gajos Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Witam! Jak wynika z tematu jakis czas temu zakupilem sobie moj pierwszy moto Jawke mustanga. Jak sie teraz okazuje zdeczko sie pospieszylem z kupnem jednym slowem kupilem zlom na 2 kolach.Moj ojciec mowi ze to dobrze bo sie naucze reperowac itp... Motorower znalazlem w ogloszeniu pisalo ze w bdb stanie zajechalem na miejsce ogladam z daleka nawet spoko z bliska tez wyglada nienajgorzej -mowie zeby go odpalil i przejechal sie kawalek- a on mowi ze wczoraj wymienial pierscienie i silnik sie rozlegulowal i trzeba go odpalic na pych - przekonal mnie i wzielem motorek.Zapakowalem na pake samochodu i dojechalem na pobliskie lotnisko odpalam na pych moto i pedze... jedzie.Dopiero nastepnego dnia zaczelem dokladniej sie przygladac... wymienilem swiece (ta wstawiona byla od pily lancuchowej) nowe platyniki,nowe manetki i linki oraz regulacja gaznika no i jakos jezdzi nawet dobrze.Przejechalem 130 km z czego 20km na holu spalilem okolo 10/12 litrow mieszanki 1:20 zlapalem 2 gumy i 3 razy spadl mi lancuch. -jakie sa warunki rejstracji takiego pojazdu(czas od zakupu i dokumenty)...-gdzie mozna wyrobic karte motorowerowa na terenie trojmiasta-jak w jawie wmienic sprzeglo (rysunki mile widziane)-jak wyregulowac silnik zeby tyle nie palil-gdzie zakupic czesci na terenie trojmiasta-czy jest mozliwosc zalozenie kierunkowskazow (schematy)-inne porady dotyczace jawek To by bylo na tyle prosze o szybkie odpowiedzi (zwlaszcza na te zmechaniczne) bo moto stoi w garazu i czeka na remont generalny... Pozdro Gajos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaz Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 sprzeglo w jawce jest bardzo :lol: proste spuszczasz olej (sruba pod silnikiem)odkrecasz dekiel zdejmujesz 5 zapinek zdejmujesz tarcze dociskowa jezeli chcesz wymienic tarcze to nie odkrecaj nic wiecej jezeli chcesz zdjac caly kosz to odegnij podkladke i odkrec srube mocujaco kosz sklada sie w troszeczke trudniej 8) najlatwiej w dwie osoby jedna dociska kombinerkami podkladki a druga wciska zapinke niezapomnij zagjac podkladki do kosz sie odkreci sprawdz czy lancuszek sprzeglowy sie nie rozciagnol i skladaj niezapomnij wymienic uszczelki i posmaruj ja hermetykiem i to chyba wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaz Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 12litrow to bardo duzo moja pali ok2.5litra :lol: to moze byc przez niewlasciwy poziom regulacji gaznika odkrecasz dekielek komory plywakowej i ujzysz blaszkie musisz sie nia pobawic zobacz czy plywak nie jest dzurawyodkrec takze dysze zobacz czy jakis jelop nie prubowal ich rozwiercac :x przestaw iglice na drugi rowek od gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 O sprzęgle: http://forum.motocyklistow.swiata.pl/viewt...opic.php?t=7110 a co do reszty to pooglądaaj sobie tematy na forum z ostatniego tygodnia, tak będzie najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2003 Hey!, nie ma co się załamywać, tak czasami bywa, wiem coś o tym. Pomału zrobisz sprzęta :( popatrz na mojej stronie, nie aktualizowana dłuuuugo, ale coś tam znajdziesz PozdrawiamGrzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Sprawa regulacji zapłonu tez moze byc.Styki w GMP wyregluj na 0,35 a nie 0,4 jak podaje fabryka a poczatek rozwierania styków powinien byc 1,5 do 1,7 mm ponizej GMP.Mozesz tez wymienic dysze w gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Niemożliwe żeby winą gaźnika ( ustawieniem jego) było takie spalanie. Musisz mieć dziurawy bak, lub gdzieś ci ucieka paliwo. Bo niemozliwe żeby chlało tyle paliwa co hayabusa :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 bez kitu ! 8O Moja ciotlka ma kaszlaka, przyjezdza do mnie ze chla jej 20 na sto 8O . To ja wzilaem do kumpla na warsztat a tam taka maluuutka dziurka w baku. :( A wujo kcial caly silnik rozkladac ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 i skladaj niezapomnij wymienic uszczelki i posmaruj ja hermetykiem i to chyba wszystko żaden hermetyk, żaden silikon :!: najlepiej klingieryt, ja tak zrobiłem, zero silikonu, poskładałem silnik i w ciągu paru tygodni nawet 1 kropelka nie wyleciałaklingieryt dałem tylko między połówki bo więcej nie miałem, natomiast pod pokrywe sprzęgła uszczelka z bloku technicznego a zamiast silikonu smar stały (ludzie mówią że tekturka lub blok techniczny jest gorszy od brystolu - moje doświadczenia mówią co innego) silikon jest zły, bo jak się rozłoży silnik następnym razem to trzeba się napracować przy zeskrobywaniu resztek starej uszczelki.ponadto jak się zrobi tą metodą, którą opisałem to jedną i tą samą uszczelkę możemy wykożystywać kilka razy :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Ja raczej nie polecał by stosowac uzywanej uszczelki ponownie a co do silkonu to delikatnie przesmarowac nie zaszkodzi.Chociaz kiedys jak robilem sprzegło w ogarze 200 to wyrownalem tylko karter i pokrywe prawa zalozylem uszczelke docisnolem srubami na chama i nawet po dlugiej jezdzie nic nie wyplyneło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Ja raczej nie polecał by stosowac uzywanej uszczelki ponownie a co do silkonu to delikatnie przesmarowac nie zaszkodzi.Chociaz kiedys jak robilem sprzegło w ogarze 200 to wyrownalem tylko karter i pokrywe prawa zalozylem uszczelke docisnolem srubami na chama i nawet po dlugiej jezdzie nic nie wyplynełosilikon powoduje przyklejanie się uszczelki do uszczelnianych powieżchni :!: Potem jest dużo roboty żeby założyć nową !!Uwierz mi, wiem co pisze!! Złożyłem silnik taką metodą i przez kilka już tygodni ani jedna kropla nie wyszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Ja tez kolego zlozylem juz nie jeden rometowski silnik i tylko raz nie dalem silikonu.Po to sie daje silikon zeby wlasnie sie przyklejil i wystarczy delikatnie przejechac nozem zeby zdjac stary silikon silnikowy z obodow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Ja tez kolego zlozylem juz nie jeden rometowski silnik i tylko raz nie dalem silikonu.Po to sie daje silikon zeby wlasnie sie przyklejil i wystarczy delikatnie przejechac nozem zeby zdjac stary silikon silnikowy z obodow Papierowa uszczelka po jakimś czasie "siada" i zaczyna cieknąć, silikon jest po to, żeby temu zapobiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Chyba ze uszczelki podocinasz na wzór z preszpanu wtedy mozna by zrezygnowac z silikonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajos Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Jutro jade do Gdanska(tam w garazu u dziadka stoi moto) zaczynam wiec remont.Silnika raczej nie bede rozkrecal bo nie wiem co czeka mnie w srodku(jestem zielony).Postaram sie wyregulowac gaznik(srodkowa sruba), zaloze filtr paliwa, pokrece ta srubka od sprzegla, wyczyszcze silnik.Powiedzcie mi czy ktos z was ma podwyzszone tylne zawieszenie ??? ja chcem je podwyzszyc o jakies 5/8 cm zeby w trakcie jazdy z pasazerem tak nie dobijalo.I jeszcze usztywnic tlumik (dospawac jakis dodatkowy chwytak) bo boje sie ze w kocu wyrwie mi kolanko z cylindra. Macie jeszce jakies pomysly na usprawnienie jawki ??? Piszcie bo jutro jade a tam nie mam dostepu do internetu :( Pozdrawiam GaJoS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.