enduromaster Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 sprawdź jeszcze ośkę przedniego koła Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kox1988 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 oki dobra jutro robie wszystko jeszcze raz-zle to ujalem mowiac ze bylo mocne ,bylo raczej gwaltowne kierownica odrazu walnela o glebe i motor stanal w miejscu-nie krzycze jak dziecko ale sie zdenerwowalem ze ktos mnie brzydko nazwal-jestem zielony i o tym wiem dlatego moje pytania moga dla was byc pytaniami,które wydaja sie glupie-a na koncu :niechce z nikim sie rzucac o glebe to byla przenosnia:);)a teraz na temat:- ogolnie z kierownica jest juz lepiej ale to jeszcze nie to odczuwam pewna roznice w komforcie skrecania w prawo skreca sie nieco lzej niz w lewopozdrokox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Ustaw sobie kolo prosto i powiedz komus zeby potrzymal moto. Stan przed nim i sprawdz czy amortyzatory sa rowniez prosto. Jesli nie - zrob ta akcje ze srubkami na lagach co ci wszyscy radza. Jesli natomiast lagi w amorach sa prosto rowno z kolem i calosc ladnie pasi do reszty moto to winy szukaj juz tylko i wylacznie w skrzywieniu kierownicy. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.