Skocz do zawartości

Jawa 50 "mustang"-moje pierwsze moto


gajos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Załóz amortyzatory od WSK sa tej samej dlugosci ,ale twardsze i nie dobija.Co do tłumika to mozesz wykonac z blachy taka obejme i przykrecic wtedy nie bedzie miało prawa Ci dobijac.Jesli masz oryginalny gaznik Jawoski ,to ja bym radził zalozyc gaznik od motorynki wtedy mozesz zrezygnowac z oryginalnego filtra powietrza bo w motorynoskim gazniku masz przykrecony filtr do gaznika odpalanie jest nieporownywalnie lepsze niz na oryginalnym gazniku wystarczy zalozyc tylko uszczelke do kolanka co idzie do cylindra i przykrecic gaznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma pogorszenia mocy przy takim gazniku ? nie wplywa to na jazde ?

pytam z ciekawosci, moja jawka jak pale ja z popychu to chwilowo lapie ciag a nagle go traci i gasnie, na luzie gasnie od razu, a jak wrzuce dwojke to 3 sekundy i stop. CO jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyp jesli masz oryginalny gaznik to moze to byc jego wina sa dosc awaryjne te gazniki nawet nowe.Ja jezdzilem na gazniku od motorynki i zawsze od pierwszego palila kopa i powiem Ci ze z moca wcale nie było tak żle doganiałem spokojnie Lambrette 150(była docierana)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pytam z ciekawosci, moja jawka jak pale ja z popychu to chwilowo lapie ciag a nagle go traci i gasnie, na luzie gasnie od razu, a jak wrzuce dwojke to 3 sekundy i stop. CO jest ?

 

Spróbuj pomajstrować z poziomem paliwa w komorze pływakowej, albo kup nową blaszkę. U mnie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redas>

Ja uważam moją metodę za łatwiejszą i bardziej praktyczną, a co za tym idzie - lepszą.

Ja robię po swojemu, Ty rób po swojemu. Grunt, że obie nasze metody są równie skuteczne.

Skoro ktoś dla tej samej skuteczności chce się więcej napracować to jego sprawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No juz wrocilem.Moj dziadek(u ktorego stoi maszyna) powiedzial mi ze kiedys tez mial jakies moto wiec zna sie na rzeczy.Razem z nim rozkreiliismy cale moto(silnik za tydzien) doslownie rozkrecilismy bo moto jest w proszku(teraz spokojnie zmiescilo by sie w szafie).Co sie okazalo teleskopy i sprezyny nadaja sie tylko do wymiany,dziorawy bak z piaskiem i woda na dnie, wszytkie(100%, all)sruby nadaja sie na wymiane.Caly motor podobno byl malowany, napewno ale kto kladzie farbe na rdze ??? wiec musze go pomalowac jeszcze raz.Wszystkie uszczelki,zimering(nie wiem jak to sie pisze) tez musi byc nowe(a potobno facio dawal nowe pierscienie).Na tloku widze zarysowania(tylko je widac jak dotykam palcem to nie sa glebokie) czy to cos pomaznego???

 

Co do rejstracji jak juz minol ten czas 14 dni a ja nie bylem w uzedzie to jak teraz pojde to cos bedzie nie tak.Tak bardzo patrza na daty ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...