Tylik Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Jeśli chodzi o przyspieszenie NSR, to napisałem coś koło 9,5 sekundy (realnie), ponieważ Cagiva MITO ma około 9,3 sekundy (realnie, test ze ŚM), także 6 sekund to raczej bajka. Hyosung z owiewką ma katalogowo 140 km/h, a bez 134 km/h, także różnica jest minimalna. Wolałbym Hyosunga, bo to jednak czterosuw, poza tym V2:) cena z 2003 około 3-4 tys PLN? Jak to możliwe, że tak mało? To ile w takim razie kosztuje nowy golas, bo obudowany chyba 16 900? W ŚM piszą wielkie bzdury. Np. że v-max Nsr to tylko 120 km/h :icon_mrgreen: lub że ma tylko lekko ponad 15 km :icon_razz: Przyśpieszenie w Nsr od 0-100 km/h szacuje się w granicach 6-7s. (w zależności stanu silnika, odblokowania moto oraz przeróbek typu sportowy układ wydechowy itp.) 9-11 sekund do 100 km/h to ma zablokowana Nsr :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Nie wiem czy piszą bzdury, ja im uwierzyłem, ale może faktycznie przesadzają... Nigdy nie jeździłem NSR, więc swoją wypowiedź oparłem tylko na teście MITO z ŚM:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 (edytowane) Chłopie nie jeździłeś NSR i pewnie GS też nie i Ty piszesz że nie będziesz żałował?Na jakiej podstawie to opierasz skoro nie jeździłeś? GS lepiej przyspiesza i ma lepszy vmax. A wagi i tak się nie czuje. Dobra, nie bede nikogo na siłę przekonywał Edytowane 30 Maja 2007 przez pawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Witam. wez pod uwage ,że GS to 4T nie musisz lac oleju do paliwa (tak jak w przypadku NSR), zmieniac tak często tłoka, no i spalanie mniejsze, w 4T masz lepszy dół i nie musisz tak mocno krecic zeby to 'jechało'(jak w 2T). no i w GS nie masz 1 cylindrowego silnika;] pzdr ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Wiem że GS to 4T, więc nie pije oleju i ma lepsze osiągi od NSR, wiadomo, tylko że jest na pewno mniej poręczny od Hondy przy prędkościach parkingowych. GS jeździłem po parkingu kilka razy, także mniej więcej się orientuję. Ci co mają sporą masę ciała pewnie nie zauważą różnicy w masie motocykla, ale ja ze swoimi 62 kg trochę czuję te dodatkowe kilogramy, dlatego taka decyzja. Nic mi się nie stanie jak pojeżdżę z 2 sezony i zmienię na coś mocniejszego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Sorry za zboczenie z tematu, ale pomyślałeś o np. Kawie EL 250? To wprawdzie cruiserek, ale lżejszy od GS-a, niskie siodło + łatwość manewrowania, moc ponad 30 KM, ponad 150 v-max, 2 cylindry rzędowe dają dobrą dynamikę, oczywiście czterosów. Chyba najmocniejsza dostępna 250-tka szosowa 4T.Z tą masą cię rozumiem, ja ważę jeszcze mniej (60kg) i to było jedno z kryteriów wyboru moto. Zrobiłem parę rundek kiedyś na Virago 535 (zatankowana blisko 200 kg, ale niskie siodło), nie było jakichś większych problemów, ale że bardzo rzadko jeżdzę dwupasmówkami itd., o krętych wąskich drogach - postawiłem na lekkość, kosztem mocy - stąd Comet (który i tak jest wyraźnie cięższy i masywniejszy od kursowego Gienka czy Hondy CBF 250). Pierwotnie chciałem kupić Cagivę River 500, niestety zniknęła z polskiej oferty i obawiałem się o serwis itd. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefano19 Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 NSR to super motorek.Mój mnie nigdy nie zawiódł.Tylko zebyś trafil w dobrym stanie......a to jest ciężkie.Ja szukalem 2 miesiące i w koncu trafilem na porzadny motorek.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
początkujący Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 EL 250 to raczej nie dla mnie, wolę nakedy lub sportowe, cruiser raczej nie... ale popatrzę trochę na ceny EL i rozważę propozycję:biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedzior Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Witam! Kolega ma Hondę NSR 125 rok 2000 i jak to chyba dośc popularne w tych morocyklach nie działa mu napęd licznika, stoi w miejscu. Podajcie mniej wiecej cenę całego napędu lub samego slimaka. z góry dzieki za odp. Pozdrawiam ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Poszła mu pewnie linka prędkościomierza (tak apropo - nie jest to częste :icon_rolleyes: ) Koszt nowej oryginalnej linki w Hondzie to ok. 130 zł a zamiennika pewnie coś k. 50 zł. Jeżeli to nie linka a ślimak to koszt używanego ślimaka prędkościomierza szacuje się w granicach 50-100 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiu_ziom Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 (edytowane) siemka .. tez mam zamiar kupic 125 .. i tez honde .. zastanawiam sie na varadero i nsr .. ale mam jedno pytanie .. do ktorego motoru mozna dostac wiecje czesci ? do jakiego moto jest wieksza dostpenosc ? jest to dla mnie wazne .. i jeszcze jedno .. jest to prawda ze hondy NSR 125 z roku 02' i 0'3 sa slabsze i wolniejsze od tych starszych ? nawet jak sie sciagnie wszysktie blokady nie pojada jak te starsze np z 01' i w dol ? :( Edytowane 27 Lipca 2007 przez misiu_ziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 do ktorego motoru mozna dostac wiecje czesci ? do jakiego moto jest wieksza dostpenosc ? jest to dla mnie wazne A kupujesz weterana do remontu czy wzglednie swiezego sprzeta do jazdy ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiu_ziom Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 nie no ;p ja chce kupic sprzeta w jak najlepszym stanie :wink: na chodzie zeby pojezdzil jak najdluzej :D ale pytam ogolnie do czego jest wiecej dostepnych czesci tak na wszelki wypadek ;] i raczej kupuje nsr ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.