Skocz do zawartości

problem ze skrzynia biegow w 954


Rekomendowane odpowiedzi

ja robilem skrzynie - co prawda w starej yamasze ale w zasadzie dzialanie podobne. jesli wymieniales juz kola zebate to przyczyną mogą byc też wodziki - sprawdzałes czy sa ok ? wymeniales na nowe kola zebate czy z rozbitka jakiegos? patrzyles czy kly mają dobre? nie zjechane? sprzety takie jak cbr sa uzywane dosyc ostro wiec prawdopodobiensto idealnego stanu male.

kurcze cos niedobrego sie dzieje z tymi najnowszymi fireblajdami. u mojego mechanika stoi 1000RR gdzie dwójka wyskakuje... czyżby honda miala problemy tak jak nigdys yamaha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dziwne trochę....A jesli wyskakuje to trzeba było sprawdzić wodziki. Poza tym sprawdź stan mechanizmu który przytrzymuje biegi (pewnei standardowa kostrukcja). Poza tym sprawdź same koła zębate bo jeśli włozyłeś uzywane koło zębate i też wysakuje to moze byc jakis "wspólny" problem dla danego modelu i używki nic nie dadzą. Na kołach sprawdź w jaki sposób zazębia sie 4 bieg - jeśli przez sprzęgiełko kłowe to sprawdź jego stan. Możliwe ze jesli jest nawet lekko wyślizgane to będzie wyskakiwał. Ogólnie bez konkretnej wiedzy o skrzyniach biegów i wyobraźni to niełatwo znaleźć przyczynę.pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy ze skrzyniami zaczeły sie kiedy ludzie zaczeli ccicec w motocyklach sportowych ciche skrzynie(to jak dlamnie jakas paranoja bo jak skrzynia takiej konstrukcji moze byc cicha), bieg 2 jest czesto naduzywany;] Przytoczyc mozna tu przykłąd starej dobrej ETZ 250 w którym zawsze jak cos sypało sie w skrzyni to 3 bieg(najczesciej uzywany do manewrów czy jazdy spacerowej). Dlatego tez skrzynie w super sportowych motocyklach sa coraz mniej trwałe, nie mówiac o technice redukcji niektórych ludzi ujeżdżajacych takie sprzety;] Wszystko razem sie sumuje i mamy efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No to dziwne trochę....A jesli wyskakuje to trzeba było sprawdzić wodziki. Poza tym sprawdź stan mechanizmu który przytrzymuje biegi (pewnei standardowa kostrukcja). Poza tym sprawdź same koła zębate bo jeśli włozyłeś uzywane koło zębate i też wysakuje to moze byc jakis "wspólny" problem dla danego modelu i używki nic nie dadzą. Na kołach sprawdź w jaki sposób zazębia sie 4 bieg - jeśli przez sprzęgiełko kłowe to sprawdź jego stan. Możliwe ze jesli jest nawet lekko wyślizgane to będzie wyskakiwał. Ogólnie bez konkretnej wiedzy o skrzyniach biegów i wyobraźni to niełatwo znaleźć przyczynę.pozdro.

dobra sprawa zalatwiona okazalo sie ze pamietnik biegow byl walniety i nie trzymal 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...