MOTOOOCROSS Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 witam mam honde crm 125 i dzisiaj sobie jezdzilem po lesie zrobilem 30km gdy dojezdrzalem do domu to mi zgasl gdy chcialem odpalic to zero kompresji sciągnelem dyfuzor a tu rozwalony tlok co moze byc tego przyczyna?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 moze byc wiele przyczyn , najprawdopodobniej zmeczenie materialu poszlo albo kawalek swieczki (elektrody chba tak sie to nazywa ale nie jestem pwenie wiec nie bic ;p) sie urwal , wykrec i sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Napisz jak dawno zmieniales tlok, czy nie zapomniales moze czasami o zrobieniu mieszanki w dobrej proporcji, czy moto nie stracil mocy na ostatnich kawaleczkach, czy mial wolne obroty? I czy pierscienie sa na miejscu :D POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 sprawdż czy pierścienie nie wyskoczyły z rowków i nie rozwaliły tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 hehehe coś niestety wiem na ten temat. przez okres pół roku zajeździłem swoja CRM 4 razy! pierwszym razem przyczyna to przegrzanie i pęknięcie pierścieni, następnym razem 300 km po remoncie przy ujemnej temperaturze zaciął sie dozownik i silnik sie zatarł. kolejnym razem za ciasno mi gość spasował tłoka i przejechałem 25 km, zatarł sie. ostatnio było juz lepiej bo zrobiłem 70 km i wypluło pierścienie przy okazji robiąc niezły burdel w silniku, pech chciał ze był to ostatni szlif. Za każdym razem ten sam scenariusz co u Ciebie. w moim przypadku przyczyna tkwi, w chujowych tłokach z jeszcze bardziej chujowymi pierścieniami! teraz czekam na cylinder z nową tuleją i nowiutkim Vertexem i jeśli teraz sie zatrze to odprowadzę motocykl w pokrzywy, bo juz nie mam do tego nerwów! MOTOOOCROSS, powiedz jaki to był tłok! Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papciomotocross Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 A moze jest tak ze jezdzisz na dozowniku i nie podaje dobrej ilosci oleju i sie zatarł lub wyskoczylo zabespieczenie i i polamalo pierscienie sprawdz czy dobrze masz ustwiony dozownik a najlepiej jezdzij mieszance to jest najlepsze rozwiozanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 A moze jest tak ze jezdzisz na dozowniku i nie podaje dobrej ilosci oleju i sie zatarł lub wyskoczylo zabespieczenie i i polamalo pierscienie sprawdz czy dobrze masz ustwiony dozownik a najlepiej jezdzij mieszance to jest najlepsze rozwiozanieto nie WSK ani nie Romet ze wyskakują zabezpieczenia :) Wina tkwi w żeliwnych pierścieniach, które do wysokoobrotowych silników sie nie nadają! Lub tez jak wspomniałeś wina dozownika. Zdejmij linkę z dozownika i rób mieszankę! Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ja w moim mtx-ie juz miałem taki przypadek że dozownik nie podał oleju i silnik się zatarł, i zaraz po remoncie odczepiłem dozownik w robie mieszanke. pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 przedchwilą rozebaralem honde i zauwazylem ze chyba tlok byl na odwrut zalozony a kupilem go niedawno i przejechalem na nim 5 tys km czy to mozliwe zeby na tloku który zostal na odwrut zalozony mozna przechac 5 tys km :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No jeśli na pewno był założony odwrotnie i zrobiłeś na nim 5 tyś km to sie da. Ja uważam ze jest to niemożliwe! powiedz jaki to był tłok! Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ja tez myslalem ze to nie mozliwe zamki od pierscieni bylo widac jak sciągnelem tlumik teraz zalozylem cylinder i tlok uzywany z nsr oczywiscie prawidlowo i ma pare koników wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 To nie zamki było widać tylko popękane pierścienie! ;) Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOOOCROSS Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 nie zamki byly w stone wydechu i opieralu o progi wydechu i sie rozlecialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.