zmieniony blotnik tylny na taki o promieniu kola, 200 opona z tylu, podwojna lampa przod, kierownica szeroka ,kierunki w kierownicy i takie tam jeszcze inne przrobki, ale tylko wizualne.Juz sie sklada do kupy jak bedzie gotowy zaraz wrzuce pare fotek!

pozdrawiam Chamsin

 

Wieniek jeszcze pytanie do Ciebie ogladam zdjecia Twojego sprzeta :biggrin: i... polki tez zmieniales?jaka opona z przodu i jakie amortyzatory z tylu ile maja dlugosci?sprzet super podoba mi sie taki przyczajony i agresywny :) super!

Edytowane przez chamsin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieniek jeszcze pytanie do Ciebie ogladam zdjecia Twojego sprzeta :icon_mrgreen: i... polki tez zmieniales?jaka opona z przodu i jakie amortyzatory z tylu ile maja dlugosci?sprzet super podoba mi sie taki przyczajony i agresywny :lalag: super!

Półki mam 29 cm (H-M deluxe), amory z tyłu chyba 29 cm (Progresiwe suspencion), opona jest 120/90/18, ale zmieniam na 130/70/18. Amory tylne widać na tej fotce

http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C09%5C01...1009761-800.jpg

Powiedz ile szerszy masz zbiornik, i co za tym idzie, czy go opuściłeś na cylindry ?, i jak poszerzałeś, środek czy boki z obu stron ?, tzn wspawany jest jeden pasek blachy, czy dwa ?

Powodzenia :lalag:

Edytowane przez Wieniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozciety byl z obu stron tzn dwa paski blachy jest poszerzony o jakies 4cm od gory z jednej strony i 4 z drugiej i 2cm od dolu z jednej strony i 2 z drugiej nie jest opuszczany bedzie lezal jak orginal obecna pojemnosc to okolo17, 5 litra swietne te amorki z tylu i przod tez mi sie podoba :icon_biggrin:

 

 

mala pomylka z gory o 3,5 z dolu o 1,5cm

Edytowane przez chamsin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...