Skocz do zawartości

PROBLEM Z KOŁEM MAGNESOWYM


Rekomendowane odpowiedzi

A co się z nimi stało ze zrobiły się cienkie ? Magnesy NIE stykają się z żadnym elementem alternatora i w naturalny spsób nie mogą się wytrzeć.

 

Dokladnie. Moze jest za duza przerwa? Nalezalo by sprawdzic szczelinomierzem/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lukass

To raczej nie możliwe żeby sie starły. Jakby coś takiego wystąpiło, to być miał porwane uzwojenia alternatora. Magnesy maja wysokość jakieś 8mm. Może komuś się połamały i przykleił tylko podobne.

 

Powinieneś mieć ładowanie 14 - 14,3V niezależnie od obrotów i obciążenia. Tak znajomy ma w ER5 a ja w LTD, wiec Ty też powinieneś tak mieć, w końcu te same silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Pare lat byłem posiadaczem GPZ 500S i też miałem ten problem ( rocznik 88'). Ukruszył sie magnes i robił zamieszanie niszcząc inne magnesy, wyczyściłem koło magnesowe i wywyliłem felerny magnes, ładowanie nie ucierpiało, jednak po pewnym czysie szlag trafił następny magnes i tak namieszał że rozwalił jedną cewke. W końcu wymieniłem tę cefke a koło magnesowe wymieniłem na nowe z młodszego rocznika posiadające dwa pierścienie a między mimi magnesy a nie jak w mojej z 88' jeden pierścień z przyklejonymi magnesami.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...