cichy 77 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 witam mam problem ze skrzynia wypada 4 na 3 zapinam 4 i po chwili spada na 3 tryby w skrzyni wymienione i nadal wypada w czy moze byc problem prosze o podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 ja robilem skrzynie - co prawda w starej yamasze ale w zasadzie dzialanie podobne. jesli wymieniales juz kola zebate to przyczyną mogą byc też wodziki - sprawdzałes czy sa ok ? wymeniales na nowe kola zebate czy z rozbitka jakiegos? patrzyles czy kly mają dobre? nie zjechane? sprzety takie jak cbr sa uzywane dosyc ostro wiec prawdopodobiensto idealnego stanu male. kurcze cos niedobrego sie dzieje z tymi najnowszymi fireblajdami. u mojego mechanika stoi 1000RR gdzie dwójka wyskakuje... czyżby honda miala problemy tak jak nigdys yamaha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 No to dziwne trochę....A jesli wyskakuje to trzeba było sprawdzić wodziki. Poza tym sprawdź stan mechanizmu który przytrzymuje biegi (pewnei standardowa kostrukcja). Poza tym sprawdź same koła zębate bo jeśli włozyłeś uzywane koło zębate i też wysakuje to moze byc jakis "wspólny" problem dla danego modelu i używki nic nie dadzą. Na kołach sprawdź w jaki sposób zazębia sie 4 bieg - jeśli przez sprzęgiełko kłowe to sprawdź jego stan. Możliwe ze jesli jest nawet lekko wyślizgane to będzie wyskakiwał. Ogólnie bez konkretnej wiedzy o skrzyniach biegów i wyobraźni to niełatwo znaleźć przyczynę.pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Problemy ze skrzyniami zaczeły sie kiedy ludzie zaczeli ccicec w motocyklach sportowych ciche skrzynie(to jak dlamnie jakas paranoja bo jak skrzynia takiej konstrukcji moze byc cicha), bieg 2 jest czesto naduzywany;] Przytoczyc mozna tu przykłąd starej dobrej ETZ 250 w którym zawsze jak cos sypało sie w skrzyni to 3 bieg(najczesciej uzywany do manewrów czy jazdy spacerowej). Dlatego tez skrzynie w super sportowych motocyklach sa coraz mniej trwałe, nie mówiac o technice redukcji niektórych ludzi ujeżdżajacych takie sprzety;] Wszystko razem sie sumuje i mamy efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy 77 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 No to dziwne trochę....A jesli wyskakuje to trzeba było sprawdzić wodziki. Poza tym sprawdź stan mechanizmu który przytrzymuje biegi (pewnei standardowa kostrukcja). Poza tym sprawdź same koła zębate bo jeśli włozyłeś uzywane koło zębate i też wysakuje to moze byc jakis "wspólny" problem dla danego modelu i używki nic nie dadzą. Na kołach sprawdź w jaki sposób zazębia sie 4 bieg - jeśli przez sprzęgiełko kłowe to sprawdź jego stan. Możliwe ze jesli jest nawet lekko wyślizgane to będzie wyskakiwał. Ogólnie bez konkretnej wiedzy o skrzyniach biegów i wyobraźni to niełatwo znaleźć przyczynę.pozdro.dobra sprawa zalatwiona okazalo sie ze pamietnik biegow byl walniety i nie trzymal 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.