Soku11 Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Moze sie dopisze. Mialem w swoim DR przelozenia 13x48. Moto bylo baaardzo zrywne. Teraz zmienilem na zupelnie cos innego - 14x43. Musze powiedziec tylko to - duzo wygodniejsza jazda. Te przelozenia znaczaco wydluzyly mi biegi przez co nie musialem nimi tak czesto machac. V-max sie zwiekszyl co dalo lepszy komfort jazdy. Polecam wiec nie zmieniac az o tyle przelozen bez uzasadnionych przyczyn. Wczesniej mi DRa szla z 3 na kolo bez problemu. Teraz tez idzie tylko po mocnym podciagnieciu kiery. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 niewiem teraz czy przodu nie ruszac i zaostawic 15 a na tyl dac wiece- np 49 no min na bank na tyl dam 47zebow. ale kusi mnie zeby dac te 14 zebow na przod zamiast tych 15 bo moto z gazu na kolo nie idzie postawic -bez szans i to nie ma znaczenie targanie kierownicy itd ale tez nie chce zeby te obroty byly przesadnie za wysokie itd bo ednak latam po drogach dosyc czesto jednak powyzej 110km/h juz robi sie nie przyjemnie dlatego wiece jak 120 raczej nie latam:) heh co radzicie dac te 14 na przod i wiece na tyl czy zmienic tylko tylnia??? sam uz nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 niewiem teraz czy przodu nie ruszac i zaostawic 15 a na tyl dac wiece- np 49 no min na bank na tyl dam 47zebow. ale kusi mnie zeby dac te 14 zebow na przod zamiast tych 15 bo moto z gazu na kolo nie idzie postawic -bez szans i to nie ma znaczenie targanie kierownicy itd ale tez nie chce zeby te obroty byly przesadnie za wysokie itd bo ednak latam po drogach dosyc czesto jednak powyzej 110km/h juz robi sie nie przyjemnie dlatego wiece jak 120 raczej nie latam:) heh co radzicie dac te 14 na przod i wiece na tyl czy zmienic tylko tylnia??? sam uz nie wiem daj natyl 47 a na przod 14 :) wtedy bedzie git napewno 140km/h na tych przelozeniach bedzie isc wiec bez obaw pozdro :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Dzięks czarci tak zrobie. 14 na 47 i oby było lepiej . bo moto na koło z gazu musi iśc :)) eszcze lekki wydech troszke poodkrecac zbednych czesci i moooozee cos z tego będzie ,i moze w terenie cos poradzi bo mo jest z rocznika 1994 z rozrusznikiem ,poprzrdni xtek byl 84 rok lekki zwinny i powiem wam ze dobrze sobie radzil w terenie ten troszke bardzie na szose -nizszy ciezszy.Kupiłem bo mi sie uz niechciało kopac wlaszcza jak sie glebniesz w terenie z 4 razy i wytargasz moto z bagna to odpal taka 600te potem -masakra:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Jak kupisz daj znac co taka zmiana dala i czy juz wreszcie ci na kolo bedzie szedl z gazu :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Soku11 a twoa dra 350 ak sie spisuje -fajne to sa motorki!! i napewno duzo lzejsze od xt, ale i słabsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 No wiadomo cos za cos :/ Mi spokojnie starcza mocy bo na prostej to kazdy potrafi odwijac :icon_mrgreen: Ucze sie jezdzic ladnie w zakretach itp i powiem szczerze ze na tamtych starych przelozeniach jezdzilo sie koszmarnie (za krotkie biegi). POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 :icon_mrgreen: :wink: :crossy: Sam musze sie podszkolic w jezdzie bo w sumie dawno uz nie latalem po terenie- mialem maly wypadek i sie teraz akby schizuje i cos jakby zdziadziałem:( a pozatym moja obecna xtka jest jeszcze na slickach-wiec pojezdzone juz probowalem poki sucho cos tam jedzie ale jak mokro---ale spoko najpierw zebatki ,wydech a potem kostki tylko musze miec takie zeby tez i po drodze jechaly w miare i sie za szybko nie scieraly -mysle ze mitas to dobry wybor z tyłu mam 17 tke kolo pozdrooo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Spoko dasz rade :biggrin: Ja jak kupilem DRa malo co w sciane nie wywalilem bo na kamieniach sliskich w nocy odwinalem i zrobilem 180 stopni :P Tez sie balem nawet wsiasc ale po dniu jazdy moto mialem juz troche opanowane :clap: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zębatki założone łancuch tez i kostka e 0-9 mitasa na tył jutro testuje i się podziele info czy w koncu idze na koło z gazuu .Poki co mam problem z akumulatorem i sie ładuje w garazuu:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osmul Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) no no czekam na relacje z jazdy:)w swoim drze musze zmienic naped bo dzis mi lancuch pekl...tak dlugo czekalem z wymiana az sie doczekalem paru dni bez jazdy:/ tez zastanawiam sie nad konfiguracja zebatek, wiec jak jutro wrocisz z jezdzenia siadaj przy komputerze i opisuj:) Edytowane 15 Czerwca 2007 przez osmul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 I po teście:) Motoo dużo zrywniejsze i bardziej zwawe!!:icon_mrgreen:) idze w końcu na koło z gazu przesune sie troche w tył i ruraa i koło idzie w goree,co do przyjemności z jazdy zmiana biegow itd-bez zmian,polecam wszystkim do xt 14 na 47 zębatki:))) moze nastepnym razem dam 13 na przod:)heheh Powiem tak dalem 380 zł za zębatki stalowe pbr(chyba) i łancuch x ring .Jestem zadowolony ,acha jak ktos chce takie zebatki to łancuch 108 ogniw mam i skrocic go musialem o 2 ogniwa:))) pozdrooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 no widzisz a tak sie martiwles , ciesze sie ze moglem pomoc :) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 (edytowane) :icon_razz: Czarczi miałeś racje w 100% dzieki za radyy! :icon_mrgreen: :flesje:p.s za*eb...y masz ten ktm 520 Edytowane 17 Czerwca 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 dzieki :notworthy: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.