Leorio Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam, Ostatnio założyłem do swojej Hondy tłumik od Aprilli. Kumplowi na tym tłumiku, na takiej samej Hondzie obroty dochodziły do 9-9,5 tysiąca na 6, a mi nie chcą przekroczyć 7. Jestem pewnien, że mam motor odblokowany, kompresja jest bardzo dobra. Na luzie wskazówka dochodzi do 11 tyś, na niższych biegach też jest dobrze, jednak od 4 zaczynają się problemy. Czego to może być przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 moze za mało paliwo dostaje i silnika ma cieżko i nie w chodzi na te wyższe obroty pod obciazeniem a jak mozesz to załóż oryginaly wydech i sprawdz jak bedzie sie zachowywał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leorio Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 No właśnie paliwa dostaje dosyć, nie dławi się ani nic, nie przerywa. Orginalnego wydechu niestety nie mogę założyć. Myślę i myślę i nie mogę wymyślić, co jeszcze może być nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 JAk to nie możesz ? :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leorio Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Nie mogę założyć orginalnego wydechu, bo po prostu nie mam. Wcześniej miałem założony od MBX 50, kumpel miał założony ten od Aprilli i szedł naprawdę super (szczególnie powyżej 7 tyś), teraz kumpel kupił orginalny od 80 a ten dał mi. Założyłem go i myślałem, że będzie o wiele lepiej, a jedzie podobnie jak na tamtym od 50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 może poprostu kumpel ma silnik w lepszym stanie, moze masz przełożenia dłuższe,i poprostu nie buja sie szybciej, może on ma inny cylinder, możliwości tysiące, nie porównasz nigdy jednego z drugim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kunin Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 może inne zębatki ma :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leorio Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Zębatkę ma właśnie (na moc) i pojechał na tym tłumiku 90 km/h. Ja mam orginalną zębatkę i nie mogę przekroczyć 70. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 A sprawdzałeś czy masz odpowiednie gażnik??? Moze jak ktoś zakladał tlumik od 50 to i zamontował gaznik też od 50. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Zębatkę ma właśnie (na moc) i pojechał na tym tłumiku 90 km/h. Ja mam orginalną zębatkę i nie mogę przekroczyć 70. to samo jest u mnie przy KMXie na oryginalnych przełozeniach idzie tylko 110km/h a w danych vmax podany jest ok 130km/h wszystkie możliwe blokady zdjąłem i tak samo na luzie kreci 11 tys a na 6 biegu tylko do 7,5- 8tys obr/min i wiecej nie ma siły. :( Kompresja jest tez dobra bo cylinder oraz tłok są jeszcze w dobrym stanie moze jak bym załozył tłok od KMX 200 by poprwily sie osiagi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leorio Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 (edytowane) Gaźnik mam właśnie całkiem inny, od jakiegoś ścigacza. Paliwa dostaje dosyć, dysza też jest ok. Edytowane 20 Maja 2007 przez Leorio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.