Skocz do zawartości

WSZYSTKO O KAWASAKI KLR 250


Rekomendowane odpowiedzi

macie serwisowke po angielsku do KLRa 250?

bo na tej germanskiej to zeza mozna dostac od tych umlautow...

 

co do KLRa to... podstawa to pilnowac oleju i zmieniac go odpowiednio czesto (producent zaleca co 5 tys, ja zmieniam co 3-4 tys). jezdze na castrolu gps 10w40 semisynt i nie ma problemow.

oleju nalac + - 1,5 litra, filtr zmieniac co 2 zmiany oleju. filtr championa x310 kosztuje ok 20 zl, do kupienia praktycznie wszedzie.

 

klocki hamulcowe na przod chyba pasuja od tylnych z klr 600 badz 650, nie sprawdzalem tego

 

grubosc dopuszczalna tarczy to 3,1 mm

 

zawory hmm... ja reguluje z 2x na sezon, wystarcza. luzy na wszystkich zaworach 0,19-0,24 mm w GMP (znak T na kole zamachowym i wszystkie zawory zamkniete - tzn. trzeba zlapac cykl miedzy zamknieciem sie zaworow wydechowych a otwarciem ssacych)

 

jak padnie tylny amor to kaplica, ja przerabialem ten temat i teraz mam amor od klr 600 (duzo lepszy, ale trzeba bylo poglowkowac). no i oczywiscie mozna go oddac do HGR w poznaniu na regeneracje, co wydaje mi sie prostszym rozwiazaniem (moj amor zostal kompletnie zniszczony przez partaczy ktorzy mi go regenerowali)

 

przednie zawieszenie pompowane do 2,5 atm max, olej sae 10w 320 ml na lage.

 

hmm... lancuch 104 ogniwa typ 520, ja mam o-ringowy MGM i poki co nie jest z nim zle

 

vmax na fabrycznych przelozeniach (15/42) u mnie to bylo 145 kmh z malej gorki na szosowych kapciach

jak mu zalozylem kosc to na kostkach bujal sie 130 na asfalcie i ok 120 kmh na polnej drodze

teraz mam zmienione przelozenia na 14/44 i nie czuje spadku vmax (mimo ze taki zapewne wystapil), a lepiej sie zbiera. do 120 kmh na kosci po asfalcie sie bujnie

 

jak macie jeszcze jakies pytania to walcie :icon_razz:

 

 

pees

dobrze ze ktos zalozyl temat o naszych KLekoteRach :icon_mrgreen:

i sugerowalbym zmiane tematu na "Wszystko o KLRach" lub "Wszystko o KLR 250, 600, 650"

w kupie raźniej

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie serwisowke po angielsku do KLRa 250?

bo na tej germanskiej to zeza mozna dostac od tych umlautow...

 

ja nigdzie sie na amangielska nie napatoczylem, chociaz szukam juz drugi rok

 

jak padnie tylny amor to kaplica, ja przerabialem ten temat i teraz mam amor od klr 600 (duzo lepszy, ale trzeba bylo poglowkowac). no i oczywiscie mozna go oddac do HGR w poznaniu na regeneracje, co wydaje mi sie prostszym rozwiazaniem (moj amor zostal kompletnie zniszczony przez partaczy ktorzy mi go regenerowali)

 

HGR? w Poznaniu? Daj konkretniejszy namiar bo PF.pl na ten temat milczy a

moj amor wymaga wskrzeszenia :/

 

Pozdro

--

Michau

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik poleca ten zaklad do regeneracji amorow:

Marek Kantorski, ul Rzepińska 13, Poznań.

tel 061 8689940

http://firmy.pf.pl/kantorski_marek_warszta...34417_8090.html

 

tylko zadzwon i sie zapytaj, czy nie beda mieli problemow z regeneracja nierozbieralnego amortyzatora, bo taki jest w KLR 250.. stad takie problemy.. jak ktos zamias pomyslec wczesniej, bierze szlifierke w dlon, przecina, a potem spawa, to sam wiesz..

 

tylko nie sugeruj sie tym, ze amor od KLR 600 pasuje bez problemow.. troche sie musialem z nim pobujac po znajomych slusarzach i specach. amor ten jest o ok 3 cm za dlugi i nie miesci sie w mniejszej ramie od KLR 250. moj zostal skrocony, zostaly wytoczone nowe rowki na zabezpieczenia, dopasowano trzpien, a potem poskladal mi go bardzo dobry specjalista od spraw wszelakich. moze brzmi to troche jak kowalstwo, ale dziala zajebiscie i jestem o wiele bardziej zadowolony z tego amortyzatora niz z fabrycznego do KLR 250. w dodatku ten od KLR 600 jest rozbieralny i bez problemu mozna w nim zmienic olej i oringi, a poza tym ma wentyl zeby go dopompowac (ja swoj nabiłem azotem do 8 atm.).

 

 

Michałek: czesci tak samo drogie jak do innego czterosuwa w tej klasie, wszystko da rade dostac, tylko trzeba dobrze poszukac.

zestaw napedowy 300-500 zl, tlok z pierscieniami 400-500 zl itp.

duzo czesci pasuje tez z KLR 600

 

p.s.

cos czuje ze jak nasz forumowy spamer Nitomen tu wpadnie, to zacznie wyglaszac swoje poglady odnosnie KLRow i sie dopiero jaja zrobia :banghead:

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problemik - znajomy ma klr 250 i jedzie to jak by mial z 10KM - byly gdzies blokowane?? Myslalem,ze wydech moze zatkany ale zdjalem tlumik i tak samo. Jutro chce w gaznik zajzec. Macie jakies sugestie?? Silnik pali ladnie,nie dymi,chodzi rowno.Reakcja na gaz jest straszna no i jedzie jakby max 10KM mial.

Edytowane przez Seba350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie pomoge bo nieznam sie na tych sprzetach :PP ale sa tu spoko fachowcy :icon_rolleyes:) A ja mam jeszcze jedno pytanko Awaryjne sa te klr?? bo mam okazje kupic za 3200zł w przyzwoitym stanie ale kupie i niewiem czy pojezdze miesiac i bede go naprawiał pół roku czy tylko leje paliwo i jade!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy jak kto o niego dbal - nie ma reguly , jesli widac ze moto zadbane to mozna brac , a jesli widac ze wlasciciel nie wie gdzie jest miarka oleju i czy kiedykolwiek cos w nim ustawial to bym sobie darowal.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy jak kto o niego dbal - nie ma reguly , jesli widac ze moto zadbane to mozna brac , a jesli widac ze wlasciciel nie wie gdzie jest miarka oleju i czy kiedykolwiek cos w nim ustawial to bym sobie darowal.

 

Nitomen tak czekalem na Ciebie :evil: Nie wiesz o co moze chodzic temu KLR ze jedzie jak komarek??

Gaznik ma na podcisnieniu?? MOze membranka przepustnicy padla??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe , obadaj co sie da , kompresja , gaznik wyczysc i sprawdz membrane , czy kranik puszcza , luz na zaworach , filtr powietrza obadaj

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...