Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

witam

oczywiście wymieniam uszczelniacze i olej. Napieram na lagę brałem ja w różnej pozycji i dalej to samo. Mam oryginalna książkę serwisową ale w niej w sumie nie ma rewelacji i żadnych konkretnych wskazówek, Nie mam pojęcia jak to zrobić tym bardziej ze robię to o raz pierwszy. próbowałem wybić lagę ale nie dało rady bo blokowało ja coś jak zauważyłem w servisówce podkładka za uszczelniaczem. Dlatego chce to zrobić w miarę normalnie i nie naruszyć goleni.

Mozę macie jakieś propozycje na wykonanie tego zajęcia??

 

 

Pozdrawiam Michał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie również jest to dziwne, co najlepsze jak odkręcałem ta śrubę była zaciśnięta wiec tak jakby gwint trzymał jednak nie wykręcał się na zewnątrz a jedynie obracał wokół własnej osi. sam nie wiem co mam z tym zrobić bo miałem wiele patentów jednak żaden nie sprawdził się. jedyne co przychodzi mi na myśl to rozkręcić lagę z górnej strony i jeśli obraca się coś w środku to spróbować zablokować ten element( jeśli to w ogóle możliwe) nie wierze ze laga jest nie rozbieralna skoro są wyodrębnione poszczególne elementy w servisowce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://oldmanhonda.com/MC/Images/fork.gif

 

Niebieski element to Twój problem. Nie ma bata żebyś go przytrzymał bo nie ma tam żadnych ostrych krawędzi. Tak jak mówiłem, jeśli narzędziami ręcznymi nie poszło to szukaj wiertarki udarowej lub klucza pneumatycznego i DOBREGO klucza który nie objedzie śruby, bo wtedy to już tylko 1 rozwiercanie 2 szukanie nowej lagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie niestety nie ma tam, krawędzi na której mógłbym oprzeć cokolwiek. jakoś będę musiał załatwić ten problem bo nie ma innej opcji jeśli chce mieć dobre lagi, zerwanie śruby nawet mi przez myśl nie przeszło bo to już faktycznie kaplica

 

odkręciłem ta śrubę i w sumie nic z tego bo dalej nie mogę rozebrać całkowicie lagi. Czy to jest na jakimś stożku? boje się na "chama" próbować wybić ta cześć żeby nie uszkodzić lagi. ehh paranoja...

 

tak wygląda budowa

 

http://www.mrcycles.com/fiche_image_popup.asp?fveh=8674&section=374612&year=1991&make=KAWASAKI&category=Motorcycles&dc=792&name=Front+Fork

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli śruba wyszła to teraz wyciągasz zabezpieczenie uszczelniacza, patrzysz czy nie ma za dużo rdzy. Łapiesz za lagę i sztycę i mocno rozrywasz porządnym szarpnięciem. Z powrotem składasz uszczelniacz przez rurę PCV albo inną miękką która będzie go równomiernie dopychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

wszystko już po składane także jest dobrze. tylko i wyłącznie jeśli chce się rozkręcić lagę na spokojnie należy dorobić klucz. w serwisować nie widać tego ze jest tak owe miejsce którym mogę zblokować ta śrubę. Grunt ze wszystko już jest ok. Gdyby ktoś miał z tym problem lub jakiś inny z kawasaki klr 250 służę pomocą.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Wszystkich.Jestem nowy tutaj na forum i również zainteresowało mnie KLR 250.Długo się zastanawiałem jaki enduro był by dla mnie w sam raz na nocne wypady do lasu,górki błoto itp.Rozmyślałem nad xl 500,dr 600 i klr 250.Jeśli chodzi o moje doświadczenie to uważam że mam go na tyle by ujarzmić mocny motor.Wybrałem klr 250 gdyż xl 500 jest ciężki i dość wiekowy przy czym musiałbym się liczyć z ew. remontem.DR 600 jest już na pewno cięższy i pewnie spali więcej.Klr 250 lekki i mało pewnie spali.Proszę o odświeżenie tematu oraz fajnie by było gdyby ktoś kto już miał kiedyś klr 250 napisał dokładne info jak to jedzie i jak ze spalaniem.PS.martwię się troszeczkę czy nie zabraknie mi mocy??? KLR planuję kupić w połowie wakacji.Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm oki strony przeczytałem.Dziękuję za szybką odpowiedź z twojej strony :). Zastanawiam się czy KLR sprosta zadaniu i będzie potrafiło mnie zaskoczyć mocą czy jednak nie i się zawiodę hmmmm<myśli>.Polecacie ten motor???Zależy mi na dużej mocy i małym spalaniu

Edytowane przez Krystek8484
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Twój Jog to jedyne na czym śmigałeś, to pomyśl, że KLR ma 6 razy tyle mocy i krótkie przełożenie. Oczywiście zostaje kwestia rocznika, mój był z 1986 roku czyli wersja otwarta do 30-33KM, potem miały po 21 czy 28.

 

Druga sprawa. To jest ćwiara, bez prawka kat.A możesz jechać na tor i w las.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wcześniej inne wydumki.Motorynke pony,ogara,wsk 125,jawe cz 350 i teraz jog-a.Jawa była dość mocna i masa też spora chociaż szybko się przyzwyczaiłem :).Czyli te KLR z rocznika 1986 były najmocniejsze ??? ps dokładnie :D chodzi mi o wyrzyw do lasu,tereny,piachy i górki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wierz ślepo we wszystko co Ci napiszę :rolleyes: Owszem były wersje 28KM ale produkowane w okresie 1986-1989 (nie wiem jak z 1984-1985) a potem zmienili charakterystykę wałków rozrządu na 23 aż do końca produkcji w 2005r.

 

Tutaj od razu sprostuję błąd, te 30-33KM wzięły mi się z tego, że miałem jeszcze wstawionego WOSSNER'a zwiększającego stopień sprężania. Kosztował majątek ale warto. Tak to można kupić tylko serię w ASO.

 

 

Tutaj masz wszystko http://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_KLR250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo bardzo Ci dziękuję :) przydadzą mi się informacje zawarte w tym linku :).Będę się rozglądał za tą mocniejsza wersją :) aaaa ps. mam jesio jedno pytanie.Gdybym kupił jednak tą wersje słabszą np z 1991r. to dało by się ją przerobić tanim kosztem by miała tyle mocy co te starsze-mocniejsze okazy? pozdrawiam :)

Edytowane przez Krystek8484
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...