Bartek.M Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 Z tego co sie orientowałem w ltd 450 i pochodnych są innego kształtu cylindry trzymające iglice także trzeba by trochę porzeźbić. Czy nikt z posiadaczy kawasaki 440 nie bawił sie membranami bo z tego co sie orientuje trochę tych moto jeździ po kraju a membrany nie są wieczne. Chodzi mi o dopasowanie gaźników od innego moto bo jeśli dostanie sie nowe membrany to i tak wydatek kilu setek to trochę za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paffcio Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 To może ja wtrące swoje trzy grosze. U mnie w gaźniku jedna z membran była lekko naderwana, prawdopodobnie jeden z poprzednich mechaników coś spartolił bo nawet przed rozkręceniem gaźników było widać kawałek membrany, tak jakby była źle założona. Mechanik, u którego czyściłem gaźnik chciał mi wymienić taką membranę ale niestety w larssonie nie mają membran do mojego moto, więc skleił mi to naderwanie super glue, na szczęście działa do tej pory (ponad 3 tyś na sklejonej zrobiłem) Zdaję sobie sprawę że kiedyś może się to rozkleić lub pojawią się pęknięcia w innych miejscach, ale póki co działa i to praktycznie za darmo. Na początku roku pytałem w Hondzie ile kosztowałaby taka membrana u nich, jak koleś powiedział ile to aż mnie zatkało - 600pln za kawałek gumki to chyba "lekka" przesada. Myślę, że skleić zawsze możesz spróbować, koszt praktycznie żaden, a zysk może być ogromny (czyt. sprawny gaźnik). Pozdrawiam i życzę powodzenia. Paffcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.