Skocz do zawartości

Tylni amor twardszy rano przed jazda niz po jezdzie


Rekomendowane odpowiedzi

Sam niedawno bawiłem sie z amorami w MZ;] bo tam problem był znaczniej potezniejszy;] po godzinnej przejażdżce mozna było 1 palcem wcisnac amory! Winny okazał sie nie tylko olej! Przedewszyskim wine ponosiła zła konstrukcja amorów nie majacych odpowietrzenia, powietrze szybko sie nagrzewało podgrzewajac znacznie olej i stawał sie jak woda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki życiowy problem... amor twardzy rano przed jazdą niż po jeździe :icon_mrgreen: chyba to normalne?

 

sorry, ale nie mogłem powstrzymać :D

 

 

Bartic jak nie masz pojecia o ciezkim enduro to sie nie udziel w temacie , to nie chopr ze poza prosta z asfaltu ( bo i tak kazdy wie ze chopry nie skrecaja) nie widzi innej drogi , proponuje polatac takim 170 kilowym enduro w terenie i potem sie udzielac w temacie ze amor jest za miekki po godzinnym lataniu w lesie. Pozatym jak by to bylo normalne to przed regeneracja bylo by tak samo , a nie bylo.

 

Wueska przy skladaniu odpowietrze amora , mozliwe ze to jakis wplyw na jego pozniejsza prace.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o rety. kolejny dopościsk. nie zrozumiałeś żartu o zabarwieniu seksualnym. nie o tego 'amora' mi chodziło.

 

buziaczki

 

ps. yeeahhh. czujesz sie lepiej? nie ma to jak po kimś pojechac, nie? ;)

Edytowane przez bartic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dobra sztyca pochromowana ,simer trzyma, nowy olej i napompowane , ale zrobil sie problem , skladal go moj ojciec pod moja nieobecnosc i rozsypaly mu sie te wszystkie blaszki i gwiazdki odpowiedzialne za przeplyw oleju , zdjec tak dokladnych nie mialem , poskladalem na oko :) niestety amor ciagle mietki :/ juz nie wiem co robic :/ chyba zdecyduje sie na kupno uzywki :/

 

to co sie rozsypalo na foto

 

http://img72.imageshack.us/img72/8849/dscf6013largedv6.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/8424/dscf6014largeoh8.jpg

 

zdjecia bebechow amora thefex-a z forum

 

 

zlozylem tak aby zablokowac przeplyw oleju przez te otworki ale nic to nie daje :/.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra juz sie uporalem , okazalo sie ze " fachowcy " od regeneracji w ogole zle go poskladali , udalo mi sie w necie znalesc schemat tych tzw zaworow i poskladalem jak ma byc , zalalem 20W napompowalem powietrzem , teraz wyszedl nieco za twardy , ale niechce mi sie go rozbierac ponownie aby zmienic olej na 10W :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...