Skocz do zawartości

Amortyzatory MTX 125R - powietrze/olej???


Butryn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od niedawna mam MTXa 125R i mam pytanko na temat amortyzatorów.

(nie znam sie na tym akurat kompletnie a nie mam kogo zapytac).

 

Jeden z nich mi bił bardzo przy odbiciu w górę. Pomyslałem ze pewnie za mało powietrza to dobilem. w momencie kiedy dobilem bylo dwa razy gorzej takze szybko sie skapowalem ze to jednak bylo za duzo a nie za mało.

 

wiec upuscilem ale w czasie upuszczania powietrza tez troszke pryskało mi cos tłustego. czy to był olej? i jesli tak to czy musze dolac? i jak to zrobic?

 

I oczywiscie - czy do amorów na powietrze sie daje precyzyjnie iles tam powietrza czy na oko???

 

moze wie ktos ile powinno byc w MTX 125 ?

 

mam serwisówke ale po francuzku i niestety nie moge sie polapac.

 

pzd.

 

Witam,

 

Od niedawna mam MTXa 125R i mam pytanko na temat amortyzatorów.

(nie znam sie na tym akurat kompletnie a nie mam kogo zapytac).

 

Jeden z nich mi bił bardzo przy odbiciu w górę. Pomyslałem ze pewnie za mało powietrza to dobilem. w momencie kiedy dobilem bylo dwa razy gorzej takze szybko sie skapowalem ze to jednak bylo za duzo a nie za mało.

 

wiec upuscilem ale w czasie upuszczania powietrza tez troszke pryskało mi cos tłustego. czy to był olej? i jesli tak to czy musze dolac? i jak to zrobic?

 

I oczywiscie - czy do amorów na powietrze sie daje precyzyjnie iles tam powietrza czy na oko???

 

moze wie ktos ile powinno byc w MTX 125 ?

 

mam serwisówke ale po francuzku i niestety nie moge sie polapac.

 

pzd.

 

z innego posta dowiedzialem sie ze trzeba rozebrac i dolac oleju ale czy ktos wie ile powietrza sie dobija????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to olej przez wentyl Ci pociekł :) Generalnie to jest trroszke pic na wode z tymi pompowanymi amorami w MTX bo tam sie pompuje tak jak przedmowca powiedział 0,2 - 0,3 atm czyli taki jeden niezapełny ruch pompka samochodową. Nie wolno pompować wiecej (mimo ze wtedy robią sie odpowiednio twarde) bo poprostu uszczelniacze Ci podczas jazdy wystrzelą i cały olej sie wyleje (sprawdzone na własniej skurze kilka lat temu).

Np w CZ były amory w pełni pnełmatyczne to tam sie waliło jakies gigantyczne cisnienie i one tak działały natomiast tu jest całkiem co innego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...