Wiertara Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Siema Jestem przed zmianą tylnej gumy. Rozmiar to 150/60/17. Teraz mam Metzelera ME Z4 i szerze mówiąc jestem średnio zadowolony.Teraz przymierzam się do kupna czegoś sportowego. 1. PIRELLI SUPERCORSA PRO2. DUNLOP SX QUALIFIER3. MICHELIN PILOT POWER Którą z tych gum moglibyście polecić???Czekam na konkretne opinie od użytkowników. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelmoto2 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Siema Jestem przed zmianą tylnej gumy. Rozmiar to 150/60/17. Teraz mam Metzelera ME Z4 i szerze mówiąc jestem średnio zadowolony.Teraz przymierzam się do kupna czegoś sportowego. 1. PIRELLI SUPERCORSA PRO2. DUNLOP SX QUALIFIER3. MICHELIN PILOT POWER Którą z tych gum moglibyście polecić???Czekam na konkretne opinie od użytkowników. Pzdr 1 na takiej nie jezdzilem ale przymierzam sie za miesiac do zakupu najnowszej pirellki2 dunlopy moim zdaniem sie do niczego nia nadaja, poki sa nowe wszystko ok i dobrze sie jezdzi ale jak juz sa lekko wyzlobione to mi sie moto zaczelo slizgac jak ostro gazem krecilem-moi znajomi jezdza jednak na qualifierach i sa zadowoleni wiec moze kwestia zaufania i przyzwyczajenia3 piloty- mialem takie w r1 i sa naprawde zajebiste, zadnych uslizgow, dobrze trzymaja na zakretach, nie za szybko sie zuzywaja wiec stanowczo je polecam, gdybym znalazl odp rozmiar zalozylbym je do kawy, jesli chodzi o jazde w duzym deszczu tez elegancko dawaly rade, slizgaly sie jedynie w glebokich koleinach z woda z tych 3 opon na pewno wybieram piloty!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Qualifier poleca mi mój mechanik. On ma ją na swoim firebladzie i mówi że jest bardzo zadowolony. Supercorsa ma dla mnie tylko jeden minus, bardzo szybko się zużywa, a o pilotach nie za wiele wiem, gdzie można je kupić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 poszukajk na allegro uzytkowanika "broll opony" czy jakos tak i skontaktuj sie telefonicznie... ja goscia namierzylem na oldtimerze w katowicach..sprowadzil mi pilot powera 160/60/17 za 600 pln... poki co jestem maks zadowolony.... na tej gumie mam taka ze moto samo chce sie skladac glebiej..narazie nie mam takiego doswiadczenia i troche pekam...ale mysle ze z czasem to fazer bedzie tarl podnozki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Której byś nie wziął i tak będzie dobrze. Ten sprzęt ma za małą moc i masę żeby wykorzystać w 100% własności opon. Aczkolwiek z tego grona najlepsza jest moim zdaniem Pirelka. Powiedz mi tylko - po co ci tak skrajnie sportowa opona? Nie lepiej kupić Diablo? Tanisze i praktyczniejsze, a przyczepność widać na moim avatarze. Chyba że o lans ci chodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelmoto2 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 poszukajk na allegro uzytkowanika "broll opony" czy jakos tak i skontaktuj sie telefonicznie... ja goscia namierzylem na oldtimerze w katowicach..sprowadzil mi pilot powera 160/60/17 za 600 pln... poki co jestem maks zadowolony.... na tej gumie mam taka ze moto samo chce sie skladac glebiej..narazie nie mam takiego doswiadczenia i troche pekam...ale mysle ze z czasem to fazer bedzie tarl podnozki brolla tez polecam, bralem kiedys od niego oponki, ma w dobrych cenach nowiutkie opony a jeszcze mozna pare groszy utagowac, wystawia sie na kazdym bazarze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 ...Jestem przed zmianą tylnej gumy. Rozmiar to 150/60/17. Teraz mam Metzelera ME Z4 i szerze mówiąc jestem średnio zadowolony.Teraz przymierzam się do kupna czegoś sportowego. W zeszlym roku podawalem rankimg opon sportowych, Jezeli przyjmujesz tylko opcje tych trzech wymiemionych przez Ciebie opon to Mchelin. ( Nie jestem zwolennikiem mieszania ogomienia w pojazdach bez roznicy czy 2 czy 4 kola. ) Jezeli jestes otwarty na propozycje polecilbym jeszcze Metzeler M3. :) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Której byś nie wziął i tak będzie dobrze. Ten sprzęt ma za małą moc i masę żeby wykorzystać w 100% własności opon. Aczkolwiek z tego grona najlepsza jest moim zdaniem Pirelka. Powiedz mi tylko - po co ci tak skrajnie sportowa opona? Nie lepiej kupić Diablo? Tanisze i praktyczniejsze, a przyczepność widać na moim avatarze. Chyba że o lans ci chodzi... Nie lepiej, ponieważ moc tego motocykla jest wystarczająca, żeby położyć motor przy 160km/h. Nie muszę wykorzystywać 100% możliwości, chodzi mi o to żeby mnie opona podczas gorszych warunków czy też nieumyślnego "przegięcia" nie zawiodła. A Pilot Power czy Qualifier jest tylko o około 100zł droższa od Diablo W zeszlym roku podawalem rankimg opon sportowych, Jezeli przyjmujesz tylko opcje tych trzech wymiemionych przez Ciebie opon to Mchelin. ( Nie jestem zwolennikiem mieszania ogomienia w pojazdach bez roznicy czy 2 czy 4 kola. ) Jezeli jestes otwarty na propozycje polecilbym jeszcze Metzeler M3. :smile: Do Metzelerów się trochę zraziłem i chyba nie chciałbym go kupić ponownie. Mógłbyś zapodać link do tego rankingu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Jakbyś poszukał to byś znalazł to: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...hl=Ranking+Opon Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Test fajny, ale to są oponki sportowo-turystyczne. A takie mnie nie za bardzo interesują :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Wiertara latasz po torze na tej Planecie?Jak idzie :flesje:? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Po torze nie latam. A skąd takie przypuszczenie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Bo nastawiasz się na fajne, sportowe gumy i pisałeś coś o kładzeniu się przy 160 km/h :)Ale spoko :D Pytam, bo sam po zakupie 125ki planuje raz czy dwa skoczyc do Bydgoszczy (mam tam najbliżej) i polatac po torze kartingowym :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Szybka jazda nie oznacza od razu jazdy po torze :) A gumy chcę sportowe bo już ujeżdżałem te "pół-sportowe" i dla mnie to jest jedna wielka chała. Jak guma się rozgrzeje to jeszcze jako tako się jedzie. Ale na zimno czy po mokrym to jest masakra i niekiedy trzeba zwalniać nawet 2-krotnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 (edytowane) Wiertara chyba nie zdajesz sobie sprawy z pewnych rzeczy. To że kupisz Supercorsa a nie Diablo nie oznacza, że ta pierwsza będzie w każdym aspekcie lepsza. Oczywiście - na suchym będzie sobie radziła zajebiście, ale:a) niedokładnie rozgrzana będzie sie ślizgałab) na mokrym sprawuje się gorzej od opony sportowo-turystycznej (porównaj bieżniki) A i czekam na PW z namiarami gdzie i kiedy sie ustawiamy. Bo MUSZĘ zobaczyć jak kładziesz tego bzyka przy 160 w winkiel! Myślę, że nie tylko ja - pewnie spora ekipa by się zebrała żeby popatrzeć na ten wyczyn... Edytowane 21 Maja 2007 przez karol1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.