Soku11 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 no to jak nie wiesz to po ch*j sie odzywasz?? i widzisz ma i to bardzo wiele , dam Ci przyklad moj ktm palil 12l/100km a po remoncie niecale 6,5l/100km pozdro Hmpf... Bija cie w domu ze sie tak rzucasz?? Zapytalem jak czlowieka ale widze ze z takowym nie mam do czynienia <hahaha> Co do tego spalania to jak moto pali na zimnym?? Bo jak jest go ciezko zapalic i strzela w tlumik to bedziesz pewnie mial to co ja w DRce - czyli iglica za wysoko (post GAWRONA). POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbiker Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 no ciezko odpalić łpie na poczatku tak gdzieś za 10-15 razem, ale czasem od 1 odpala, i sa strzały przy pierwszym odpalaniu ide zdemontować ten gażnik i zobaczymy co tam w nim jest ciekawego :flesje: a w tomiejsce wkręciłem śrubke i nie ma róznicy, wiec jest wkęcona ale pozostaja jeszcze 2 bez gwintów po przeciwnej stronie ;( ide zobacze co z tym gaźnikiem i napisze wiec rozkreciłem gaznik, iglica jest do samego dołu dociśnięta wiec nie wiem co to mozę być :bigrazz: jednak zauważyłem ze był sobie tam taki jeden wężyk w sumie do niką on chyba odprowadza paliwo zeby nie lało na silnik, jak go wyciągnąłem i przejechałem sie to okazało sie ze pokrywa silnika jest z mieszanki :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 no ciezko odpalić łpie na poczatku tak gdzieś za 10-15 razem, ale czasem od 1 odpala, i sa strzały przy pierwszym odpalaniu ide zdemontować ten gażnik i zobaczymy co tam w nim jest ciekawego :) a w tomiejsce wkręciłem śrubke i nie ma róznicy, wiec jest wkęcona ale pozostaja jeszcze 2 bez gwintów po przeciwnej stronie ;( ide zobacze co z tym gaźnikiem i napisze wiec rozkreciłem gaznik, iglica jest do samego dołu dociśnięta wiec nie wiem co to mozę być :biggrin: jednak zauważyłem ze był sobie tam taki jeden wężyk w sumie do niką on chyba odprowadza paliwo zeby nie lało na silnik, jak go wyciągnąłem i przejechałem sie to okazało sie ze pokrywa silnika jest z mieszanki :biggrin: Możliwe, że gubisz paliwo i stąd to spalanie... ustaw niższy poziom paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbiker Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 A można coś bliżej jak to zrobić ?? Z góry dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 (edytowane) hmm wg. mnie dysza, albo tak jak mówcie guupi paliwo.Ja miałem tak w aprili jakiś debil wkręcił dysze 520 i paliła jak smok. Zmieniłem na duużo mniejsza i chodzi i o wiele mniej pali. pozdrwiam. Edytowane 18 Maja 2007 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 A można coś bliżej jak to zrobić ?? Z góry dzięki ;) Należy podgiąć blaszki/blaszke pływaków tak, aby przy napełnianiu komory pływakowej, zawór paliwa był wcześniej zamykany (tym samym obniżyć poziom paliwa w komorze). To zapobiegnie przedwczesnemu wylewaniu się paliwa poza gaźnik. Oczywiście z głową ten poziom paliwa (za niski też nie może być), a najlepiej wg. serwisówki ustawić odpowiedni poziom paliwa. A prościej to założyć ten gumowy wężyk i zatkać go na końcu- już nie będzie gubił paliwa :icon_rolleyes: , ale niewiem, czy wtedy moto nie będzie się zalewało.pzdr.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Należy podgiąć blaszki/blaszke pływaków tak, aby przy napełnianiu komory pływakowej, zawór paliwa był wcześniej zamykany (tym samym obniżyć poziom paliwa w komorze). To zapobiegnie przedwczesnemu wylewaniu się paliwa poza gaźnik. Oczywiście z głową ten poziom paliwa (za niski też nie może być), a najlepiej wg. serwisówki ustawić odpowiedni poziom paliwa. A prościej to założyć ten gumowy wężyk i zatkać go na końcu- już nie będzie gubił paliwa :D , ale niewiem, czy wtedy moto nie będzie się zalewało.pzdr.! nie bedzie ... ja zatkałem sobie ten wezyk od wylewu w NSR i było git :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KTM_EXC Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Ja miałempodobny problem z Ktm 125 spalanie wychodziło ponad 20 litrówWymieniłem zimeringi na wale.....to wszystko moto jest mocniejsze i spala mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.