zielorz Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Nie wiem czy cię dobrze zrozumiałem, ale w skład zapłonu na tym schemacie wchodzi alternator i jego 6 kabli które idą do modułu, moduł - CDI Unit, przycisk start - stop - engine stop switch, czujnik od bocznej nóżki - side stand switch, cewkę zapłonową - ignition coil i świece - spark plug. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolekfmr Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Tu spróbowałem sam coś wyznaczyć tylko czy dobrze? i czy przez stacyjkę lub stopkę może nie być iskry? akurat pracowałem nad tym wyżej, w trakcie twojej odp. i widzę że wykluczyłem to samo, tylko jeszcze potwierdzenie stacyjki, czy się ze mną zgodzisz?Następnie, jak do modułu dochodzi + , czy być może przez alternator? dzięki, że się odezwałeś w tym temacie Tu spróbowałem sam coś wyznaczyć tylko czy dobrze? Jak by co to założyłem nowy temat .Bo to jednak jest inna instalacja niż w cb 450 za błąd przepraszam i podaje linka do tematu http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/158385-honda-cm-400-brak-iskry/ Edytowane 2 Stycznia 2013 przez koziolekfmr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.