Skocz do zawartości

zębatki i ilośc zebow a parametry jezdne


Rekomendowane odpowiedzi

Moze sie dopisze. Mialem w swoim DR przelozenia 13x48. Moto bylo baaardzo zrywne. Teraz zmienilem na zupelnie cos innego - 14x43. Musze powiedziec tylko to - duzo wygodniejsza jazda. Te przelozenia znaczaco wydluzyly mi biegi przez co nie musialem nimi tak czesto machac. V-max sie zwiekszyl co dalo lepszy komfort jazdy. Polecam wiec nie zmieniac az o tyle przelozen bez uzasadnionych przyczyn. Wczesniej mi DRa szla z 3 na kolo bez problemu. Teraz tez idzie tylko po mocnym podciagnieciu kiery. POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem teraz czy przodu nie ruszac i zaostawic 15 a na tyl dac wiece- np 49 no min na bank na tyl dam 47zebow. ale kusi mnie zeby dac te 14 zebow na przod zamiast tych 15 bo moto z gazu na kolo nie idzie postawic -bez szans i to nie ma znaczenie targanie kierownicy itd ale tez nie chce zeby te obroty byly przesadnie za wysokie itd bo ednak latam po drogach dosyc czesto jednak powyzej 110km/h juz robi sie nie przyjemnie dlatego wiece jak 120 raczej nie latam:) heh co radzicie dac te 14 na przod i wiece na tyl czy zmienic tylko tylnia??? sam uz nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem teraz czy przodu nie ruszac i zaostawic 15 a na tyl dac wiece- np 49 no min na bank na tyl dam 47zebow. ale kusi mnie zeby dac te 14 zebow na przod zamiast tych 15 bo moto z gazu na kolo nie idzie postawic -bez szans i to nie ma znaczenie targanie kierownicy itd ale tez nie chce zeby te obroty byly przesadnie za wysokie itd bo ednak latam po drogach dosyc czesto jednak powyzej 110km/h juz robi sie nie przyjemnie dlatego wiece jak 120 raczej nie latam:) heh co radzicie dac te 14 na przod i wiece na tyl czy zmienic tylko tylnia??? sam uz nie wiem

 

daj natyl 47 a na przod 14 :) wtedy bedzie git napewno 140km/h na tych przelozeniach bedzie isc wiec bez obaw

 

 

pozdro :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięks czarci tak zrobie. 14 na 47 i oby było lepiej . bo moto na koło z gazu musi iśc :)) eszcze lekki wydech troszke poodkrecac zbednych czesci i moooozee cos z tego będzie ,i moze w terenie cos poradzi bo mo jest z rocznika 1994 z rozrusznikiem ,poprzrdni xtek byl 84 rok lekki zwinny i powiem wam ze dobrze sobie radzil w terenie ten troszke bardzie na szose -nizszy ciezszy.Kupiłem bo mi sie uz niechciało kopac wlaszcza jak sie glebniesz w terenie z 4 razy i wytargasz moto z bagna to odpal taka 600te potem -masakra:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo cos za cos :/ Mi spokojnie starcza mocy bo na prostej to kazdy potrafi odwijac :icon_mrgreen: Ucze sie jezdzic ladnie w zakretach itp i powiem szczerze ze na tamtych starych przelozeniach jezdzilo sie koszmarnie (za krotkie biegi). POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_mrgreen: :wink: :crossy: Sam musze sie podszkolic w jezdzie bo w sumie dawno uz nie latalem po terenie- mialem maly wypadek i sie teraz akby schizuje i cos jakby zdziadziałem:( a pozatym moja obecna xtka jest jeszcze na slickach-wiec pojezdzone juz probowalem poki sucho cos tam jedzie ale jak mokro---ale spoko najpierw zebatki ,wydech a potem kostki tylko musze miec takie zeby tez i po drodze jechaly w miare i sie za szybko nie scieraly -mysle ze mitas to dobry wybor z tyłu mam 17 tke kolo pozdrooo :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko dasz rade :biggrin: Ja jak kupilem DRa malo co w sciane nie wywalilem bo na kamieniach sliskich w nocy odwinalem i zrobilem 180 stopni :P Tez sie balem nawet wsiasc ale po dniu jazdy moto mialem juz troche opanowane :clap: POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no no czekam na relacje z jazdy:)

w swoim drze musze zmienic naped bo dzis mi lancuch pekl...

tak dlugo czekalem z wymiana az sie doczekalem paru dni bez jazdy:/

 

tez zastanawiam sie nad konfiguracja zebatek, wiec jak jutro wrocisz z jezdzenia siadaj przy komputerze i opisuj:)

Edytowane przez osmul
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po teście:) Motoo dużo zrywniejsze i bardziej zwawe!!:icon_mrgreen:) idze w końcu na koło z gazu przesune sie troche w tył i ruraa i koło idzie w goree,co do przyjemności z jazdy zmiana biegow itd-bez zmian,polecam wszystkim do xt 14 na 47 zębatki:))) moze nastepnym razem dam 13 na przod:)heheh Powiem tak dalem 380 zł za zębatki stalowe pbr(chyba) i łancuch x ring .Jestem zadowolony ,acha jak ktos chce takie zebatki to łancuch 108 ogniw mam i skrocic go musialem o 2 ogniwa:))) pozdrooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...