Michałek1992 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Jak w temacie szukam wszelkich info o tym motorze :biggrin:) Predkosci co ile regulowac zawory wymieniac oleje wasze opinie itp. Słowem WSZYSTKO hehe:)) PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 serwisowke sobie sciagnij tam takie rzeczy sa http://www.diff.ru:8000/Kawasaki_KLR250_Su...al_(German).zip Pozdro--M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 ale ten link nie działa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 ale ten link nie działa ;/moze trzeba wejsc z tej strony:http://ursa.irk.ru/manual/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 moze trzeba wejsc z tej strony:http://ursa.irk.ru/manual/ Dzieki serdeczne narazie sie sciaga ale sie zobaczy:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 u mnie sie ciagnie 3kb/s wiec bez fdm'a (http://www.freedownloadmanager.org/download.htm) nawet nie probowalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 (edytowane) macie serwisowke po angielsku do KLRa 250?bo na tej germanskiej to zeza mozna dostac od tych umlautow... co do KLRa to... podstawa to pilnowac oleju i zmieniac go odpowiednio czesto (producent zaleca co 5 tys, ja zmieniam co 3-4 tys). jezdze na castrolu gps 10w40 semisynt i nie ma problemow.oleju nalac + - 1,5 litra, filtr zmieniac co 2 zmiany oleju. filtr championa x310 kosztuje ok 20 zl, do kupienia praktycznie wszedzie. klocki hamulcowe na przod chyba pasuja od tylnych z klr 600 badz 650, nie sprawdzalem tego grubosc dopuszczalna tarczy to 3,1 mm zawory hmm... ja reguluje z 2x na sezon, wystarcza. luzy na wszystkich zaworach 0,19-0,24 mm w GMP (znak T na kole zamachowym i wszystkie zawory zamkniete - tzn. trzeba zlapac cykl miedzy zamknieciem sie zaworow wydechowych a otwarciem ssacych) jak padnie tylny amor to kaplica, ja przerabialem ten temat i teraz mam amor od klr 600 (duzo lepszy, ale trzeba bylo poglowkowac). no i oczywiscie mozna go oddac do HGR w poznaniu na regeneracje, co wydaje mi sie prostszym rozwiazaniem (moj amor zostal kompletnie zniszczony przez partaczy ktorzy mi go regenerowali) przednie zawieszenie pompowane do 2,5 atm max, olej sae 10w 320 ml na lage. hmm... lancuch 104 ogniwa typ 520, ja mam o-ringowy MGM i poki co nie jest z nim zle vmax na fabrycznych przelozeniach (15/42) u mnie to bylo 145 kmh z malej gorki na szosowych kapciachjak mu zalozylem kosc to na kostkach bujal sie 130 na asfalcie i ok 120 kmh na polnej drodzeteraz mam zmienione przelozenia na 14/44 i nie czuje spadku vmax (mimo ze taki zapewne wystapil), a lepiej sie zbiera. do 120 kmh na kosci po asfalcie sie bujnie jak macie jeszcze jakies pytania to walcie :icon_razz: pees dobrze ze ktos zalozyl temat o naszych KLekoteRach :icon_mrgreen: i sugerowalbym zmiane tematu na "Wszystko o KLRach" lub "Wszystko o KLR 250, 600, 650"w kupie raźniej Edytowane 24 Maja 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 macie serwisowke po angielsku do KLRa 250?bo na tej germanskiej to zeza mozna dostac od tych umlautow... ja nigdzie sie na amangielska nie napatoczylem, chociaz szukam juz drugi rok jak padnie tylny amor to kaplica, ja przerabialem ten temat i teraz mam amor od klr 600 (duzo lepszy, ale trzeba bylo poglowkowac). no i oczywiscie mozna go oddac do HGR w poznaniu na regeneracje, co wydaje mi sie prostszym rozwiazaniem (moj amor zostal kompletnie zniszczony przez partaczy ktorzy mi go regenerowali) HGR? w Poznaniu? Daj konkretniejszy namiar bo PF.pl na ten temat milczy a moj amor wymaga wskrzeszenia :/ Pozdro--Michau Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 A jeszcze jedno thefex jak w klr jest ze spalaniem?? I czy czesci sa drogie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 (edytowane) Dominik poleca ten zaklad do regeneracji amorow:Marek Kantorski, ul Rzepińska 13, Poznań.tel 061 8689940http://firmy.pf.pl/kantorski_marek_warszta...34417_8090.html tylko zadzwon i sie zapytaj, czy nie beda mieli problemow z regeneracja nierozbieralnego amortyzatora, bo taki jest w KLR 250.. stad takie problemy.. jak ktos zamias pomyslec wczesniej, bierze szlifierke w dlon, przecina, a potem spawa, to sam wiesz.. tylko nie sugeruj sie tym, ze amor od KLR 600 pasuje bez problemow.. troche sie musialem z nim pobujac po znajomych slusarzach i specach. amor ten jest o ok 3 cm za dlugi i nie miesci sie w mniejszej ramie od KLR 250. moj zostal skrocony, zostaly wytoczone nowe rowki na zabezpieczenia, dopasowano trzpien, a potem poskladal mi go bardzo dobry specjalista od spraw wszelakich. moze brzmi to troche jak kowalstwo, ale dziala zajebiscie i jestem o wiele bardziej zadowolony z tego amortyzatora niz z fabrycznego do KLR 250. w dodatku ten od KLR 600 jest rozbieralny i bez problemu mozna w nim zmienic olej i oringi, a poza tym ma wentyl zeby go dopompowac (ja swoj nabiłem azotem do 8 atm.). Michałek: czesci tak samo drogie jak do innego czterosuwa w tej klasie, wszystko da rade dostac, tylko trzeba dobrze poszukac.zestaw napedowy 300-500 zl, tlok z pierscieniami 400-500 zl itp.duzo czesci pasuje tez z KLR 600 p.s.cos czuje ze jak nasz forumowy spamer Nitomen tu wpadnie, to zacznie wyglaszac swoje poglady odnosnie KLRow i sie dopiero jaja zrobia :banghead: Edytowane 24 Maja 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) Mam problemik - znajomy ma klr 250 i jedzie to jak by mial z 10KM - byly gdzies blokowane?? Myslalem,ze wydech moze zatkany ale zdjalem tlumik i tak samo. Jutro chce w gaznik zajzec. Macie jakies sugestie?? Silnik pali ladnie,nie dymi,chodzi rowno.Reakcja na gaz jest straszna no i jedzie jakby max 10KM mial. Edytowane 3 Czerwca 2007 przez Seba350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Ja nie pomoge bo nieznam sie na tych sprzetach :PP ale sa tu spoko fachowcy :icon_rolleyes:) A ja mam jeszcze jedno pytanko Awaryjne sa te klr?? bo mam okazje kupic za 3200zł w przyzwoitym stanie ale kupie i niewiem czy pojezdze miesiac i bede go naprawiał pół roku czy tylko leje paliwo i jade!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 wszystko zalezy jak kto o niego dbal - nie ma reguly , jesli widac ze moto zadbane to mozna brac , a jesli widac ze wlasciciel nie wie gdzie jest miarka oleju i czy kiedykolwiek cos w nim ustawial to bym sobie darowal. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 wszystko zalezy jak kto o niego dbal - nie ma reguly , jesli widac ze moto zadbane to mozna brac , a jesli widac ze wlasciciel nie wie gdzie jest miarka oleju i czy kiedykolwiek cos w nim ustawial to bym sobie darowal. Nitomen tak czekalem na Ciebie :evil: Nie wiesz o co moze chodzic temu KLR ze jedzie jak komarek??Gaznik ma na podcisnieniu?? MOze membranka przepustnicy padla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 mozliwe , obadaj co sie da , kompresja , gaznik wyczysc i sprawdz membrane , czy kranik puszcza , luz na zaworach , filtr powietrza obadaj Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.