Butryn Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Witam, Od niedawna mam MTXa 125R i mam pytanko na temat amortyzatorów.(nie znam sie na tym akurat kompletnie a nie mam kogo zapytac). Jeden z nich mi bił bardzo przy odbiciu w górę. Pomyslałem ze pewnie za mało powietrza to dobilem. w momencie kiedy dobilem bylo dwa razy gorzej takze szybko sie skapowalem ze to jednak bylo za duzo a nie za mało. wiec upuscilem ale w czasie upuszczania powietrza tez troszke pryskało mi cos tłustego. czy to był olej? i jesli tak to czy musze dolac? i jak to zrobic? I oczywiscie - czy do amorów na powietrze sie daje precyzyjnie iles tam powietrza czy na oko??? moze wie ktos ile powinno byc w MTX 125 ? mam serwisówke ale po francuzku i niestety nie moge sie polapac. pzd. Witam, Od niedawna mam MTXa 125R i mam pytanko na temat amortyzatorów.(nie znam sie na tym akurat kompletnie a nie mam kogo zapytac). Jeden z nich mi bił bardzo przy odbiciu w górę. Pomyslałem ze pewnie za mało powietrza to dobilem. w momencie kiedy dobilem bylo dwa razy gorzej takze szybko sie skapowalem ze to jednak bylo za duzo a nie za mało. wiec upuscilem ale w czasie upuszczania powietrza tez troszke pryskało mi cos tłustego. czy to był olej? i jesli tak to czy musze dolac? i jak to zrobic? I oczywiscie - czy do amorów na powietrze sie daje precyzyjnie iles tam powietrza czy na oko??? moze wie ktos ile powinno byc w MTX 125 ? mam serwisówke ale po francuzku i niestety nie moge sie polapac. pzd. z innego posta dowiedzialem sie ze trzeba rozebrac i dolac oleju ale czy ktos wie ile powietrza sie dobija???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Tak mi się wydaje że max. do 0,2 at. Podobno są specjalne małe pompki do pompowania zawiech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Tak to olej przez wentyl Ci pociekł :) Generalnie to jest trroszke pic na wode z tymi pompowanymi amorami w MTX bo tam sie pompuje tak jak przedmowca powiedział 0,2 - 0,3 atm czyli taki jeden niezapełny ruch pompka samochodową. Nie wolno pompować wiecej (mimo ze wtedy robią sie odpowiednio twarde) bo poprostu uszczelniacze Ci podczas jazdy wystrzelą i cały olej sie wyleje (sprawdzone na własniej skurze kilka lat temu).Np w CZ były amory w pełni pnełmatyczne to tam sie waliło jakies gigantyczne cisnienie i one tak działały natomiast tu jest całkiem co innego :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Butryn Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 WIELKIE DZIEKI. jutro sobie wszystko ustawie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.