wueska Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Sam niedawno bawiłem sie z amorami w MZ;] bo tam problem był znaczniej potezniejszy;] po godzinnej przejażdżce mozna było 1 palcem wcisnac amory! Winny okazał sie nie tylko olej! Przedewszyskim wine ponosiła zła konstrukcja amorów nie majacych odpowietrzenia, powietrze szybko sie nagrzewało podgrzewajac znacznie olej i stawał sie jak woda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 jaki życiowy problem... amor twardzy rano przed jazdą niż po jeździe :icon_mrgreen: chyba to normalne? sorry, ale nie mogłem powstrzymać :D Bartic jak nie masz pojecia o ciezkim enduro to sie nie udziel w temacie , to nie chopr ze poza prosta z asfaltu ( bo i tak kazdy wie ze chopry nie skrecaja) nie widzi innej drogi , proponuje polatac takim 170 kilowym enduro w terenie i potem sie udzielac w temacie ze amor jest za miekki po godzinnym lataniu w lesie. Pozatym jak by to bylo normalne to przed regeneracja bylo by tak samo , a nie bylo. Wueska przy skladaniu odpowietrze amora , mozliwe ze to jakis wplyw na jego pozniejsza prace. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 (edytowane) o rety. kolejny dopościsk. nie zrozumiałeś żartu o zabarwieniu seksualnym. nie o tego 'amora' mi chodziło. buziaczki ps. yeeahhh. czujesz sie lepiej? nie ma to jak po kimś pojechac, nie? ;) Edytowane 12 Maja 2007 przez bartic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 (edytowane) dobra sztyca pochromowana ,simer trzyma, nowy olej i napompowane , ale zrobil sie problem , skladal go moj ojciec pod moja nieobecnosc i rozsypaly mu sie te wszystkie blaszki i gwiazdki odpowiedzialne za przeplyw oleju , zdjec tak dokladnych nie mialem , poskladalem na oko :) niestety amor ciagle mietki :/ juz nie wiem co robic :/ chyba zdecyduje sie na kupno uzywki :/ to co sie rozsypalo na foto http://img72.imageshack.us/img72/8849/dscf6013largedv6.jpghttp://img72.imageshack.us/img72/8424/dscf6014largeoh8.jpg zdjecia bebechow amora thefex-a z forum zlozylem tak aby zablokowac przeplyw oleju przez te otworki ale nic to nie daje :/. Edytowane 26 Maja 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 dobra juz sie uporalem , okazalo sie ze " fachowcy " od regeneracji w ogole zle go poskladali , udalo mi sie w necie znalesc schemat tych tzw zaworow i poskladalem jak ma byc , zalalem 20W napompowalem powietrzem , teraz wyszedl nieco za twardy , ale niechce mi sie go rozbierac ponownie aby zmienic olej na 10W :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.