:W: Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Co sądzicie o tym KTM? http://moto.allegro.pl/item193166691_ktm_lc4_640_smc.htmlGość chce 17 tys. więc cena wydaje się atrakcyjna. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach?Nie miałem wcześniej do czynienia z KTM a właśnie szukam jakiegoś supermoto więc będę wdzięczny za opinie. Edytowane 7 Maja 2007 przez :W: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Jako, że ostatnio przeglądnąłem archiwum w poszukiwanie tego samego modelu, który Cię interesuje natrafiłem na bardzo ciekawe posty. Mam nadzieje, że Jarek_s się nie obrazi jak posłuże się jego opinią gdyż uważam, że jest dość szczegółowa na ten temat.http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=59866&st=20 (post 31) Z mojej strony powiem tyle, napewno to nie jest model SMC - są 2 modele SMC 625 i 660. 660 odpada bo nie ma rozrusznika elektrycznego. 625 też odpada bo wygląda całkiem inaczej. Jest to LC4 640 Supermoto...Ale tak naprawde model z 2006 roku wygląda tak: http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_640_l...orange_2006.php czyli widać, że się różni plastikami a zwłaszcza przednią lampą.Taki jest model na 2005 http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_640_l...orange_2005.php Nie przejmuj się, że tam jest podane SMC - niefachowość strony.Czyli też odpada.model 2004 http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_640_l...ermoto_2004.phpmodel 2003http://www.bikepics.com/pictures/085728/http://www.bikepics.com/pictures/085721/Jest to albo 2003 albo 2004 model. Musiz to sprawdzić na miejscu - gość wprowadza w błąd. Kolejna sprawa to niepokoji mnie cena. 16 000 to chcą za najwcześniejsze modele z silnikiem high flow (szary) A nawet wtedy taką cene trzeba traktować jako okazje zwłaszcza z takim przebiegiem bo chodzą o 1000 - 2000 drożej. model z 2006 napewno jest wart między 20 000 a 25 000 zł. Więc coś tu śmierdzi... trzeba dokładnie sprawdzić w dokumentach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) Jaca-jarek s się nie obrazi :icon_mrgreen: Mi to też wygląda na zwykłą LC4 640 SM (bez C na końcu),gaźnik jest sterowany na 2 linki i wygląda że to zwykły podciśnieniowy Mikuni, taki jaki był montowany w standartach . Kastruje on silnik LC4 z nerwa, robi z niego taki uspokojony motocykl dla normalnych ludzi. Daję 5% że jest tam kultowy gaźnik keihina na 2 linki, wtedy by to się nazywało SMC, albo SXC. Wygląda mi to na standartową LC4 640 na kołach SM. Numerami ram nie ma co się za bardzo sugerować, bo pojawiło się duzo składaków, gdzie tylko numer ramy zgadza się z rocznikiem, a reszta to coctajl. Coctajl oczywiście nie wyklucza ze motocykl jest ok., trzeba mieć tylko tego swiadomość.Pzdr. Edytowane 8 Maja 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:W: Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Dzięki wielkie za fachowe odpowiedzi, co do rocznika to porównywałem z bikepics i rzeczywiście w modelach 2005/2006 lampa ma inny kształt. Osobiście przypuszczam, że motocykl był sprowadzony z Niemiec, a tam data pierwszej rejestracji jest w papierach zapisywana jako data produkcji. Wiec możliwe, że motocykl poprostu stał 2 lata w salonie.Na zdjęciach wygląda na b. zadbanego. Szkoda, że nie jest to SMC, a na takim by mi właśnie zależało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Wiesz, może jeszcze sprawdź czy nie jest to SMC w skórze SM-tez taka opcja może być. Plastiki rzecz nabyta:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Nie będę zakładał osobnego tematu i się podepne pod ten. Ostatnio napaliłem się strasznie na KTM 640 LC4 Supermoto. Wszystko pięknie fajnie bo po wakacjach myśle przywieźć jakieś 15 000 zł. więc na jakis 4 - 5 letni by mnie już było stać. Jednak po ostatniej wizycie w paru serwisach motocyklowych strasznie mi odradzali ten sprzęt... Ponoć strasznie się sypią, części drogie (np. łożysko przedniego koła 250 zł. bo cos tam austriacy pokombinowali). Mam znajomego co jeździ na takiej maszynie i już ma 4'go bo reszta się rozsypała... Głównie go używał do stuntu (wpiszcie Lulejko w youtube - to on). Sprzęty miał max 5 letnie dlatego mnie to dziwi. Inni katują tak samo a nawet gorzej 15'letnie DRki i jakoś się trzymają kupy. Ogólnie się przestraszyłem (bo bardzo respektuje opinie tych mechaników bo naprawde znają się na tym fachu i siedzą praktycznie całe życie w tym)tych opini bo chcialem ten motocykl zatrzymać na dłużej a nie mam kury znoszącej złote jajka. Będe go uzywal głównie w miescie, teren wiadomo odpada, dalsze wyprawy, troche pocwiczyc na jednym kole, jakiś tor kartingowy - jednym słowem ma być to dla mnie złoty środek.O motocykle dbam i ich nie katuje. Jest KTM LC4 640 Adventure i chyba to jest motocykl stworzony z myślą o jak najdłuższeg trwałości bo to turystyk a silnik ten sam co w LC4 SM. Wątpie, że mnie będzie stać na model z silnikiem high flow czyli od 2003 dlatego się nastawiam na model z "czarnym" silnikiem. Myślałem o alternatywie. XT 660 X - 190 kg z płnami w singlu naprawdę mnie zniechęciło. Przymierzałem się i czuć tą mase... dlatego jestem na nie. DRZ 400 SM - tak samo mówią, że się sypią a o dalszych wypadach moge zapomniec. TTR 600 przerobiony na supermoto też nie chce bo miałem TTRe i się do niej zraziłem dość mocno. żadnych husqvarn, kawasaki. Namawiali mnie na Honde XR 650. Widziałem na mobile.de po przeróbkach na SM i zarejestrowaną na 2 osoby (też biore to pod uwage)... ale bardzo ciężko będzie dorwać taką za 15000 a z częściami też trudno a szczerze narazie nic o niej więcej nie wiem... Podsumowując te wypociny... Jestem w kropce bo chce w końcu coś na czym mogę się wyszaleć i nadążyć za kumplami + lekkie zacięcie do turystyki. Zależy mi na trwałości, młody rocznik i żeby miało juz trochę koników. Nie wiem... zraziłem się trochę do KTMa po tych opiniach... a nie umiem znaleźć alternatywy. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Może dla niektórych ten problem wydaje się dziwny ale ja naprawde chce jeździć a nie trzymać moto ciągle w serwisie - 15000 uważam, że jest wystarczająco aby mieć motocykl trwały... Edytowane 11 Maja 2007 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.